IDUAL Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Widze że połowa z wypowiadających się zna się jak żyd na gwiazdach i powtarza po innych że do TDI tylko tzw pełny syntetyk. Skoro jest na mineralu norma 505.00 to najprawdopodobniej ją spełnia. Ja osobiście nie analizowałem tematu i nie znam się za bardzo ale skoro koncern volkswagen aprobuje takie oleje to nie mogą być aż tak złe. Ja osobiście jeżdze na 10w40. bo taki był w samochodzie jak kupiłem.
Dev Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Widze że połowa z wypowiadających się zna się jak żyd na gwiazdach i powtarza po innych że do TDI tylko tzw pełny syntetyk. Skoro jest na mineralu norma 505.00 to najprawdopodobniej ją spełnia. Ja osobiście nie analizowałem tematu i nie znam się za bardzo ale skoro koncern volkswagen aprobuje takie oleje to nie mogą być aż tak złe. Ja osobiście jeżdze na 10w40. bo taki był w samochodzie jak kupiłem. dla mnie to mozesz jezdzic nawet na ''Kujawskim'', przynajmniej raz w tygodniu mam klienta ktorego auto ma turbo do regeneracji bo jezdzi na 10W40 ale dzieki temu ja I moja rodzina mamy co jesc
domjenick Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 ...i dla AHU ... można nawet na 15W-wszystko zależy w jakim klimacie jest stosowany olej
michal_g84 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Widze że połowa z wypowiadających się zna się jak żyd na gwiazdach i powtarza po innych że do TDI tylko tzw pełny syntetyk. Skoro jest na mineralu norma 505.00 to najprawdopodobniej ją spełnia. Ja osobiście nie analizowałem tematu i nie znam się za bardzo ale skoro koncern volkswagen aprobuje takie oleje to nie mogą być aż tak złe. Ja osobiście jeżdze na 10w40. bo taki był w samochodzie jak kupiłem. Norma normą ale porównanie po jakim czasie od odpalenia mineral uzyska takie same właściwości smarowania jak full syntetyk, pozostawiam bez komentarza.
domjenick Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 dlatego stosuje się je w różnych klimatach i nie chodzi tu o to,że turbo się spieprzy od gradacji samej w sobie,tylko,że stosuje się złą gradację w nieodpowiednim do tej gradacji klimacie...
Dev Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 osrac klimat, dla samego walu i tlokow wystarcz mineral, sprawa komplikuje sie przy hydraulice w glowicy i dlatego tam ma byc 10W40. Wystarczy rozebrac turbo aby zrozumiec dlaczego trzeba lac 5W lub 0W
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się