DOMINO_81 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam, mam bardzo duży problem z moją audi, a mianowicie auto strasznie mi szarpie na niskich i na wysokich obrotach praktycznie nie da się normalnie jeździć. Sprawdzone były już takie elementy jak dolot do silnika(brak nieszczelności), nowe przewody i świece, czyszczenie i adaptacja przepustnicy, nowe poduszki pod silnikiem i skrzynią, . Auto było podłączone pod vaga i brak błędów Dzisiaj odłączyłem od przepustnicy kostkę z kablami i problem zniknął auto chodzi lecz na wolnych obrotach falują obroty. Moje pytanie jest takie czy mogę trochę przejechać z odłączoną elektryką od przepustnicy(około 200 km)? ewentualnie co może być przyczyną takiego zachowania auta? ja już nie mam siły i moi mechanicy tez mi już nie potrafią pomóc. z góry dzięki za pomoc.
domjenick Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 w ogóle to jest dziwne,bo po odpięciu kostki od przepustnicy-auto na wolnych obrotach powinno zgasnąć jeśli będziesz nogą operować,to linka otworzy przepustnicę,ale na wolnych obrotach-to właśnie ta kostka,jest połączona z czujnikiem wolnych obrotów-jesteś pewien,że odłączyłeś kostkę od przepustnicy?
Nosfer Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 w ogóle to jest dziwne,bo po odpięciu kostki od przepustnicy-auto na wolnych obrotach powinno zgasnąć jeśli będziesz nogą operować,to linka otworzy przepustnicę,ale na wolnych obrotach-to właśnie ta kostka,jest połączona z czujnikiem wolnych obrotów-jesteś pewien,że odłączyłeś kostkę od przepustnicy? Bez tej kostki nie da się jeździć, trzęsie budą, falują obroty w mega zakresie i ogólnie kupa. Błedy na Vagu wywala od razu, prawdopodobnie takie 17951 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Small P1543 - 002 - Lower Limit Exceeded 17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low P1172 - 002 - Lower Limit Exceeded 17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started P1579 - 001 - Upper Limit Exceeded PS. A sprawdzali Ci przepływkę ?
domjenick Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 zapytałem tak,bo pamiętam ,jak miałem 1,6 AHL-po odpięciu kostki-auto gasło natychmiast na wolnych-samo uruchomienie silnika,bez pomocy pedału gazu-niemożliwe,czujnik na przepustnicy ma w sobie płytkę ze scieżkami i sensor,który po tej płytce się przesuwa,jeśli ścieżki są "wytarte",czujnik podnosi się wyżej,ale wtedy obroty są za wysokie i ECU "każe" je obniżyć do danego poziomu,ale tam jest to niemożliwe i dlatego objawia się to falowaniem obrotów-to tak w skrócie...jeśli ścieżki są zniszczone bardzo-rozbieżność jest duża-u mnie np zatrzymywało się na ok 4 tys i nie chciało zejść niżej-pomagało zgaszenie silnika,ale potem ciężko było go zapalić ponownie-wymiana przepustnicy pomogła permanentnie
DOMINO_81 Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 na 100% jest to kostka od przepustnicy ponieważ była odpinana podczas czyszczenia, a wygląda mniej więcej tak zaokrąglony jeden koniec i siedem przewodów, a po odłączeniu owej kostki auto nie gaśnie błędy oczywiście wywala, ale nie gaśnie i jeździ tak jak powinno bez żadnego szarpania tylko czy mogę tak jeździć? w przyszłym tygodniu będę miał przepustnicę, a auto nie może stać. Z podłączoną wtyczką do przepustnicy nie da się jeździć Przepływka nie była sprawdzana ale po odłączeniu wtyczki od przepływki obroty silnik "wariował".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się