DareQ Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Witam, Przymierzam sie do wymiany rozrzadu i szukam fachowcow, ktorzy beda potrafili to dobrze zrobic. Zanim wybiore odpowiedni warsztat chcialbym poznac co potrafia poszczegolni fachowcy. W zwiazku z tym potrzebuje informacji jak sprawdzic ich wiedze i doswiadczenie Interesuje mnie m.in. kwestia VAGowanka po wymianie rozrzadu: co nalezy sprawdzac/kontrolowac przy uzyciu VAG'a po wymienie rozrzadu? Jakie wartosci w ktorych blokach nalezy sprawdzac? Silnik na pompowtryskach wiec regulacja pompy odpada... I jeszcze prosba do osob posiadajacych ETKE o spis czesci niezbednych do wymiany rozrzadu (paski,rolki,napinacze,uszczeli,srobki - AWX rocznik 2001. Na forum juz jest spis ale do nowszej wersji AWX'a.... Zdecydowalem sie na pasek-Contitech, rolki+napinacz - SKF lub INA. Mam problem z wyborem pompy wody: co powiecie na FEBI? (roznica w cenie w porownaniu do SKF dosc duza). Jakie sa wasze doswiadczenia z firma Ruville? Dziekuje i pozdrawiam!
bakrzych Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Cześć! Uporałeś się już z problemem czy jesteś przekonany, że to wina rozrządu? Ściągaleś tę osłąnkę od paska? Tu coś znalazłem o AWX-ie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,13499.0.html pozdr!
marewel Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Ruville to tylko pakowacz,wiez najlepiej zapytaj kto produkuje ta pompe sprzedawce.Kupilem do swojego napinacz Ruvilla,a wyprodukowany przez NTN czyli tak jak w oryginale.
DareQ Opublikowano 21 Września 2007 Autor Opublikowano 21 Września 2007 Cześć! Uporałeś się już z problemem czy jesteś przekonany, że to wina rozrządu? Ściągaleś tę osłąnkę od paska? Tu coś znalazłem o AWX-ie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,13499.0.html pozdr! Z problemem jeszcze sie nie uporalem - moze jutro bedzie jakas diagnoza. A rozrzad i tak mam do wymiany - teoretycznie, jakby wierzyc ksiazce serwisowej mozna jeszcze pojezdzic ok 10tys km ale wole to zrobic i miec pewnosc... Co do linka - no wlasnie w tamtym poscie podane sa czesci do nowego typu rozrzadu AWX'a - w moim (2001) jest chyba "stary" typ No ale glowne pytanie dalej brzmi: co sprawdzic VAG'iem ??
lukaszr Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Zobacz tutaj: A tu fotka i numer pompy wody:
DareQ Opublikowano 26 Września 2007 Autor Opublikowano 26 Września 2007 lukaszr - dzieki za screeny z ETKI Naprawde nikt nie wie co nalezy sprawdzac VAGiem w czasie zmiany rozrzadu ?? Ewentualnie jak sprawdzic wiedze i doswiadczenie mechanika w TDI'kach..
radzio Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 nic nie musisz spawdzac.Chyba ze ma jakas dolegliwosc.Wymieniasz pasek,wsiadasz i jedziesz.pozdrowionka
Maciej CIN Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 Ja jestem po wymianie rozrządu w AVF-e. Czynnośc wymiany dla mechanika jest banalnie prosta tym bardziej, że ustawiając go musi spasowac według znaczników. Większośc swojego czasu poświęca on na rozebranie przodu pojazdu i elementów które przeszkadzają mu podczas wymiany. Co do samych klamotów najlepiej się nie zastanawiac i kupic ori w serwisie masz wtedy gwarancje na części, że są OK! (gwarancja chyba 2 lata). Co do pompy wody oddajesz swoją starą, a otrzymujesz regenerowaną. Można ja poznac, że na końcu nr jest nabity symbol X . W sprawie Vagowania nie mam zielonego pojęcia. Acha jeszcze jedno podczas wymiany nie zapomnij również o wymianie paska wieloklinowego. Mechanik który bedzie to robił sam oceni stan pozostałych części i ich zużycia. Tak więc należy się udac do fachowca który prawdę Ci powie!!! Stosuj zasadę, że jeżeli czegoś nie trzeba wymieniac to po prostu nie rób tego i będzie git. Idealnie będzie kiedy mechanik napisze Tobie numery częsci które wymienił. W ten sposób będziesz miła gwarancję podwójną tzn. na części i usługę. Pozdrawiam
lukaszr Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 lukaszr - dzieki za screeny z ETKI Bardzo proszę Naprawde nikt nie wie co nalezy sprawdzac VAGiem w czasie zmiany rozrzadu ?? Ewentualnie jak sprawdzic wiedze i doswiadczenie mechanika w TDI'kach.. Jeżeli wszystko działa poprawnie to nic nie trzeba sprawdzać. Rogal mi w VAGu przy okazji programu sprawdzał ustawienie jedno, ale nie pamiętam dokładnie co to było
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się