Luqas26 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 dajcie spokój, zrobiłem tak u siebie gdy niechcący zrobiłem zwarcie w kierunkowskazie (gdzie tu związek?) Znajomy mechanior skasował błędy, i to jakimś gównianym komputerkiem i wszystko jest OK, kontrolka normalnie gaśnie. Ciekawe co by zrobił ten szpecunio gdyby błąd niechciał sie skasować. Skasować błąd to sam próbowałem, ale niestety błąd ponownie sie pojawiał.
flaku4 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Witam Też mam problem z kontrolką Air Bag cały czas mi się świeci byłem dzisiaj u mechanika. Podłączył pod VAGa i wyskoczył błąd sterownika powiedział mi że samochód musiał być uderzony i ktoś już grzebał w tym sterowniku i dlatego teraz się świeci kontrolka za wymianę chce 300zł co wy o tym myślicie czy to może być wada sterownika czy naprawde samochód był uderzony? pozdr
krzyniek Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 flaku4 a pamiętasz dokładnie jaki to był błąd?
hhacek Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Niestety naprawa mojego sterownika nie powiodla sie , 3 razy wyslyalem i za kazdym razem po zamontowaniu powraca 65535 Internal Module Sum Error, pozostaje mi nic innego jak kupic nowy za 330 funtow . Tylko teraz mam dylemat czy kupic i zamontowac samemu czy zostawic fure w ASO , bo martwie sie ze jak kupie nowy i podlacze samemu i znowu bede mial ten problem to d*pa zbita ( napewno nie ma zwrotu na takie czesci po zamontowaniu), a tak to niech oni sie martwia.
flaku4 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 krzyniek: dokładnie nie pamiętam numeru błędu ale wiem że było napisane uszkodzony sterownik(komputer) poduszek powietrznych lub coś w tym stylu i koleś powiedział ze samochód musiał być bity i ktoś grzebał w sterowniku i nie usunął dobrze crasha i z czasem ten sterownik się znowu wysypał
sasha Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Niestety naprawa mojego sterownika nie powiodla sie , 3 razy wyslyalem i za kazdym razem po zamontowaniu powraca 65535 Internal Module Sum Error, pozostaje mi nic innego jak kupic nowy za 330 funtow . Tylko teraz mam dylemat czy kupic i zamontowac samemu czy zostawic fure w ASO , bo martwie sie ze jak kupie nowy i podlacze samemu i znowu bede mial ten problem to d*pa zbita ( napewno nie ma zwrotu na takie czesci po zamontowaniu), a tak to niech oni sie martwia. Oddaj lepiej do serwisu. Jesli sie okaze, ze spitolone jest jednak cos innego to niepotrzebnie pojdziesz w koszty...
hhacek Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Oddaj lepiej do serwisu. Jesli sie okaze, ze spitolone jest jednak cos innego to niepotrzebnie pojdziesz w koszty... w serwise powiedzieli £330 za sterownik + £300 za zamontowanie i kodowanie, podziekowalem. Zaryzykowalem, kupilem nowy sterownik i pojechalem do zaufanego mechanika , juz zalozony (£70) i jest ok pierwszy raz od zakupu furki nie ma swiatelka AIR BAG na desce, £400 mniej w kieszeni ale jestem zadowolony.
Klima Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 A jak chce sprawdzić tą tasiemke w kierownicy to co zrobić żeby poducha nie strzeliła? i z której strony sie zabierać do kierownicy?
Musashi Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 musisz odlaczyc akumulator. jak to z ktorej strony. od tylu . przed odpieciem poduszki musisz dotknac reka trzpienia zamka na slupku srodkowym. poduszke na wszelki wypadk kladziesz strona ozdobna do gory.
Gość spedyt Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Jak ściągnąć AIRBAG: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.45
bohman Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 Panowie jest jeszcze jedna możliwa przyczyna. Samochód po wypadku, po wybuchnięciu poduszek lub po jakiejś ich awari najczęściej ma wstawiany opornik by uniknąć duzych kosztów naprawy. Widocznie mógł on się przegrzać. Poduszka działa bez zarzutu ale kontrolka się pali. Prawdopodobnie znajduję się on pod popielniczką lub pod siedzeniem pasażera. Kiedyś widziałem opis wymiany takiego opornika trzeba było by przeszukać google.
tracer.on Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Witam Panowie mam podobny problem z air bagiem świeci się kontrolka i vag pokazuje błąd Zapalnik napinacza pasa kierowcy zbyt duża oporność N 153, Rozebrałem wczoraj słupek przy pasie i panowie mam odcięte przewody od zapalnika i wstawiony opornik czyli był wystrzał, i mam auto po przejściach co radzicie teraz myślę że ten opornik poszedł sie je..ć i trzeba drugi wlutować żeby zgasła kontrolka . Jaki to ma być opornik ile omów
Luqas26 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Jaki to ma być opornik ile omów Najlepiej wez ten stary opornik do sklepu elektronicznego i po kolorach ci dobiora taki sam. nie jestem na 100% pewny ale chyba 2,7 Ohm`a powinien byc. Napewno znajdziesz na forum lub interecie jaki to opornik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się