Pablo_banita 1 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Wydaje mi się że to co trzeba zrobić to zmiana N75 i jeszcze regulacja sztangi od gruszki-tłumika. Nie wiem czy mówimy o tym samym jaka sztanga od tłumika? Tłumik (gruszka) to ta czarna bańka ja w niej nie mam regulacji wcale. Co do wymiany N75 sprawdź jeśli masz za darmo. Czekam na wnioski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam. ja podmieniłem u siebie wczoraj N75 ale niestety nic nie pomogło A próbował którys z was wywalic katalizator?? jakos teraz to podejrzewam ze to on moze byc przyczyna tego dzwieku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kgluch 0 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam u mnie zawór N75 też wyglada na to że pracuje ok, mam lekkie przełądowanie zastawnawiam się nad tym czy przypadkiem nie jest to problem z łopatkami w turbinie i mechanizmeme który nimi steruje, poczynając od sztangi zaworu turbiny. Mam pytanie czy osoby które wymieniły turbinę wymieniły na nową czy regenerowaną lub regenerowały? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ervin 0 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ja wymieniłem na nową nie regenerowaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 tylko nowa - ja włożyłem regenerowaną i nastpnego dnia wyciągałem łopaki z Intercoolera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petersoon 0 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 tylko nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 A dlaczego nowe?? przecież są dobre firmy które regenerują..a ile kosztuje turbinka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kgluch 0 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam mam jeszcze pytanie, czy sprawdzaliście w swoich autach ciśnienie próżni no i te wentylki zwrotne na wężach łaczących N75 z tłumikeim i pompą próżni? Musimy wpólnymi siłami ustalić przyczynę tych dzwięków turbinka = około 2tys regenerowana=około700zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam mam jeszcze pytanie, czy sprawdzaliście w swoich autach ciśnienie próżni no i te wentylki zwrotne na wężach łaczących N75 z tłumikeim i pompą próżni? Musimy wpólnymi siłami ustalić przyczynę tych dzwięków turbinka = około 2tys regenerowana=około700zł 700 ???????? chyba nie do AWX/AVF :gwizdanie: ja za regeneracje płaciłem 1200 i to po znajomośći Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Adaho a u ciebie pomogła wymiana turbiny?? tzn dzwiek znikł??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 u Adama to dłuzsza historia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 u Adama to dłuzsza historia dokładnie wymiana turbiny nic nie zmieni .. a dzwięk, mniej lub bardziej słyszalnie, występuje prawie u każdego więc jak podmiana N75 nie pomoże to trzeba z tym latać i nic sie nie bedzie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 A nie myslicie czasami ze to mozy byc kat?? tak na proste myslenie..spaliny trzyma i turbina szaleje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 może tak być - w moim już coś od dłuższego czasu brzęczy - wymieniłem eN-ke ale nic się nie zmieniło kata tak czy siak musze wymienić ale ...karwa w ASO 2700 a na allegro nie ma nic do AWXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 2700 :polew:o mada faka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Wywal całkiem,a w srodek puszki wspawaj rurke zeby nie chodził jak golf 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 dzięki - poloneza nie chce A Ci co mnie bliżej znają wiedza że u mnie musi być wszystko - perfect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Adaho a co to jest eN-ka[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 14:07_________________________________________________Ja generalnie przegladajac forum u siebie podmieniłem N75 musze w wolnej chwili sprobowac odłączyc ta gruszke i nie wiem co dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Panowie jeszce jedna sprawa bo juz sie zakreciłem do N75 wchodzi 2 czy 3 weżyki?? ja podmieniłem zaworek do ktorego wchodzi dwa i nie wiem czy to ten... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi