Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Wykres po usunięciu FAPa. Co sądzicie o zawirusowaniu 2.0 TDi 170KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wynik z hamowni po usunięciu totalnie zapchanego FAPa.

Auto ma przebieg 200 Tkm.

Jak widać motor rozwija moc 165KM w serii.

Zależy mi głównie na podniesieniu NM do poziomu 390-400 Nm a moc to sprawa 2 ligii.

Pytanie do kolegów: czy warto ruszać ten silnik przy poniższej charakterystyce?

Proszę o kilka rzeczowych uwag.

WK

2rmnsw0.jpg

Opublikowano

Pytanie do kolegów: czy warto ruszać ten silnik przy poniższej charakterystyce?

Proszę o kilka rzeczowych uwag.

sadzimy ze pozno wstaje ( niesprawny uklad podcisnien ) i masz padaniete wtryski , wiec najpierw doprowadz uklad paliwowy do sprawnosci a potem wirus.

Zdrewe auto powinno wypluc z 200KM i pod 420NM.

Opublikowano

nawet serii nie trzyma wiec cos nie tak

Opublikowano

Typowe - wtryski zaczynaja siadac. Zdrowy egz powinien 170-180KM lekka reka wypluc.

Ostatnio mialem passata ktory zamiast 170KM mial 135KM :polew: przy realnym przebiegu 140tys km.

"Chyle" czola przed tdi 16v :hi::polew:

Opublikowano

Rozumiem, Panowie że operacje pacjenta rozpocząć od wymiany wszystkich wtrysków?

Opublikowano

Rozumiem, Panowie że operacje pacjenta rozpocząć od wymiany wszystkich wtrysków?

Zaczal bym od pelnej diagnozy. Jesli nawala osprzet (przeplywka, turbo) bedzie to widac w logach.

Jak tak wsio OK to zostaja te nieszczesne pompowtryski. Mysle ze czyszczenie na poczatek powinno pomoc. Strata do serii nie jest duza.

Opublikowano

180KM lekka reka wypluc.

BRD nie maja takich giftow , zdrowy jak wypluje 172-3 to wszystko.

WK , zerknij sobie na moj wykres , mialem podobnie :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=93516.msg1064529#msg1064529

Na twoim wykresie widac ze masz nalatane 200 kkm nie wiem czy bawil bym sie w czyszczenie jesli PD nigdy nie byly wymieniane.

Jestez widze ze okolic Roba , podjedz do niego to ci zrobi diagnostyke :wink4: i program :)

Opublikowano

Jeszcze jedna sugestia. Poprzedni właściciel postawił na 16" opony 225/55 R16 a powinno być 215/55 R16.

To około 2% różnicy w obwodzie koła. Czy tak przewymiarowane opony mogły spowodować obniżenie wartości KM i Nm na hamowni?

Opublikowano
eszcze jedna sugestia. Poprzedni właściciel postawił na 16" opony 225/55 R16 a powinno być 215/55 R16.

To około 2% różnicy w obwodzie koła. Czy tak przewymiarowane opony mogły spowodować obniżenie wartości KM i Nm na hamowni?

:decayed: a co maja koła do mocy?

Opublikowano

nie pamietam ale na hamowni podwoziowej wpisuje sie chyba rozmiar opon.

Opublikowano

W hamowni podwoziowej łapie się obroty odniesienia (np. 3500 obr/min) na danym biegu i hamownia wylicza promień dynamiczny toczenia.

Opublikowano

W hamowni podwoziowej łapie się obroty odniesienia (np. 3500 obr/min) na danym biegu i hamownia wylicza promień dynamiczny toczenia.

dobrze wiedziec ,co kolwiek to znaczy :decayed:

Opublikowano

Typowe - wtryski zaczynaja siadac. Zdrowy egz powinien 170-180KM lekka reka wypluc.

Ostatnio mialem passata ktory zamiast 170KM mial 135KM :polew: przy realnym przebiegu 140tys km.

"Chyle" czola przed tdi 16v :hi::polew:

Kolego rob555 posiadam b7 blb 16V przed wirusem miałem 155 km a po wirusie jest 195 i 400 N .

Wszystko ładnie zap....la i raczej brak jakiś problemów z motorem a ma najechane 200 tyś .

pozdrawiam

Opublikowano

Typowe - wtryski zaczynaja siadac. Zdrowy egz powinien 170-180KM lekka reka wypluc.

Ostatnio mialem passata ktory zamiast 170KM mial 135KM :polew: przy realnym przebiegu 140tys km.

"Chyle" czola przed tdi 16v :hi::polew:

Kolego rob555 posiadam b7 blb 16V przed wirusem miałem 155 km a po wirusie jest 195 i 400 N .

Wszystko ładnie zap....la i raczej brak jakiś problemów z motorem a ma najechane 200 tyś .

pozdrawiam

to chyba ktos przesadzil z programem zeby tyle wycisnac ze 155ps

Opublikowano

to chyba ktos przesadzil z programem zeby tyle wycisnac ze 155ps

dlatego cieszyl bym sie tym bardziej bo juz ci malo czasu zostalo :decayed:

Opublikowano

Dlatego ja będę cieszyć się obecnymi 165 KM. Bardzo chciałem zawirusować ten silnik ale pozostaję przy serii wyłącznie ze zdroworozsądkowych powodów.

Uważam, że BRD 170 KM po wirusie na 400 Nm może grymasić i kaprysić.

Opublikowano

Dlatego ja będę cieszyć się obecnymi 165 KM. Bardzo chciałem zawirusować ten silnik ale pozostaję przy serii wyłącznie ze zdroworozsądkowych powodów.

Uważam, że BRD 170 KM po wirusie na 400 Nm może grymasić i kaprysić.

nic ci nie grymasi i nie kaprysi , a malo tego w przypadku BRD po dobrym programie zmnienia sie charakterystyka silnika co sprawia ze nie musiz go tak zylowac co na pewno przyczynia sie do mniejszego zuzycia silnika ale oczywiscie zrobisz jak uwazasz.

Opublikowano

Typowe - wtryski zaczynaja siadac. Zdrowy egz powinien 170-180KM lekka reka wypluc.

Ostatnio mialem passata ktory zamiast 170KM mial 135KM :polew: przy realnym przebiegu 140tys km.

"Chyle" czola przed tdi 16v :hi::polew:

Kolego rob555 posiadam b7 blb 16V przed wirusem miałem 155 km a po wirusie jest 195 i 400 N .

Wszystko ładnie zap....la i raczej brak jakiś problemów z motorem a ma najechane 200 tyś .

pozdrawiam

to chyba ktos przesadzil z programem zeby tyle wycisnac ze 155ps

Musze dodać bo nie napisałem ,ze oczywiście wymieniłem seryjna turbinę na turbo z BRD i naprawdę wszystko ładnie śmiga i faktycznie na trasie spalanie spadło.

pozdrawiam

Opublikowano

no to teraz ma wszystko sens :good: trza bylo pisac :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...