sebek78 Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Witam wszystkich forumowiczów serdecznie, stałem się jak każdy z Was posiadaczem Audi A-4 w modelu B6, silnik 1.9 tdi 130km (awx). Po długim przeglądaniu tego forum postanowiłem kompletować sprzęt do analizy komputerowej naszych aut. Znalazłem również chwilę aby porobić logi i miałbym prośbe o ich analizę. Ponieważ jestem świeżym użytkownikiem VAG-a to nie jestem pewien czy dobrze logi porobiłem, także nie obraże się jakby ktoś sie źle o nich powypowiadał. LOGI STATYCZNE: grupy 000,001,003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81dccb98692c178b.html grupy 018,023,010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1df262dd3787ce3.html LOGI STATYCZNE (DOLNY WYKRES) I LOGI DYNAMICZNE (GÓRNY WYKRES) grupy 004,007,013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/177cde6721d68380.html LOGI DYNAMICZNE: grupy 000,001,003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d42273d47686a50f.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/462235203d5ff7aa.html grupy 018,023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f3db24faba85507.html LOGI BS: grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25536c7dffcff8d1.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bdcfa07fbb9bc15.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d520ed51ab77290b.html Po przeglądaniu waszych analiz i wypowiedzi wydaje mi się, że mam brudny EGR i do wymiany termostat. Reszta to dla mnie czarna magia Także proszę o analize i podpowiedzi co do naprawy co do wymiany itp...
przemik Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Podpisz linki ktore jaki log oznaczają...
sebek78 Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Linki podpisane tak jak kolega prosił, mam nadzieję że teraz będzie bardziej czytelne
zbojna Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Termostat do wymiany + rozrzad (do regulacji), masz na forum opisane co i jak...jedna pompka troche odstaje od normy, ale jeszcze ok
sebek78 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Wielkie dzięki za odpowiedz , termostat juz zakupiony w weekend może wymienię. Temat rozrządu wydaję się być prosty tylko jeszcze jedno pytanko o te pompki, która odbiega od normy, czy ewentualnie da się ją jakoś wyregulować?????
zbojna Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Jak nie trzesie silnikiem, to bym sie narazie nie przejmowal tylko jezdzil, mozesz ewentualnie zalac na bak STP. Mozesz poczytac troche o nim na forum
sebek78 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 Może nie trzęsie silnikiem ale jak się dobrze przyjrzeć to małe drgania na wolnych obrotach są , z tego co czytałem to może być od źle wyregulowanego kąta synchronizacji ale widze, że nie koniecznie. Nie mam też już dwumasówki tylko zwykłe sprzęgło ( poprzedni właściciel wymieniał).
zbojna Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Regulacja na pewno nie zaszkodzi a może nawet pomoc, roboty jest na max 20 min. Wiec warto poprawić, nawet dla własnego samopoczucia
przemik Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Kat synchronizacji obowiązkowo do regulacji..
sebek78 Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Bardzo dziękuje za zainteresowanie i odpowiedzi jutro wjadę sobie do garażu i pogrzebie. Na pewno dam znać na forum czy jest jakaś różnica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się