Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Za duże spalanie benzyny - spalanie LPG w normie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym może być odpowiedzialny za zwiekszone (3x) spalanie benzyny? Zawór raz jest cicho a raz coś w nim stuka to szybciej to wolniej. Spalanie LPG w normie. Silnik ADP Instalacja BRC Sequent 24.

Opublikowano

Witam

W zasadzie zaworek węgla aktywnego nie ma wpływu na zużycie paliwa.To ECU decyduje o tym w jakich momentach otwiera się i zamyka zaworek.Myślę jednak że nie powinien mieć dużych przerw w "hałasowaniu" Możesz sprawdzić czy nie ma przerwy na podłączeniu i sam zaworek także.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki sprawdzałem już rezystancję jest ok. Sprawdzę tak jak radzisz zasilanie. A czy klekot zaworu może być taki że aż w kabinie słychać? Bo u mnie słychać

A jak odnieść się do tego jeszcze ze spalaniem. Co się mogło stać, że auto benzyny pali 3 razy więcej

Opublikowano

Witam

"A czy klekot zaworu może być taki że aż w kabinie słychać" Zapewne to akurat zależy od zaworka,czy bardziej lub mniej hałasuje.Natomiast nie bardzo rozumiem co masz na myśli mówiąc 3X więcej pali,co spala Ci BP w ilości ponad 20l/100km.

I gdzie to sprawdzasz.Czy to realne spalanie czy odczyt z fisu(komputera)?

Pozdrawiam

Opublikowano

Klekot faktycznie było słychać w kabinie (przedwczoraj). Dziwne to bo wczoraj było cicho. Sprawdziłem zawór zgodnie z procedurą autodaty i niby jest ok ale ten klekot....

Co do spalania to wskazówka spadła mi w ciągu miesiąca tyle co zwykle w ciągu trzech a jeździłem nawet mniej niż zwykle. Byłem u kola od gazu i mówił żeby sprawdzić czujnik temperatury. Sprawdziłem (wg autodata) jest ok. Przy okazji wygląda na to że gaz załącza się przy 50 stopniach. Sprawdzę czujnik temperatury na reduktorze jeszcze może to on padł.

Tak czy inaczej prosze o dalsze sugestie bo może to jeszcze nie to

Opublikowano

skad wiesz ze czujnik od wody jest ok? VAG byl ? Jak pracuje sonda na gazie i benzynie? Wrzuc log

Opublikowano

Witam

Wobec powyższego napisz jakie masz spalanie gazu.

Temperaturę przejścia na gaz masz wysoką. Ja mam Sequent 24 i mam 36*C i silnik radzi sobie dobrze.

"Sprawdzę czujnik temperatury na reduktorze jeszcze może to on padł." Myślę że jak czujnik by Ci padł to by Ci się nie przełączał na LPG. Jeżeli jest to możliwe to faktycznie sczytaj błędy z ECU.

Pozdrawiam

Opublikowano

skad wiesz ze czujnik od wody jest ok?

Sprawdzałem rezystancje na zimno i na gorąco - wyniki mniej więcej jak w autodacie. Po przełączeniu na gaz też sprawdzałem czujnik miał rezystancję odpowiadającą 50*C - może coś tu nie tak a może jeszcze czujnik temperatury na reduktorze świruje - nie wiem niestety jak go sprawdzić

VAG byl ?

był, błędów zero sondę sprawdzę i log zrobię i umieszczę (muszę nawiasem mówiąc się nauczyć)

Wobec powyższego napisz jakie masz spalanie gazu.

11-12 dodam, że nie żałuję "gazu" :)[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 19:22_________________________________________________LOGI:

Gaz : http://vaglog.rtnet.pl/jkr80_25058.html

Benzyna : http://vaglog.rtnet.pl/jkr80_25059.html

Wydaje mi się że sonda jest ok.[br]Dopisany: 13 Październik 2010, 21:28_________________________________________________A propos zaworu odpowietrzającego zbiornik. Jak robiłem logi to pukał - cały czas coś w środku stukało (są też dragania wychuwalne ręką zgodne z częstością pukania) jak dałem gazu zwiększała sie częstotliwość tego pukania. A jak jest u kolegów? U mojego kola w 1.8 turbo ten zawór jest cały czas cicho. Jak właściwie powinno być?[br]Dopisany: 14 Październik 2010, 07:38_________________________________________________Prośba do kolegów

Czy możecie sprawdzić ten zawór (odpowietrzający zbiornik) jak pracuje (czy coś w nim puka, drży, czy też nic nie słychać i nie czuć) w waszych autkach na zimnym i ciepłym silniku i napisać jak jest?

Opublikowano
Czy możecie sprawdzić ten zawór (odpowietrzający zbiornik) jak pracuje (czy coś w nim puka, drży, czy też nic nie słychać i nie czuć) w waszych autkach na zimnym i ciepłym silniku i napisać jak jest?

u mniw czasem cyka czasem nie , po odpaleniu z reguły cyka, ale on nie ma tak dużego wpływu na spalanie, można go wy... z powodzeniem... :-)

Opublikowano

nie bierzesz pod uwage sondy lambda? jak pada to wzrasta spalanie w autku.w instalacji gaz(o ile sekwencyjna) możesz mieć emulator także spala w normie,a w benzie znacznie więcej.

Opublikowano

sonda jak wynika z załączonych logów wydaje mi się być ok ale już sam nie wiem. Dobrze byłoby żeby ktoś rzucił na to okiem. Ze dwa lata temu była wymieniana na bosch albo beru już nie pamiętam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...