sowa73 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 przed logami wymienione wszystkie filtry log dyn 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/169fc60c7dfff87e.html log dyn 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9be009ec6f4c85e2.html log dyn 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/618fd82462f67151.html log dyn 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cf6c48b6dbda049.html log dyn 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33ebc1b88764b1cc.html
przemik Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Ile auto ma przebiegu realnie ? Czy masz katalizator ? Czy turbo bylo czyszczone ?
sowa73 Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 kat.wycięty ,erg zaślepiony,odma puszczona ''bokiem'' turbina regenerowana była w poznaniu -obecny jej przebieg 170tys km i od tamtego czasu nie wyciągana-wyczuwalny spory luz poprzeczny,nie ma luzu wzdłużnego,na blacie 323tys.km,ale myślę że ma więcej gdyż go nabyłem w2004 roku i wtedy miało7lat a na liczniku tylko140 tys km także myślę, że ze 100tys km trzeba dodać-,40tys km temu wyciągnąłem chipa ze względu na luz turbiny ,motor zalewany olejem motul x-ces 5w40-wymiana co 15tys km
przemik Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Sprezarka i caly uklad regulacji cisnienia doladowania w stanie bardzo dobrym wręcz wzorowym. Wyznaczanie dawki paliwa - perfekcyjne. Pozdrawiam
sowa73 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 serdeczne dzięki za opinie.pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się