ZuKeRs Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 yhy, rozumiem - ciekawe czym mogą się różnić poza datą prod a dlaczego dwa piecyki pionowe różnią się tym detalem i co to jest
AndyN Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Ten zaznaczony element to doprowadzenie paliwa do piecyka. Fabrycznie właśnie takim czarnym wężykiem w oplocie. Na dolnym zdjęciu po prostu nie ma tego wężyka (na górnym widać, że jest uciachany ).
ruks Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Troche tego jest w ETCE Diesel : ostatnie lata 8E0 261 141--> 8E0 261 141 A --> 8E0 261 141 B --> 8E0 261 141 C--> 8E0 261 141 D--> 8E0 261 141 E --> 8E0 261 141 F --> 8E0 909 509 C --> 8E0 909 509 J Ja znalazłem że 8E0 261 141 (z jakąkolwiek literką lub bez niej) "wymiennik ciepła" = piec 8E0 265 105 - urządzenie grzejne ogrzewania postojowego wycofane w 1/11/2002 i zastąpione przez 8E0 261 141 8E0 909 509 C lub J - moduł sterujący piecem A jakie numery mam u siebie zamontowane to nie pamiętam
AndyN Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 (....) A jakie numery mam u siebie zamontowane to nie pamiętam Numer kontrolera piecyka możesz sprawdzić VAGiem
AndyN Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 (....) A jakie numery mam u siebie zamontowane to nie pamiętam Numer kontrolera piecyka możesz sprawdzić VAGiem
AndyN Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 (....) A jakie numery mam u siebie zamontowane to nie pamiętam Numer kontrolera piecyka możesz sprawdzić VAGiem
ruks Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 No fakt, można VAGiem, natomiast ten numer co tam mi pokazuje wg ETKI to nie sterownik tylko "urządzenie grzejne ogrzewania postojowego" Po wymianie pompki, daje jakieś 40 ml (nie mogę zmierzyć dokładnie bo nie mam menzurki) dymienie zmalało natomiast nadal nie jest zadowalające stąd w lecie trzeba będzie się dobrać do rozpylacza. Spróbuję jeszcze CO2 podregulować ale powiedzcie mi czy mam to robić w trakcie gdy piec pracuje czy odpalać go dopiero po zmianie? Tak dla upewnienia się, mam wartość zwiększać żeby mniej dymił czy metodą prób i błędów? I jeszcze jedno, w kanale 9 miałem ustawione 230, czy tak ma być? Ustawienie fabryczne podane jest że 0
wrclaguna Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 natomiast ten numer co tam mi pokazuje wg ETKI to nie sterownik tylko "urządzenie grzejne ogrzewania postojowego" To tak jest wg. ETKI
ruks Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Ustawiłwem dzisiaj webasto funkcją TIMER (data, godzina, czas działania), chodziło pół godziny i żadnego efektu oprócz dymu na zewnątrz, w aucie zimno, silnik zimny. Czy Ustawiając na FIS muszę mieć włączony klimatronik? bo miałem go na OFF
Gość Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 klimatronik powinien Ci sam sie włączyć po ok minucie od momentu wystartowania pieca, wszystkie klapy ustawią się tak jak było przed zgaszeniem, po 30 min w tych temperaturach powinienes miec temp. plynu na ok 50 st. w srodku wystarczająco cieplo. pzdr.
AndyN Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Ustawiłwem dzisiaj webasto funkcją TIMER (data, godzina, czas działania), chodziło pół godziny i żadnego efektu oprócz dymu na zewnątrz, w aucie zimno, silnik zimny. Czy Ustawiając na FIS muszę mieć włączony klimatronik? bo miałem go na OFF Timer uruchomił piecyk po uprzednim zamknięciu auta pilotem? A może kluczyk był w stacyjce i klimatronik był na off?
ruks Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Timer uruchomił piecyk po uprzednim zamknięciu auta pilotem? A może kluczyk był w stacyjce i klimatronik był na off? Tak, kluczyk w kieszeni, auto zamknięte z pilota. Dzisiaj rano druga próba, auto zgaszone tym razem z włączonym klimatronikiem i też nic. Jutro spróbuję go rano ustawić w garażu bez zamykania auta. Może to być alarm albo odcięcie zapłonu? Chociaż np VAGiem połączę się z piecykiem bez odblokowania zapłonu i nawet bez kluczyka w stacyjce. Dziwne jest też to że chodził 0,5 h i jakoś szczególnie nie zauważyłem żeby po ruszeniu szybciej się zagrzał a piec chodził na 100% bo zadyma była z wydechu
wrclaguna Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 ruks czyli nie było zadnych błędow na Vagu , nawet w klimatroniku ? Jaki masz stan płynu w zbiorniku wyrównawczym ?
AndyN Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Bez VAGa to wróżenie z fusów. Problem kwalifikuje się do tego tematu: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?155116-ALL-B6-B7-Wykaz-usterek-ogrzewania-postojowego-Fabrycznego-Webasto a nie do tematu o montażu ogrzewania.
ruks Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Najpierw myślałem że może źle coś ustawiam stąd wpis w "montaż i działania" ale faktycznie AndyN masz rację więc ciąg dalszy piszę w wątku o usterkach.
AndyN Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Sterownik Webasto 8E0909509: http://allegro.pl/sterownik-webasto-8e0909509-audi-a4-b6-b7-i2238964553.html
Gość .... Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Wzmacniacz antenowy pod sterownik http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-8t-bfb-tuner-fm-i2205703754.html Przyszła paczuszka a w niej na zajączka ? sterownik i pilot kompletny z bateriami ;] wzmacniacz anteny na pokładzie i kabelek , będzie rezanko :naughty: :naughty: ---------- Post dopisany 14-04-2012 at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2012 at 22:39 ---------- Ps: Pompka webasto pasuje pod eber tylko czas ustawić trzeba na 354 i też nie kopci , jesli ktoś ma sterownik z stojącego pieca i wywala błąd z zaworu to wystarczy kodowanie zmienić z 00111 na 00011 ;]
wrclaguna Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgadza się z kodowaniem wystarczy zmienić z 00111 na 00011 i wtedy sterownik nie widzi zaworu .
turzol Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Łykać Panowie http://moto.allegro.pl/audi-a4-pilot-webasto-8e0909507-i2287717086.html
adamooo Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Wzmacniacz antenowy pod sterownik http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-8t-bfb-tuner-fm-i2205703754.htmlPrzyszła paczuszka a w niej na zajączka ? sterownik i pilot kompletny z bateriami ;] wzmacniacz anteny na pokładzie i kabelek , będzie rezanko :naughty: :naughty: http://img576.imageshack.us/img576/6649/webpil.jpg ---------- Post dopisany 14-04-2012 at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2012 at 22:39 ---------- Ps: Pompka webasto pasuje pod eber tylko czas ustawić trzeba na 354 i też nie kopci , jesli ktoś ma sterownik z stojącego pieca i wywala błąd z zaworu to wystarczy kodowanie zmienić z 00111 na 00011 ;] sprawdzałeś u siebie czy też u kogoś innego..bo mam pompkę eber nową i nie wiem czy podmieniać czy zostawić starą i ją przekodować ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się