Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Proszę o sprawdzenie log'ów.


Puncik

Rekomendowane odpowiedzi

Ok rozbiorę, jeszcze zrobię ten log dla 3 grupy. Ale najpierw chcę się uporać z tą sztangą..[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 19:47_________________________________________________Log (0 - 003)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propo egr to odłączyłem wężyk od niego ale nie zaślepiałem go... Przepływka ma ukręcone jakieś bezpieczniki nie wiem co, bo to robił "mechanik". Auto nie ma już muła tylko ta turbina "nie działa".. Przepraszam, że tak się tego czepiam ale tu mnie dręczy. Czy to że zawór ssący zatkany będzie odbijało się na "nie działaniu" turbiny...? Sory za tyle pytań laik jestem jak pisałem od tyg. się zająłem autem.. Forum to już wcale nie opuszczam;p

Tu zdj przepływki: pic0035y.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest skrawek logów, a Ty już mówisz że przepływka tnie.

Brakuje 008 dynamicznego żeby konkretnie stwierdzic.

Jeżeli turbina nie pompuje ile trzeba Actual Mass Air jest zaniżone.

Jeżeli masz kolego jeszcze siły to zrób jutro 008.

Jeżeli mechanik coś upierd..olił ci w przepływce to mówi samo za siebie - trzeba żądać zwrotu kosztów, bo LMM trochę kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie wykonałem wszystkie log'i na nowo tu wyniki:

Nie wiem co się stało z 11 dynamiczną;/

[br]Dopisany: 06 Październik 2010, 21:53_________________________________________________Log (0 - 011)

11 DYNAMICZNA

Zdecydowanie nie doładowuje. Przepływka? Tak jak mówiłeś bish-kopt

Nie wiem czy dobrze to interpretuje ale Log 3 dynamiczny: wartości nie są takie same ani zbliżone do siebie czyli G70 walnięta..

Lecz Log 8 dynamiczny pokazuje, że poz. 2 zdecydowanie najwyższa, natomiast 3 jest najniższa chociaż zbliżona do 4... Więc tu pokazuje że przepływka ok.

Znowu w Logu 10 wartość jest niższa o ~20% od wymaganej, znów ew. przepływka.

I tu jestem bezradny, nie mam na chwilę obecną od kogo wziąć sprawdzić przepływki, ale jeszcze przeczyszczę EGR i kolektor zobaczymy co będzie.

Dobrze mówię, niech ktoś mnie poprawi jakby co. Jeszcze mam podejżena co do turbiny, może to jej wina, że jest zapieczona i gdzieś to ciśnienie traci, nie wiem... Jak już wcześniej pisałem gruszka chodzi bardzo ciężko.

A N75 w Grupie 11bs, nie wiem czemu ale tym logu ciśnienie jest cały czas stałe. Sprawdzałem zaworek N75 "pstyrka, itp" niby działa, zresztą przed 2 tyg wymieniony.. Pomoże ktoś?

PS: To wszystko dzięki bish - kopt wyjaśnij mi bardzo dużo. thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo dziura w instalacji, albo nie domyka zawór upustowy na turbinie... Sprawdź wszystkie połączenia i chłodnicę turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale to wszystko dopiero w poniedziałek... Studia. Właśnie, zna/poleca ktoś jakąś hamownie w Rzeszowie? W ogóle jakiś dobry serwis, może tam by mi sprawdzili... Najwyżej wrócę w poniedziałek to home :evil:

PS: Co to za shit?? http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-wtryskiwacz-vw-dnosd-297-294-293-i1255539217.html

[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 23:50_________________________________________________Aha, jeszcze o co kaman w 11 BS zero reakcji..

Log (2 - 011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...