lookas 2 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Witam pękł mi wąż łączący turbo z rurą pod intercoolerem i mam problem ze znalezieniem, przeszukałem całe allegro, zadzwoniłem chyba do 20 szrotów i nigdzie akurat tego nie mają, inne węże bez problemu można dostać. W ASO (sklep.gajos.com.pl) chcą 680zł (8E0 145 834 M) czyli w innych pewnie podobnie Poniżej zamieszczam zdjęcie jak to wygląda i miejsce pęknięcia nr części to 8E0 145 834 M Chyba nie da się tego zakleić? Czy może jest jakiś sposób? W ETCE jest kilka rodzajów, do AWX jest 8E0 145 834 M i 8E0 145 834 AR Gdyby ktoś miał, albo wiedział gdzie można kupić to proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szybki-Wojtas 0 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Jakoś jeździć trzeba, więc puki nie wykombinujesz nowej rury, proponuję odratować starą. Wstaw w środek rurkę o takim 'fi' żeby pasowała na wcisk i skręć opaskami ślimakowymi (50...70mm). Ja bym dodatkowo porządnie wyczyścił i odtłuścił wewnętrzne ścianki obu kawałków i całość zmontował na klej. Są takie kleje ogólnodostępne do drobnych robótek hydraulicznych, lub silikon termiczny. Na koniec upewnij się że w rurze nie zostały jakieś farfocle itp... Możesz też się pobawić w zrobienie własnej rury (ale to już wg gustu): http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-zbrojone-turbo-ic-dolot-50mm-i1252427043.html http://allegro.pl/lacznik-laczniki-simota-dolot-stozek-89-mm-i1229314202.html Osobiście bym posklejał i jeździł puki nie nawinął by się jakiś oryginał w atrakcyjnej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio14 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Witam!!!Mam pytanie? Jakie miales objawy tej peknietej rury?Jak do tego doszedles ze akurat ta rura pekla?Szukam objawu podobnego jak w moim autku.Dzieki Pozdrawiam!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 objawy sa pewnie takie ze jest spadek mocy i troszke kopci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin78 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jakoś jeździć trzeba, więc puki nie wykombinujesz nowej rury, proponuję odratować starą. Wstaw w środek rurkę o takim 'fi' żeby pasowała na wcisk i skręć opaskami ślimakowymi (50...70mm). Ja bym dodatkowo porządnie wyczyścił i odtłuścił wewnętrzne ścianki obu kawałków i całość zmontował na klej. Są takie kleje ogólnodostępne do drobnych robótek hydraulicznych, lub silikon termiczny. Na koniec upewnij się że w rurze nie zostały jakieś farfocle itp... Możesz też się pobawić w zrobienie własnej rury (ale to już wg gustu): http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-zbrojone-turbo-ic-dolot-50mm-i1252427043.html http://allegro.pl/lacznik-laczniki-simota-dolot-stozek-89-mm-i1229314202.html Osobiście bym posklejał i jeździł puki nie nawinął by się jakiś oryginał w atrakcyjnej cenie Kolega dobrze podpowiada, można też pokombinować z kawałkiem metalowej rurki, kolanka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookas 2 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jakoś jeździć trzeba, więc puki nie wykombinujesz nowej rury, proponuję odratować starą. Wstaw w środek rurkę o takim 'fi' żeby pasowała na wcisk i skręć opaskami ślimakowymi (50...70mm). Ja bym dodatkowo porządnie wyczyścił i odtłuścił wewnętrzne ścianki obu kawałków i całość zmontował na klej. Są takie kleje ogólnodostępne do drobnych robótek hydraulicznych, lub silikon termiczny. Na koniec upewnij się że w rurze nie zostały jakieś farfocle itp... Możesz też się pobawić w zrobienie własnej rury (ale to już wg gustu): http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-zbrojone-turbo-ic-dolot-50mm-i1252427043.html http://allegro.pl/lacznik-laczniki-simota-dolot-stozek-89-mm-i1229314202.html Osobiście bym posklejał i jeździł puki nie nawinął by się jakiś oryginał w atrakcyjnej cenie Tak pewnie narazie zrobię, problem tylko w tym że pęknięcie zaczyna się od samej metalowej złączki i jest na zgięciu, gdyby pękło np na środku to byłby mniejszy problem, ale i tak coś wykombinuje :> Mam też sylikon termiczny