mumen 3 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Fajny automacik, jak Ci źle jeździ to możemy się wymienić skrzynkami , A 2008... najlepsze wydanie, potem robili już tylko kiepskie kopie hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek 0 Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 ja już manuala znać nie chcę tyle ,że o automata trzeba dbać i robić wymianę oleju i filtra w skrzyni:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anullacia 0 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 widze ze tu u Ciebie tez wszyscy grymasza , chyba o to tutaj chodzi, hehe, ale nie martw sie i ciesz sie swoim nowym autem bo jest z czego :> pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMMW 0 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witaj, a jak wgrać polskie menu, bo w serwisie przy odbiorze 10 dni temu powiedzieli, że jeszcze nie mają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 jedź do dowolnego zakładu car audio i tam powinni Ci wgrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 ostatnio odwiedziłem ultera w bystrej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 A kiedy się na spocie w Kraku pojawisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Makki_ 1 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Jakies male te rurki sie wydaja.. Jaka to srednica?? Zmieniales tez puchy czy tylko koncowki? Jaki brudasek:)) Te slady co masz na zderzaku, przy tak zabrudzonym aucie, tam pewnie sa juz zarysowania.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Patrząc ze to 2,0 TDI to mial tylko z jednej strony tłumik wiec pewnie druga pucha dokładana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Makki_ 1 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Patrząc ze to 2,0 TDI to mial tylko z jednej strony tłumik wiec pewnie druga pucha dokładana No tak ale chodzi mi czy jakies inne puchy wkladal czy poprostu dolozyl ORI? U mnie sa puchy Sebringa i caly uklad ale szczerze nie wiem czy jestem zadowolony w 100%.. Jedyne co jest to delikaty basowy dzwiek przy obciazeniach powyzej 2000obr. Milltek do TDI to juz inna liga.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 No Ja sie sam zastanawiam co zrobić u Siebie czy samą dokąłdke wymienic na dwie strony i zrobić coś ala serię jak w 3,0 TDI czy zmieniac zderzak tylni na S-line ale to juz inny temat bo zrobilismy koledze w temacie małe OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 No Ja sie sam zastanawiam co zrobić u Siebie czy samą dokąłdke wymienic na dwie strony i zrobić coś ala serię jak w 3,0 TDI czy zmieniac zderzak tylni na S-line ale to juz inny temat bo zrobilismy koledze w temacie małe OT Wydech od 3,0tdi jest dobrym rozwiązaniem do 2,0tdi. W serii 3,0tdi ma dp 2,5 cala a resta potem 2,25 cala. I zaleta w 3,0tdi jest to że oprócz tylnych 2 puszek nie ma środkowego tłumika a co za tym idzie ciśnienie spalin spada. W przypadku 2,0tdi nie ma znaczenia czy to milltrek czy sebring bo i tak nie ma takiego dużego EGT jak w 3,0tdi. Co innego w 3,0tdi- tutaj zdecydowanie lepiej wypada milltek lub custom bo w bardzo duzym stopniu spada temp EGT a jak wiadomo to jest głównym problemem powyżej 3600obr i spadkiem mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 nie chciałem przesadzić z wielkością końcówek i głównie zależało mi tylko na wyglądzie wizualnym wszystko oryginalne akurat tam gdzie są ślady nie ma rysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 nie chciałem przesadzić z wielkością końcówek i głównie zależało mi tylko na wyglądzie wizualnym wszystko oryginalne akurat tam gdzie są ślady nie ma rysek Jaką masz średnicę koncówek? W moim przekonaniu ciut za małe ale to może takie zdjęcie. Ori koncówki w S4 nie dość że są scięte delikatnie tak jak u Ciebie to jeszcze są delikatnie jajowate. A tu masz zwykłą prosta rure i chyba stąd jest taki efekt jakby były za małe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 nie wiem jaką mają średnice(nie chce mi się sprawdzać) ale na żywo naprawdę wyglądają w porządku. nie wzorowałem się tutaj na S4 czy czymś podobnym spodobały mi się po prostu te końcówki... teraz zastanawiam się nad programem... ale czytałem ,że dla automatów to nie jest za dobre... i mam dylemat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reniek 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Panie, ja mam automat i program i wszystko śmiga bez problemowo. Rób regularny serwis i wszystko bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 reniek ale ty masz TIPA a on ma MULTI :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek 0 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 właśnie multironiki nie są takie łatwe do wirusowania... i chyba nie będę kombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reniek 0 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 No rzeczywiście. Multi już tak dobrze nie znoszą większej mocy, dlatego podobno były zakladane do słabszych silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 one w pierwszej kolejności nie lubią Nm a nie KM EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się