Puncik 0 Opublikowano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Ok rozbiorę, jeszcze zrobię ten log dla 3 grupy. Ale najpierw chcę się uporać z tą sztangą..[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 19:47_________________________________________________Log (0 - 003) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 przepływka tnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puncik 0 Opublikowano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Propo egr to odłączyłem wężyk od niego ale nie zaślepiałem go... Przepływka ma ukręcone jakieś bezpieczniki nie wiem co, bo to robił "mechanik". Auto nie ma już muła tylko ta turbina "nie działa".. Przepraszam, że tak się tego czepiam ale tu mnie dręczy. Czy to że zawór ssący zatkany będzie odbijało się na "nie działaniu" turbiny...? Sory za tyle pytań laik jestem jak pisałem od tyg. się zająłem autem.. Forum to już wcale nie opuszczam;p Tu zdj przepływki: Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Przepływka ma ukręcone jakieś bezpieczniki nie wiem co, bo to robił "mechanik". masakra Auto nie ma już muła tylko ta turbina "nie działa" nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 To jest skrawek logów, a Ty już mówisz że przepływka tnie. Brakuje 008 dynamicznego żeby konkretnie stwierdzic. Jeżeli turbina nie pompuje ile trzeba Actual Mass Air jest zaniżone. Jeżeli masz kolego jeszcze siły to zrób jutro 008. Jeżeli mechanik coś upierd..olił ci w przepływce to mówi samo za siebie - trzeba żądać zwrotu kosztów, bo LMM trochę kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 czytałem też gdzieś że jak EGR jest uszkodzony i zostaje w pozycji niedomkniętej to są zaniżone wskazania przepływki, zmniejszone i opóźnione doładowanie, odpowiadnia utrata mocy i dynamiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puncik 0 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Własnie wykonałem wszystkie log'i na nowo tu wyniki: Nie wiem co się stało z 11 dynamiczną;/ Próba dynamiczna: Log (004) Log (008,008) Log (010) Log (003) Log (000) Log (001) Próba statyczna: Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 014,018,023) Próba statyczna BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) [br]Dopisany: 06 Październik 2010, 21:53_________________________________________________Log (0 - 011) 11 DYNAMICZNA Zdecydowanie nie doładowuje. Przepływka? Tak jak mówiłeś bish-kopt Nie wiem czy dobrze to interpretuje ale Log 3 dynamiczny: wartości nie są takie same ani zbliżone do siebie czyli G70 walnięta.. Lecz Log 8 dynamiczny pokazuje, że poz. 2 zdecydowanie najwyższa, natomiast 3 jest najniższa chociaż zbliżona do 4... Więc tu pokazuje że przepływka ok. Znowu w Logu 10 wartość jest niższa o ~20% od wymaganej, znów ew. przepływka. I tu jestem bezradny, nie mam na chwilę obecną od kogo wziąć sprawdzić przepływki, ale jeszcze przeczyszczę EGR i kolektor zobaczymy co będzie. Dobrze mówię, niech ktoś mnie poprawi jakby co. Jeszcze mam podejżena co do turbiny, może to jej wina, że jest zapieczona i gdzieś to ciśnienie traci, nie wiem... Jak już wcześniej pisałem gruszka chodzi bardzo ciężko. A N75 w Grupie 11bs, nie wiem czemu ale tym logu ciśnienie jest cały czas stałe. Sprawdzałem zaworek N75 "pstyrka, itp" niby działa, zresztą przed 2 tyg wymieniony.. Pomoże ktoś? PS: To wszystko dzięki bish - kopt wyjaśnij mi bardzo dużo. thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Przeplywke zostaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 @Puncik sprawdz szczelnosc dolotu...dokladnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Albo dziura w instalacji, albo nie domyka zawór upustowy na turbinie... Sprawdź wszystkie połączenia i chłodnicę turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puncik 0 Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Ok, ale to wszystko dopiero w poniedziałek... Studia. Właśnie, zna/poleca ktoś jakąś hamownie w Rzeszowie? W ogóle jakiś dobry serwis, może tam by mi sprawdzili... Najwyżej wrócę w poniedziałek to home PS: Co to za shit?? http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-wtryskiwacz-vw-dnosd-297-294-293-i1255539217.html [br]Dopisany: 08 Październik 2010, 23:50_________________________________________________Aha, jeszcze o co kaman w 11 BS zero reakcji.. Log (2 - 011) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Odpowiedź znajdziesz post wyżej Te końcówki z aukcji nie są do 1,9 tdi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się