więc dodatkowo uszczelnię. Do tego zauważyłem że zaczyna pękać tu gdzie była opaska zaciskowa. Witam!!!Mam pytanie? Jakie miales objawy tej peknietej rury?Jak do tego doszedles ze akurat ta rura pekla?Szukam objawu podobnego jak w moim autku.Dzieki Pozdrawiam!!!! Auto wcale nie chciało jechać, w moim przypadku bardzo duży spadek mocy, przy dodaniu gazu było tyle dymu że wstyd było jechać A co myślicie żeby np kupić taki wąż od paska i obciąć jedną końcówkę (lub jeśli by się dało to jakoś zdjąć), albo połączyć jakimś innym wężem z tą rurą pod wzmocnieniem. http://allegro.pl/vw-passat-b5-lift-1-9-tdi-waz-turba-rura-130-km-i1230769933.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si 0 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 zapytaj w serwisie skody , bedzie duzo tanszy .... cos ok 450 PLN , pytaj o ten przewod do Superba AWX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 takie gowno a takie drogie ...chore !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 takie gowno a takie drogie ...chore !! to nie takie gowno. najlepszy dowod ze nie ma tego w ofercie aftermarketowej. rura dolotu pracuje w bardzo trudnych warunkach. Jest narazona na: - wysokie cisnienie, - nagle zmiany cisnienia - wysoka temperature (znajduje sie za turbina przed intercoolerem) - duze obciazenie mechaniczne spowodowane twarda praca diesla. skoro sadzisz ze to drogo, sprobuj uzyc zwyklego weza o analogicznej srednicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proof 0 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 zapytaj w serwisie skody , bedzie duzo tanszy .... cos ok 450 PLN , pytaj o ten przewod do Superba AWX Przerabiałem temat i nie pasuje,mi jakieś gryzonie przegryzły i niestety trzeba było kupić w ASO,bo z innych modeli VAG nie podchodzi ten przewód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookas 2 Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 zapytaj w serwisie skody , bedzie duzo tanszy .... cos ok 450 PLN , pytaj o ten przewod do Superba AWX Przerabiałem temat i nie pasuje,mi jakieś gryzonie przegryzły i niestety trzeba było kupić w ASO,bo z innych modeli VAG nie podchodzi ten przewód. Tak z ciekawości ile zapłaciłeś w ASO? i gdzie kupowałeś? Od passata i superb`a nie pasuje ponieważ ma z 2 stron metalowe złączki, tu przykładowa aukcja: http://allegro.pl/vw-passat-b5-lift-1-9-tdi-waz-turba-rura-130-km-i1230769933.html Na stronie (sklep.gajos.com.pl) do paska kosztuje 370zł a do superb`a 354zł :gwizdanie: Możliwe że dało by rade ściągnąć z jednej strony tą złączkę ale nie chce ryzykować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1driver 0 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 zapytaj w serwisie skody , bedzie duzo tanszy .... cos ok 450 PLN , pytaj o ten przewod do Superba AWX Przerabiałem temat i nie pasuje,mi jakieś gryzonie przegryzły i niestety trzeba było kupić w ASO,bo z innych modeli VAG nie podchodzi ten przewód. Tak z ciekawości ile zapłaciłeś w ASO? i gdzie kupowałeś? Od passata i superb`a nie pasuje ponieważ ma z 2 stron metalowe złączki, tu przykładowa aukcja: http://allegro.pl/vw-passat-b5-lift-1-9-tdi-waz-turba-rura-130-km-i1230769933.html Na stronie (sklep.gajos.com.pl) do paska kosztuje 370zł a do superb`a 354zł :gwizdanie: Możliwe że dało by rade ściągnąć z jednej strony tą złączkę ale nie chce ryzykować Mam ten sam problem z ta rurka. Dokladnie w tym samym miejscu pekniecie :/ Wymyslies co z nia zrobic, albo zakupiles taka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel20 0 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Koledzy na tej aukcji jest wąż o nr 8 E0 145 737 E. http://allegro.pl/waz-rura-intercoolera-audi-a4-b6-b7-8e0145737e-i1392251927.html Piszą że pasuje do AWX, AVF. Na www.sklep.gajos.com.pl wołają za niego 188zl. Jaka jest różnica pomiędzy tym wężem z linka a tym co w pierwszym poście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 waz z pierwszego posta laczy turbo z rura cisnieniowa a ten aukcji intercooler z rura ciesnieniowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się