Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik wpada w tryb awaryjny


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

pomyślę nad tym . W przyszlym tygodniu wyląduje prawdopodobnie w DynoSofcie jezeli chłopaki będą mieli czas . Podmienię ECU i zobaczymy co się stanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie swego czasu miałem taką sytuacje ze wcale nie czułem mocy a winnym okazał się przepływomierz.

Po założeniu wskaźnika do turbo okazało się, że ciśnienie jest na poziomie 0,2 bar Po wymianie przepływomierza autko w końcu zaczęło jechać.

Teraz doładowanie jest na poziomie 0,8~0,9 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmiana ecu nie taka prosta sprawa bo auta nie odpalisz na innym

(imo i te sprawy )a za przekodowanie troche cie skasuja pewnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdz czy masz szczelny dolot.

Może DV uwala całą sprawę.

U mnie upruchniał wężyl podciśnienie na DV i popmpował tylko 0,5 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmiana ecu nie taka prosta sprawa bo auta nie odpalisz na innym

(imo i te sprawy )a za przekodowanie troche cie skasuja pewnie

Wiem, przerabiałem już to . Cena za przewalenie immo 100 pln z adaptacją przez vag wszystkiego co można i kasacja błedów. :good:

Kolego sprawdz czy masz szczelny dolot.

Może DV uwala całą sprawę.

U mnie upruchniał wężyl podciśnienie na DV i popmpował tylko 0,5 bara.

Dolot cały rozbierałem żeby sprawdzić DV poza autem . Wszystko w normie . Dv zamieniałem z ojcem ( Saab 9-5 2.3T etylina ) dalej to samo . Dolot skręcony na nowych opaskach , węże sprawdzone .

Pytanie: Jak sprawdzić czy N75 działa ? podpiąć na krótko do aku ?

Przepływkę wyczyściłem a w mojej okolicy niema nikogo z kim mógłbym podmienić dla testów :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działanie N75 sprawdzisz VAG-iem

musisz wykonac test elementów wykonawczych w bloku "silnik"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jest sprawne bo vag błędów nie pokazywał :wallbash: nadal jestem w głębokiej murzyńskiej pupie ... i jeszcze mi wisko padło :thumbdown:[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 23:46_________________________________________________Mam solucję :cool1:

Winnym całego zamieszania był upie*dolony ECU . Po wymianie ECU , przekodowaniu immo , adaptacji przepustnicy ( i wymianie przy okazji ) silnik zaczął pracować dużo ciszej . Wpiąłem ponownie wskaźnik boost i z Mirkiem z ECU Project ( dawniej DynoSoft Wrocław ) pojechaliśmy sprawdzić co w logach dynamicznych piszczy . Wszystko było ok doładowanie ok 0,5 - 0,6 bara . Dodatkowo pogodzony już z tym że będę musiał wymieniać sprężarkę klimy zostałem miło zaskoczony ... okazuje się że silnik będąc w tybie awaryjnym odcina wszystkie dodatkowe obciążenia ( w tym klime ) .

Sumując : Wymiana ecu pomogła na przyrost mocy , obudziła turbo , wskrzesiła klimę oraz poprawiła spalanie .

Dodam dla zainteresowanych że KOMPUTER 8D0907557T JEST CAŁKOWICIE KOMPATYBILNY Z KOMPUTEREM 8D0907558E . Nie wierzcie w to że wasz komputer 557T można zastąpić jedynie tym samym numerem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

557T dziwna sprawa bo na przepustnicy od Ciebie rwał straszliwie i tracił moc dopiero jak wymieniłem na swoją poprzednią to zaczął się normalnie zachowywać . Miałeś ją w swoim silniku ? [br]Dopisany: 25 Październik 2010, 08:58_________________________________________________wg. vaga dawała za silny sygnał ale adoptowała się normalnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...