Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Nie otwiera z kluczyka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Co trzeba zrobić aby znowu zaczęło działać otwieranie z kluczyka-pilota . Od jakiegoś czasu słabo już działało jak by baterie słabe aż wreszcie padło .

Rozebrałem i zonk . Kluczyk tak poza tym działa bez zarzutu otwiera z zamka , pali i jest ok .

Pozdrawiam i proszę o podpowiedz . [br]Dopisany: 24 Wrzesień 2010, 09:14_________________________________________________Temat niżej przeczytałem że baterie jednak są , jak się do nich dostać

Opublikowano

kluczyk rozkłada się dziecinnie prosto, weź tylko jakiś mały śrubokręt, nóż lub długopis

1.

24092010035.jpg

2.

24092010036.jpg

3.

24092010037.jpg

4.

24092010038.jpg

Opublikowano

Mam podobny problem po wymianie baterii nie dziala otwieranie z pilota. Mam tylko jeden kluczyk (bez blaszki z nr.).a4 b5 2000r. Czy jest jakis sposob by go zakodowac? Posiadam vag.

Opublikowano

Witam,

Mam podobny problem. U mnie w ogóle nie działa pilot, a mam tylko jeden klucz typu scyzoryk z pilotem. Chciałbym, aby to było w porządku, abym mógl sobie z pilota otwierać wszystko, gdy mi zamki pozamarzają zimą. Mam 3 opcje naprawy. Albo serwis i zupelnie nowy klucz pilotem i kodowaniem za 700zł, albo ta sama usługa w jednym z warszatów elektronicznych za 500zł albo odpalanie na kluczu zapasowym, a pilot dorobić jako osobne urzadzenie zastępcze i przy okazji bedzie w tym alarm - całość za 350zł. Mam dylemat, którą opcje wybrać. Mam B5 po liftingu 99 rok produkcji, a modelowy, rok 2000. Możecie doradzić?

Mam też pytanie, bo mój klucz wygląda tak samo na zewnątrz i w środku, jak ten na fotkach w tym poście i w mam pytanie czy ja mam w tym aucie fabryczny alarm czy nie? Na szybach są naklejki, że jest alarm, ale nie mam jak tego sprawdzić, a w aucie, żadna kontrolka się nie świeci, lampeczka nie miga żadna, ani nic. Wiem, że jest natomiast immobiliser, bo kontrolka się zapala po przekręceniu zapłonu i gaśnie po 3 sek., czyli prawidłowo.

Opublikowano

Jeśli na lewym słupku (za kierowcą) masz guzik (bardziej w dolnej części) to masz alarm jeśli nie to go nie masz.

Kluczyk jest taki sam obojętnie czy masz alarm czy nie

Opublikowano

Jeśli na lewym słupku (za kierowcą) masz guzik (bardziej w dolnej części) to masz alarm jeśli nie to go nie masz.

Kluczyk jest taki sam obojętnie czy masz alarm czy nie

Aha, dzięki za info. Czyli chyba nie mam alarmu, gdyż żaden taki guzik mi się jeszcze nie rzucił w oczy, ale jeszcze dokładnie popatrzę.

Opublikowano

Po wymianie baterii w kluczyku trzeba go zalogować. Jeżeli jeszcze jest potrzeba to napiszcie odpowiem szczegółowo.

Opublikowano

No to mógłbyś to opisać bo ja w swoim wymieniłem bateryjki i nie działa otwieranie z pilota... Dodam, że auto mam 2 tygodnie... i jest to auto jeszcze przed liftem...

Opublikowano

Po wymianie baterii w kluczyku trzeba go zalogować. Jeżeli jeszcze jest potrzeba to napiszcie odpowiem szczegółowo.

Nie wiem co to jest logowanie kluczyka ale wiem że kluczyki się koduje :kox:

A po drugie pierwsze słyszę żeby po wymianie baterii w kluczyku trzeba go było kodować :mysli: ja nigdy nie musiałem

Opublikowano

Jest tego koledzy pełno w necie.

Procedura uczenia pilotów zdalnego sterowania.

Idzie zrobic ja vag i tez przy pomocy drugiego kluczyka.

