Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] N75 w 1z proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam pytanie odnośnie zaworu N75 w moim 1z

Na PL Vagu dałem opcję TEST WYJŚĆ i tak sprawdza mi wtrysk sterujący, zawór odcinający paliwo i po kliknięciu dalej gaśnie samochód i następna opcja to test N75 i teraz moje pytanie bo podniosłem maskę i patrze jak to tam pracuje. Okazuje się że sztangla nic nie rusza się, stoi w miejscu a N75 pracuje, pyka i wężyki idące od niego ruszają się. Czy to wina uwalonej gruszki czy tak ma być? Pomóżcie proszę.

Opublikowano

Ty masz silnik z ciśnieniem powietrza doładowanego regulowanym nadciśnieniem a nie podciśnieniem więc po zgaśnięciu silnika na teście N109 sztanga u Ciebie nie będzie się poruszać bo brak jest ciśnienia wytwarzanego przez niepracującą turbosprężarkę. U Ciebie ma być tylko słychać przełączanie się N75 lub ma być wyczuwalna jego praca pod dotknięciem do niego ręki. Co innego jest w silnikach gdzie jest turbo ze zmienną geometrią - tam ciśnienie doładowania jest regulowane podciśnieniowo a ruch sztangi (od 3 do 5 lub więcej machnięć sztangą) jest wymuszony za pomocą podciśnienia zgromadzonego w akumulatorze podciśnienia i nie jest wtedy wymagane by silnik pracował gdyż tego podciśnienia wystarczy na kilka ruchów sztangi gdzie z każdym kolejnym ruchem jest on coraz słabszy aż w końcu braknie podciśnienia wcześniej zgromadzonego w akumulatorze.

Opublikowano

No No prezesie :) Wykład ładny i do zrozumienia. Dzięki za pomoc, w takim razie u mnie słychać N75 ale daje on inny dźwięk niż ten po przekręceniu kluczyka w stacyjne przed odpaleniem czyli cyka ciągle i szybko.

Opublikowano

I tak ma być w "Output teście", co innego jeśli ustawi się grupę 011 i przełączy ją w tryb Basic Settings - wtedy N75 będzie cykał co 10 sekund (oczywiście na pracującym silniku i tylko na sterowniku, który obsługuje 011 BS).

Opublikowano

Pytam o ten N75 bo jestem po wymianie wtrysków na 110 z AFN-a (stare 1z z końcówkami AFN lały), nowa ori przepływka Pierburga i auto ma dalej muła tak powyżej 3500obr i kopci mi mocno wtedy jak mam pedał w podłodze.

Opublikowano

Szczelnosc dolotu do sprawdzenia.

Opublikowano

Dolot sprawdzony wizualnie nie widać nigdzie dziur, miejsc gdzie by coś było w oleju jedynie to jest zaolejony tej czujnik co jest na rurze idącej wzdłuż ściany grodziowej znajdujący się pomiędzy dwoma gumowymi łącznikami. Nie wiem już co robić na logach widać że auto ma jednak za dużo ON a za mało powietrza (logi przed wymianą przepływki i wtrysków), jutro zrobię nowe to postaram się je tutaj wkleić i zobaczę co wyjdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...