Skwaru 0 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Witam wszystkich. Mam takie pytanie, jak naciągnąć ręczny? Wiem że powinna być regulacja na prawe i lewe koło. Z tego co czytałem to ona jest. Tylko gdzie? Czy regulacja znajduje się pod autem,a dokładniej nad układem wydechowym i żeby naciągnąć ręczny to trzeba ściągać tłumik i osłonę? Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasicor 0 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 hmmmm.... no regulacja chyba jest w tunelu srodkowym pod popielniczka pasażera ale nie jestem pewien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Zasadniczo hamulec ręczny ma samoregulację i regulacja wymagana jest tylko przy wymianie linki lub tylnego zacisku, jeżeli ręczny nie trzyma to jest to wina zapieczonego tłoczka. Jeżeli faktycznie wymieniałeś którąś z tych części to proszę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KEMOT 0 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 witam z tego co sie orjetuje to nie ma regulacji na linkach tylko w samym zacisku dokładnie tak jak kolega napisał.czestym zjawiskiem są popenkane gumiki przez co zapiekaja sie slizki prowadnic zacisku lub sam zacis pewnie wiesz ale napisze zaciski tylnich kół sie wkręca, nie wepchniesz go bez wkrecania.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuziom 0 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 a ja mam tak że wymieniłem klocki stylu i przy okazji wyczyściłem prowadnice od zacisku bo wogóle nie pracowały klocki się zdzierały tylko od środka wszystko ładnie wyczyściłem i ładnie pracuje tylko teraz z prawej strony słabo działa hamulec ręczny:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Jak słabo działa to zacisk do rozbiorki i czyszczenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 i dobrze odpowietrz tylne zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary111 1 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Na linkach jest jakaś regulacja podglądałem jak mi kolega mechanik regulował. Tzn trochę dziwnie to wyglądało bo po regeneracji zacisków nie dało się zapiać linki, rozpięliśmy zawleczki od regulacji link skręciliśmy na maxa i po zapięciu na zacisk i zaciągnięciu dźwignia stanęła prawie na baczność. Wróciliśmy z regulacja do poprzedniego stanu i wszystko się uspokoiło tzn. ręczny w normie i linki jak poprzednio czyli przed wymianą zacisków. trochę to dziwne ale to nie jeden "dziw" jest w moim samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 niema regulacji jak wymieniales klocki tarcze to musza sie same ulozyc jezeli samo z siebie cos s ie popiepszylo to gdzies cos niedomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Jest regulacja ale o bardzo malym zakresie. To ten maly bialy plastik obok dzwigni recznego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary111 1 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Ok już się nie mądruję opisałem tylko co widziałem że jest "jakaś regulacja" widziałem gwinty ale z kolegą Tomkiem nie dyskutuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 aha czyli kręcenie "regulacją" w tunelu nic nie daje. Ja wczoraj próbowałem coś podziałać i w lewej lince idzie pokręcić "regulacją" czy co to tam jest że gwint się chowa do tuleji ale zaś jak kręciłem w prawej lince to się kręciło dookoła. Linka do wymiany? Bo się zastanawiam czy to może mieć wpływ na działanie ręcznego mimo że jest tam samoregulacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestrus 2 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 No właśnie - wszyscy piszą, że nie ma regulacji... oczywiście w zacisku jest samoregulator ale linka ma dzielony pancerz, na którym jest właśnie wspomniana regulacja, którą należy ustawić przy wym. zacisku lub samej linki. Wg mnie ma to znaczenie i pozwala regulować ręczny hamulec. Wykręcając regulację -> wydłużamy pancerz a zatem skracamy linkę bo koniec pancerza przesuwa się w tył (zachodzi mocniej na linkę) w związku z tym jak zaprzemy go to będzie mniej linki wystawało przy zacisku (mocniej trzeba się naginać aby założyć na uchwyt samoregulatora). Trochę się z tym namęczyłem już ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VRGOOD 17 Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 (edytowane) Pomyłka posta do usunięcia Edytowane 23 Lutego 2020 przez VRGOOD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się