WK Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Wynik z hamowni po usunięciu totalnie zapchanego FAPa. Auto ma przebieg 200 Tkm. Jak widać motor rozwija moc 165KM w serii. Zależy mi głównie na podniesieniu NM do poziomu 390-400 Nm a moc to sprawa 2 ligii. Pytanie do kolegów: czy warto ruszać ten silnik przy poniższej charakterystyce? Proszę o kilka rzeczowych uwag. WK
turdzi Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Pytanie do kolegów: czy warto ruszać ten silnik przy poniższej charakterystyce? Proszę o kilka rzeczowych uwag. sadzimy ze pozno wstaje ( niesprawny uklad podcisnien ) i masz padaniete wtryski , wiec najpierw doprowadz uklad paliwowy do sprawnosci a potem wirus. Zdrewe auto powinno wypluc z 200KM i pod 420NM.
David Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 nawet serii nie trzyma wiec cos nie tak
rob555 Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Typowe - wtryski zaczynaja siadac. Zdrowy egz powinien 170-180KM lekka reka wypluc. Ostatnio mialem passata ktory zamiast 170KM mial 135KM przy realnym przebiegu 140tys km. "Chyle" czola przed tdi 16v
WK Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 Rozumiem, Panowie że operacje pacjenta rozpocząć od wymiany wszystkich wtrysków?
rob555 Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Rozumiem, Panowie że operacje pacjenta rozpocząć od wymiany wszystkich wtrysków? Zaczal bym od pelnej diagnozy. Jesli nawala osprzet (przeplywka, turbo) bedzie to widac w logach. Jak tak wsio OK to zostaja te nieszczesne pompowtryski. Mysle ze czyszczenie na poczatek powinno pomoc. Strata do serii nie jest duza.
turdzi Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 180KM lekka reka wypluc. BRD nie maja takich giftow , zdrowy jak wypluje 172-3 to wszystko. WK , zerknij sobie na moj wykres , mialem podobnie : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=93516.msg1064529#msg1064529 Na twoim wykresie widac ze masz nalatane 200 kkm nie wiem czy bawil bym sie w czyszczenie jesli PD nigdy nie byly wymieniane. Jestez widze ze okolic Roba , podjedz do niego to ci zrobi diagnostyke i program
WK Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 Jeszcze jedna sugestia. Poprzedni właściciel postawił na 16" opony 225/55 R16 a powinno być 215/55 R16. To około 2% różnicy w obwodzie koła. Czy tak przewymiarowane opony mogły spowodować obniżenie wartości KM i Nm na hamowni?
MAGIC87 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 eszcze jedna sugestia. Poprzedni właściciel postawił na 16" opony 225/55 R16 a powinno być 215/55 R16.To około 2% różnicy w obwodzie koła. Czy tak przewymiarowane opony mogły spowodować obniżenie wartości KM i Nm na hamowni? a co maja koła do mocy?
turdzi Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 nie pamietam ale na hamowni podwoziowej wpisuje sie chyba rozmiar opon.
jaro4444 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 W hamowni podwoziowej łapie się obroty odniesienia (np. 3500 obr/min) na danym biegu i hamownia wylicza promień dynamiczny toczenia.
turdzi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 W hamowni podwoziowej łapie się obroty odniesienia (np. 3500 obr/min) na danym biegu i hamownia wylicza promień dynamiczny toczenia. dobrze wiedziec ,co kolwiek to znaczy
mxzibi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Typowe - wtryski zaczynaja siadac. Zdrowy egz powinien 170-180KM lekka reka wypluc. Ostatnio mialem passata ktory zamiast 170KM mial 135KM przy realnym przebiegu 140tys km. "Chyle" czola przed tdi 16v Kolego rob555 posiadam b7 blb 16V przed wirusem miałem 155 km a po wirusie jest 195 i 400 N . Wszystko ładnie zap....la i raczej brak jakiś problemów z motorem a ma najechane 200 tyś . pozdrawiam
David Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Typowe - wtryski zaczynaja siadac. Zdrowy egz powinien 170-180KM lekka reka wypluc. Ostatnio mialem passata ktory zamiast 170KM mial 135KM przy realnym przebiegu 140tys km. "Chyle" czola przed tdi 16v Kolego rob555 posiadam b7 blb 16V przed wirusem miałem 155 km a po wirusie jest 195 i 400 N . Wszystko ładnie zap....la i raczej brak jakiś problemów z motorem a ma najechane 200 tyś . pozdrawiam to chyba ktos przesadzil z programem zeby tyle wycisnac ze 155ps
turdzi Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 to chyba ktos przesadzil z programem zeby tyle wycisnac ze 155ps dlatego cieszyl bym sie tym bardziej bo juz ci malo czasu zostalo
WK Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 Dlatego ja będę cieszyć się obecnymi 165 KM. Bardzo chciałem zawirusować ten silnik ale pozostaję przy serii wyłącznie ze zdroworozsądkowych powodów. Uważam, że BRD 170 KM po wirusie na 400 Nm może grymasić i kaprysić.
turdzi Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Dlatego ja będę cieszyć się obecnymi 165 KM. Bardzo chciałem zawirusować ten silnik ale pozostaję przy serii wyłącznie ze zdroworozsądkowych powodów. Uważam, że BRD 170 KM po wirusie na 400 Nm może grymasić i kaprysić. nic ci nie grymasi i nie kaprysi , a malo tego w przypadku BRD po dobrym programie zmnienia sie charakterystyka silnika co sprawia ze nie musiz go tak zylowac co na pewno przyczynia sie do mniejszego zuzycia silnika ale oczywiscie zrobisz jak uwazasz.
mxzibi Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Typowe - wtryski zaczynaja siadac. Zdrowy egz powinien 170-180KM lekka reka wypluc. Ostatnio mialem passata ktory zamiast 170KM mial 135KM przy realnym przebiegu 140tys km. "Chyle" czola przed tdi 16v Kolego rob555 posiadam b7 blb 16V przed wirusem miałem 155 km a po wirusie jest 195 i 400 N . Wszystko ładnie zap....la i raczej brak jakiś problemów z motorem a ma najechane 200 tyś . pozdrawiam to chyba ktos przesadzil z programem zeby tyle wycisnac ze 155ps Musze dodać bo nie napisałem ,ze oczywiście wymieniłem seryjna turbinę na turbo z BRD i naprawdę wszystko ładnie śmiga i faktycznie na trasie spalanie spadło. pozdrawiam
David Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 no to teraz ma wszystko sens trza bylo pisac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się