djdjdj6770 Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Witam trzy tygodnie temu urwało się koło zamachowe w czasie jazdy z prędkością ok.40-50 km było szarpnięcie i zgasł silnik.Wczoraj odebrałem auto z warsztatu facet oddaje kluczyki a auto nie chce zapalić.Mechanicy stwierdzili jednoznacznie że trzeba zamontować zawór jednokierunkowy na przewody paliwowe.Powiedzieli po takim postoju cofnęło się paliwo i układ jest zapowietrzony,popsikali "super startem" i silnik zapalił.Dodam że nigdy nie miałem problemów z odpalaniem auto paliło na dotyk nawet ostatniej zimy.Podczas jazdy do domu okazało się że auto nie ma mocy, po redukcji na niższy bieg i dodaniu gazu kopci na biało i strzela w wydech.Dzisiaj pojechałem do innego mechanika,który stwierdził że prawdopodobnie przeskoczył pasek rozrządu VAG pokazuje błąd: 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY Co o tym myślicie?
thekowal Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 zgadzam się u mnie objawy podobne i jest własnie to. Przodek mam juz zdjęty sprawdz stan koła na wale moze bedzie do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się