Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Webasto w silnikach 1.9 TDI i 2.0 TDI A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

yhy, rozumiem - ciekawe czym mogą się różnić poza datą prod :cool1:

a dlaczego dwa piecyki pionowe różnią się tym detalem i co to jest

2151491161_3.jpg

antenka.jpg

Opublikowano

Ten zaznaczony element to doprowadzenie paliwa do piecyka.

Fabrycznie właśnie takim czarnym wężykiem w oplocie. Na dolnym zdjęciu po prostu nie ma tego wężyka (na górnym widać, że jest uciachany :decayed: ).

Opublikowano

Troche tego jest w ETCE Diesel : ostatnie lata

8E0 261 141--> 8E0 261 141 A --> 8E0 261 141 B --> 8E0 261 141 C--> 8E0 261 141 D--> 8E0 261 141 E --> 8E0 261 141 F --> 8E0 909 509 C --> 8E0 909 509 J

Ja znalazłem że 8E0 261 141 (z jakąkolwiek literką lub bez niej) "wymiennik ciepła" = piec

8E0 265 105 - urządzenie grzejne ogrzewania postojowego wycofane w 1/11/2002 i zastąpione przez 8E0 261 141

8E0 909 509 C lub J - moduł sterujący piecem

A jakie numery mam u siebie zamontowane to nie pamiętam :decayed:

Opublikowano

(....)

A jakie numery mam u siebie zamontowane to nie pamiętam :decayed:

Numer kontrolera piecyka możesz sprawdzić VAGiem

Opublikowano

(....)

A jakie numery mam u siebie zamontowane to nie pamiętam :decayed:

Numer kontrolera piecyka możesz sprawdzić VAGiem

Opublikowano

(....)

A jakie numery mam u siebie zamontowane to nie pamiętam :decayed:

Numer kontrolera piecyka możesz sprawdzić VAGiem

Opublikowano

No fakt, można VAGiem, natomiast ten numer co tam mi pokazuje wg ETKI to nie sterownik tylko "urządzenie grzejne ogrzewania postojowego"

Po wymianie pompki, daje jakieś 40 ml (nie mogę zmierzyć dokładnie bo nie mam menzurki) dymienie zmalało natomiast nadal nie jest zadowalające stąd w lecie trzeba będzie się dobrać do rozpylacza. Spróbuję jeszcze CO2 podregulować ale powiedzcie mi czy mam to robić w trakcie gdy piec pracuje czy odpalać go dopiero po zmianie? Tak dla upewnienia się, mam wartość zwiększać żeby mniej dymił czy metodą prób i błędów? I jeszcze jedno, w kanale 9 miałem ustawione 230, czy tak ma być? Ustawienie fabryczne podane jest że 0

Opublikowano
natomiast ten numer co tam mi pokazuje wg ETKI to nie sterownik tylko "urządzenie grzejne ogrzewania postojowego"

To tak jest wg. ETKI :yes2:

Opublikowano

Ustawiłwem dzisiaj webasto funkcją TIMER (data, godzina, czas działania), chodziło pół godziny i żadnego efektu oprócz dymu na zewnątrz, w aucie zimno, silnik zimny. Czy Ustawiając na FIS muszę mieć włączony klimatronik? bo miałem go na OFF

Opublikowano

klimatronik powinien Ci sam sie włączyć po ok minucie od momentu wystartowania pieca, wszystkie klapy ustawią się tak jak było przed zgaszeniem, po 30 min w tych temperaturach powinienes miec temp. plynu na ok 50 st. w srodku wystarczająco cieplo.

pzdr.

Opublikowano
Ustawiłwem dzisiaj webasto funkcją TIMER (data, godzina, czas działania), chodziło pół godziny i żadnego efektu oprócz dymu na zewnątrz, w aucie zimno, silnik zimny. Czy Ustawiając na FIS muszę mieć włączony klimatronik? bo miałem go na OFF

Timer uruchomił piecyk po uprzednim zamknięciu auta pilotem? A może kluczyk był w stacyjce i klimatronik był na off?

Opublikowano
Timer uruchomił piecyk po uprzednim zamknięciu auta pilotem? A może kluczyk był w stacyjce i klimatronik był na off?

Tak, kluczyk w kieszeni, auto zamknięte z pilota. Dzisiaj rano druga próba, auto zgaszone tym razem z włączonym klimatronikiem i też nic. Jutro spróbuję go rano ustawić w garażu bez zamykania auta. Może to być alarm albo odcięcie zapłonu? Chociaż np VAGiem połączę się z piecykiem bez odblokowania zapłonu i nawet bez kluczyka w stacyjce. Dziwne jest też to że chodził 0,5 h i jakoś szczególnie nie zauważyłem żeby po ruszeniu szybciej się zagrzał a piec chodził na 100% bo zadyma była z wydechu :mysli:

Opublikowano

ruks czyli nie było zadnych błędow na Vagu , nawet w klimatroniku ? Jaki masz stan płynu w zbiorniku wyrównawczym ?

Opublikowano

Najpierw myślałem że może źle coś ustawiam stąd wpis w "montaż i działania" ale faktycznie AndyN masz rację więc ciąg dalszy piszę w wątku o usterkach.

Opublikowano

Wzmacniacz antenowy pod sterownik http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-8t-bfb-tuner-fm-i2205703754.html

Przyszła paczuszka a w niej na zajączka ? sterownik i pilot kompletny z bateriami ;] wzmacniacz anteny na pokładzie i kabelek , będzie rezanko :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

webpil.jpg

---------- Post dopisany 14-04-2012 at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2012 at 22:39 ----------

Ps: Pompka webasto pasuje pod eber tylko czas ustawić trzeba na 354 i też nie kopci :), jesli ktoś ma sterownik z stojącego pieca i wywala błąd z zaworu to wystarczy kodowanie zmienić z 00111 na 00011 ;]

Opublikowano

Zgadza się z kodowaniem :wink: wystarczy zmienić z 00111 na 00011 i wtedy sterownik nie widzi zaworu .

Opublikowano
Wzmacniacz antenowy pod sterownik http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-8t-bfb-tuner-fm-i2205703754.html

Przyszła paczuszka a w niej na zajączka ? sterownik i pilot kompletny z bateriami ;] wzmacniacz anteny na pokładzie i kabelek , będzie rezanko :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

http://img576.imageshack.us/img576/6649/webpil.jpg

---------- Post dopisany 14-04-2012 at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2012 at 22:39 ----------

Ps: Pompka webasto pasuje pod eber tylko czas ustawić trzeba na 354 i też nie kopci :), jesli ktoś ma sterownik z stojącego pieca i wywala błąd z zaworu to wystarczy kodowanie zmienić z 00111 na 00011 ;]

sprawdzałeś u siebie czy też u kogoś innego..bo mam pompkę eber nową i nie wiem czy podmieniać czy zostawić starą i ją przekodować ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...