Armi Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Zmieniam sprzęgło w mojej b5 na mocniejsze. Miałem do wyboru jednomas z 1Z lub dwumas od AWX. W końcu zdecydowałem się na nowe sprzęgło LUK (tarcza sprzęgłowa, docisk, łożysko) do AWX. Brakuje mi tylko koła zamachowego. Mam na oku kilka używek ale, że specem nie jestem proszę o pomoc w ocenie ich stanu. Kilka przykładowych aukcji: http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-vw-passat-audi-a4-a6-1-9-tdi-130km-i1234771847.html http://moto.allegro.pl/kolo-dwumasowe-jak-nowe-passat-1-9-tdi-130-km-awx-i1232608272.html http://moto.allegro.pl/passat-fl-1-9-tdi-awx-kolo-dwumasowe-038105266an-i1233174684.html http://moto.allegro.pl/passat-kolo-dwumasowe-1-9-tdi-115-130-km-i1233655535.html Po czym poznać, że dane koło jest "dobre" a inne jest "złe (chodzi o stan)? Z góry dziękuję za podpowiedzi
nowal Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 zdecydowanie lepsze było by z 1z, jak dwumas to tylko nowy , nie kupuj uzywki
David Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 ja tez polecam Ci kupienie nowego i nie kupuj Sachsa,ja kupilem i byl do wymiany po 4 miesiacach/10 tys km Luk to dobry wybor
Armi Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Tylko, że dwumas to co najmniej 1000zł. Do moich kupionych gratów, pewnie koło zamachowe jednomasowe pasować nie będzie?
Thom4s Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Tylko, że dwumas to co najmniej 1000zł. Ale przynajmniej wiesz ile posłuży, a z używką to loteria. Później drugi raz kupować i płacić za robociznę...
Armi Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Przeczytałem, że ze zdjęć to można ocenić stan wianka. Natomiast o luzy poprzeczne i podłużne trzeba pytać. Rzeczywiście z używką to chyba loteria. Skłaniam się do kupna nowego, najwyżej rozłożę sobie kupno na dwa miesiące A używane koło zamachowe w kiepskim stanie może mi rozwalić nowy docisk, tarczę sprzęgłową i łożysko?
grabson765 Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Przeczytałem, że ze zdjęć to można ocenić stan wianka. Natomiast o luzy poprzeczne i podłużne trzeba pytać. Rzeczywiście z używką to chyba loteria. Skłaniam się do kupna nowego, najwyżej rozłożę sobie kupno na dwa miesiące A używane koło zamachowe w kiepskim stanie może mi rozwalić nowy docisk, tarczę sprzęgłową i łożysko? tak
Armi Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 Pozostaje mi kupno nowego koła zamachowego albo przejście na jednomas.
rikardo Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Pozostaje mi kupno nowego koła zamachowego albo przejście na jednomas. Na starym dwumasie odgłos pracy silnika miałem taki jak by pracował nie równo. Po wymontowaniu koło nie miało jakiś luzów i niby wyglądało OK ale zostało założone nowe i kultura pracy silnika się znacznie poprawiła. Uważam, że bez obciążenia nie jesteś nic w stanie sprawdzić w używanym kole dlatego kup nowe i ciesz się z jazdy. Ja kupowałem zestaw LUK-a od kolegi TOM77.
Armi Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 Moje obecne sprzęgło jest super ale muszę je zmienić na mocniejsze ze względu na program. Tak to bym się z nim nie rozstawał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się