Jest to tzw Synchronizacja pilota zdalnego sterowania.

Opublikowano

a jak sie nie ma drugiego kluczyka sprawnego?? :decayed: to pozostaje jedynie VAG?? :naughty:

Do kodowania kluczyka drugi może być nawet kluczykiem serwisowym jak dobrze pamiętam zależy jeszcze co rozumiesz przez pojęcie że drugi jest niesprawny

Opublikowano

niesprawny tzn taki który odpali auto ale ktoś przełamał w środku płytkę w nim z obwodem i on na pewno nie otworzy zamknie auta... Po za tym posiadam na słupku kierowcy przycisk ze znaczkiem alarmu a przynajmniej tak to wygląda...

Opublikowano

niesprawny tzn taki który odpali auto ale ktoś przełamał w środku płytkę w nim z obwodem i on na pewno nie otworzy zamknie auta... Po za tym posiadam na słupku kierowcy przycisk ze znaczkiem alarmu a przynajmniej tak to wygląda...

Jeżeli możesz włożyć go do stacyjki i przekręcić na zapłon to wystarczy on innej roli nie musi spełniać przy kodowaniu

Opublikowano

To możecie powiedzieć jak to zakodować czy też zsynchronizowac?

Też mam nowe baterie, pilot po naprawie, a nie działa otwieranie z pilota. Mam do dyspozycji też klucz serwisowy. Co robić?

Opublikowano

Kolego wpisz sobie synchronizacja kluczy.

Opublikowano

Tak wygląda programowanie kluczyków na podczerwień (nie wiem czy z radiowymi też działa):

Oto przepis na kodowanie według instrukcji Audi 100, ale pasuje tez do A4:

- Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon

- Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany)

- Kluczyk, którego kod ma zostać wprowadzony do urządzenia sterującego skierować na czujnik podczerwieni i krótko nacisnąć na przycisk nadawania jeden do czterech razy. W celu wprowadzenia danych do pierwszej komórki nacisnąć przycisk jeden raz, do drógiej - dwa razy itd. Nadawanie kolejnych impulsów nie może odbywać się szybciej niz co jedną sekunde. Każdy impuls jest potwierdzany sygnałem dźwiąkowym alarmu.

- Po przerwie 5 sekund od ostatniego nadania impulsu ponownie nacisnąć na chwile przycisk nadawania. Samochód zostanie odblokowany i przebieg programowania pamięci jest zakończony.

Zakonczenie procesu programowania musi nastąpić w przeciągu 30 sekund od zamknięcia samochodu (punkt 2). W przeciwnym przypadku należy proces powtózyć przez ponowne zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera obok kierowcy.

Uwaga

Opisany proces należy przeprowadzić dla każdego kluczyka. Jeżeli nie wiemy, która komórka pamięci jest wolna ( na przykład przy kluczyku zapasowym), to należy ponownie wprowadzieć do urządzenia sterującego kody wszystkich kluczyków.

A tu masz już na radiowe:

Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW).

Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki.

1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon.

2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu.

3. - Zamykamy samochód.

4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą, lub zaświecić awarujne.

5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny.

Opublikowano

ja z wlasnego doswiadczenia dodalbym tylko tyle:

4.Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk zamknij. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą, lub zaświecić awaryjne.

Po 3-5sek naciskamy przycisk (chyba otwierania jak dobrze pamietam) tyle razy/na ktorej pozycji chcemy miec zakodowany kluczyc (max 4ta pozycja-4ry nacisniecia).

Cos w ten desen jak dobrze pamietam, sprawdzane na kilku b5 po IIlifcie.

Opublikowano

Ja już niestety nie mogę zrobić tej synchronizacji, gdyż mi się połamal klucz główny przez gwałtownych mechaników, którzy nie potrafią się delikatnie obchodzić ze sprzętem. Mam w tej chwili pilot niby naprawiony od klucza głównego, a także klucz zapasowy tzw. serwisowy bez pilota i taki plastikowy. Czy mogę za pomoca tych 2 dodatkowych kluczy coś z tym zrobić? Na zasadzie, że plastikowy wsadzę do stacyjki, a tym warsztatowym metalowym będę w zamku w drzwiach kręcił?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...