djdjdj6770 Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Witam trzy tygodnie temu urwało się koło zamachowe w czasie jazdy z prędkością ok.40-50 km było szarpnięcie i zgasł silnik.Wczoraj odebrałem auto z warsztatu facet oddaje kluczyki a auto nie chce zapalić.Mechanicy stwierdzili jednoznacznie że trzeba zamontować zawór jednokierunkowy na przewody paliwowe.Powiedzieli po takim postoju cofnęło się paliwo i układ jest zapowietrzony,popsikali "super startem" i silnik zapalił.Dodam że nigdy nie miałem problemów z odpalaniem auto paliło na dotyk nawet ostatniej zimy.Podczas jazdy do domu okazało się że auto nie ma mocy, po redukcji na niższy bieg i dodaniu gazu kopci na biało i strzela w wydech.Dzisiaj pojechałem do innego mechanika,który stwierdził że prawdopodobnie przeskoczył pasek rozrządu VAG pokazuje błąd: 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY Co o tym myślicie?
Grzes A4 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 rozwiązanie problemu masz w samej nazwie błędu. niech ci jakiś fachman wyreguluje wtrysk mówiąc prostym jezykiem. chyba ze skopali ci cos przy samym montazu ioddali ci na słowo honoru. działaj bo szkoda motorowni
djdjdj6770 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 Witam wszystko ok byłem dzisiaj w warsztacie sprawdzili rozrząd kąt ustawienia wtrysku, na pompie nie było już regulacji.Przestawili o jeden ząbek i wyregulowali pompę przy tęp.84*C.Wszystko bangla jak należy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się