Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] ciemny granat perłowy SPRZEDANA


kusiek

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny automacik, jak Ci źle jeździ to możemy się wymienić skrzynkami :), A 2008... najlepsze wydanie, potem robili już tylko kiepskie kopie hehe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy się na spocie w Kraku pojawisz? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakies male te rurki sie wydaja.. Jaka to srednica??

Zmieniales tez puchy czy tylko koncowki?

Jaki brudasek:)) Te slady co masz na zderzaku, przy tak zabrudzonym aucie, tam pewnie sa juz zarysowania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc ze to 2,0 TDI to mial tylko z jednej strony tłumik wiec pewnie druga pucha dokładana :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc ze to 2,0 TDI to mial tylko z jednej strony tłumik wiec pewnie druga pucha dokładana :wink4:

No tak ale chodzi mi czy jakies inne puchy wkladal czy poprostu dolozyl ORI?

U mnie sa puchy Sebringa i caly uklad ale szczerze nie wiem czy jestem zadowolony w 100%.. Jedyne co jest to delikaty basowy dzwiek przy obciazeniach powyzej 2000obr.

Milltek do TDI to juz inna liga..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Ja sie sam zastanawiam co zrobić u Siebie czy samą dokąłdke wymienic na dwie strony i zrobić coś ala serię jak w 3,0 TDI czy zmieniac zderzak tylni na S-line ale to juz inny temat bo zrobilismy koledze w temacie małe OT :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Ja sie sam zastanawiam co zrobić u Siebie czy samą dokąłdke wymienic na dwie strony i zrobić coś ala serię jak w 3,0 TDI czy zmieniac zderzak tylni na S-line ale to juz inny temat bo zrobilismy koledze w temacie małe OT :embarrassed:

Wydech od 3,0tdi jest dobrym rozwiązaniem do 2,0tdi. W serii 3,0tdi ma dp 2,5 cala a resta potem 2,25 cala. I zaleta w 3,0tdi jest to że oprócz tylnych 2 puszek nie ma środkowego tłumika a co za tym idzie ciśnienie spalin spada. W przypadku 2,0tdi nie ma znaczenia czy to milltrek czy sebring bo i tak nie ma takiego dużego EGT jak w 3,0tdi. Co innego w 3,0tdi- tutaj zdecydowanie lepiej wypada milltek lub custom bo w bardzo duzym stopniu spada temp EGT a jak wiadomo to jest głównym problemem powyżej 3600obr i spadkiem mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chciałem przesadzić z wielkością końcówek i głównie zależało mi tylko na wyglądzie wizualnym :) wszystko oryginalne :) akurat tam gdzie są ślady nie ma rysek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chciałem przesadzić z wielkością końcówek i głównie zależało mi tylko na wyglądzie wizualnym :) wszystko oryginalne :) akurat tam gdzie są ślady nie ma rysek :)

Jaką masz średnicę koncówek? W moim przekonaniu ciut za małe ale to może takie zdjęcie. Ori koncówki w S4 nie dość że są scięte delikatnie tak jak u Ciebie to jeszcze są delikatnie jajowate. A tu masz zwykłą prosta rure i chyba stąd jest taki efekt jakby były za małe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jaką mają średnice(nie chce mi się sprawdzać) ale na żywo naprawdę wyglądają w porządku. nie wzorowałem się tutaj na S4 czy czymś podobnym spodobały mi się po prostu te końcówki...

teraz zastanawiam się nad programem... ale czytałem ,że dla automatów to nie jest za dobre... i mam dylemat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie multironiki nie są takie łatwe do wirusowania... i chyba nie będę kombinować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...