chudy13101980 1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 ja tam nie mam przekonania do tych wszystkich specyfików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 To sie zalewa do baku, to nie jest to samo co STP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek160589 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 To sie zalewa do baku, to nie jest to samo co STP? A testowałeś ten STP? Czy wogóle jest jakiś STP do turbiny i EGR-u? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy13101980 1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 STP do ON się dolewa raczej na układ paliwowy wtryski co jakiś czas dolewam ale jakiejś różnicy nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 STP do ON się dolewa raczej na układ paliwowy wtryski co jakiś czas dolewam ale jakiejś różnicy nie zauważyłem. Wg opisu to rowniez sie dolewa do ON, wiec powinno podobnie dzialac jak STP, wiec zastanawia mnie w jaki sposob dziala na turbine i egr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Spalinami z tym świństwem wyczyścisz VTG i EGR Zalej od razu dwa opakowania to może i cały wydech wyżre :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Hmmm ciężko uwierzyć, że to działa aczkolwiek nie stosowałem. Z drugiej jednak strony gdyby to było takie skuteczne to ktoś by chyba wspomniał na forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek160589 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 To nie próbuję tego wolę słyszeć szuranie niż wymieniać pół silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Witam. a4 b6 2001 1.9 AWX skrzynia 5. Podczas zmiany biegu (najbardziej słychać z 1 na 2 i z 2 na 3) słychać dziwne "szuranie", coś jakby chrobotało. Występuje to najbardziej w granicach 1600 - 2100 obrotów, czyli tak jak zaczyna się załączać turbina. Przy dodawaniu i odejmowaniu gazu na luzie wszystko jest ok, ale np gdy jadę na 2 (w zakresie gdzie działa turbina), podczas puszczenia gazu też słychać to chrobotnięcie. Dodam, że dźwięk dochodzi gdzieś od strony pasażera. Czy może to być turbina ? Przebieg 260 000, realny. Komp nie pokazuje błędów turbiny ani silnika. Przyspieszenie takie jak powinno być Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi66 0 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Obstawiam na sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi