Buba Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 do benka gt jedna tarcza 14tys netto:facepalm:
pawel1380 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Kiedyś oglądałem Moto On z Kornackim jak testował SLR'a i padła taka kwota jeśli dobrze pamiętam, choć mogę się mylić.Mercedes SLR Jednak tyle co w Q7 Mercedes SLR Mercedes-Benz SLR McLaren Choć przy kwocie 455tys euro też by wychodziło raptem 10% wartości hehe Sorry za OT Ceramika np do SLS to w konfiguratorze 54tys zł.
Rosemeyer Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 do benka gt jedna tarcza 14tys netto:facepalm: do Q7 również 14tys net Plus taki, że tarcze są dożywotnie, a wszelkie pęnięcia itp wymieniają w ramach gwarancji.
Buba Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 dożywotnie? przy mnie gość wymieniał w benku komplet przód tył i złota karta poszła w ruch
Rosemeyer Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 dożywotnie? przy mnie gość wymieniał w benku komplet przód tył i złota karta poszła w ruch a dlaczego je wymieniał? może mu popękały a gwarancji nie miał? tarcze ceramiczne nie zużywają się tak jak tradycyjne. a tu taka mała zajawka finał w piątek
wrclaguna Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Jakaś chłodnica bedzie dokładana ?
Buba Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 nie wiem dlaczego wymieniał. w każdym razie komplecik przód tył + klocki. a ceramika nie jest czasem przewidziana na 200k km i trzeba wymieniac? gdzieś mi się taka informacja rzuciła w oczy.
Rosemeyer Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 Jakaś chłodnica bedzie dokładana ? nooo, bo teraz ich brakuje tak czy siak - pudło
malik Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Train Horn podłączony pod kompresor?
Rosemeyer Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 Miało byc w piątek a tymczasem finał nastąpił dziś. To najgrubszy mod z jakim miałem kiedykolwiek doczynienia, ale powiem szczerze że najlepszy i teraz z perspektywy czasu żałuję, że zostawiłem go na koniec tracąc po drodze czas, energię i kasę na inne bzdurne zabawy W wypadku Q7 dołożenie ACC to: 1) Wymiana zegarów Można się bez tego obejść, kolega ma w Q5 na starych zegarach i opcja na FISie działa - nie ma jedynie podświetlenia prędkościomierza. Ja zegary jakiś czas temu wymieniłem na wersję poliftową. 2) Manetka tempomatu z dodatkową regulacją Z tym uporałem się przy okazji wymiany modułu pod podgrzewaną kierownicę. 3) Gateway Ogarnąłem przy okazji instalacji Side Assista. 4) Radar Do jego montażu konieczna była wymiana belki na wersję z uchwytami montażowymi. Można było rzeźbić, ale przecież nie chodzimy na skróty/łatwiznę 5) Grill z podgrzewaną ramką W standardowym grillu ramka pod tablicę jest jednolitym elementem z resztą grilla i nie da się jej zdemontować itp. Grill pod ACC ma tą ramkę demontowalną. Dodatkowo pod ramką jest otwór "oczko" na radar, a w samej ramce zainstalowana jest grzałka, żeby zamarzający śnieg nie ograniczał "widoczności" radaru. To był mój pierwszy etap, bo grill wymieniłem tuż po zakupie auta i od razu zdecydowałem się na wersję pod ACC. 6) Serwo hamulcowe To jest/był najdroższy element całej operacji, bo kupiłem je nowe w ASO. W Q7 z ACC ma inne serwo przystosowane do działania ACC i współpracujące dodatkowo z ABSem. Poza wymianą serwa konieczna była dodatkowa wiązka między serwem a ABSem. 7) Kodowanie - to akurat najprzyjemniejszy i najprostszy etap. ACC kończy listę modów, bo właśnie auto stało się kompetnie wyposażone. Brakuje co prawda Lane Assist'a, ale ponieważ współpracuję tylko ze zwykłą 4ramienną kierownicą, to dokładac go juz nie będę. Poza tym jest już pełna specyfikacja/konfiguracja i nic już więcej fabrycznego dołożyć się nie da. Pozostaje wymiana świateł i ew. MMI 3G, ale na to akurat jakiegos strasznego parcia nie mam, cociaż nie mówię nie
Nowak_zg Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 gratuluje i zazdroszcze powiedz mi tylko jak u ciebie wyglada sprawa z urzymaniem dekorów "piano black" w czystosci ? rozne wersje slyszalem .... domyslam sie ze ty masz je polakierowane ? duzo mocniej widac kurz niz na ciemnym drewnie ? jak wyglada sprawa rysek ? ps. mmi 3g to juz chyba grubsza rzezba ? ( chyba jeszcze grubsza niz acc ? ) ps2. ale lampy poliftowe to naprawde sie dziwie ze jeszcze ich nie zalozyles ( zwlaszcza tylu ) bo sa naprawde fajne
wrclaguna Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Rosemeyer pełen szacun MOD ACC zayebisty tylko wspólczuje kosztów bo są nie małe
Rosemeyer Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 wspólczuje kosztów bo są nie małe Kpl ledów bym w tej cenie zrobił, ale wg mnie ACC jest fajniejsze/bardziej warte tej kasy ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:56 ---------- gratuluje i zazdroszcze A ty nie masz? U Ciebie to sie bardzo prosto robi, bo nie ma całej zabawy z serwo itp. powiedz mi tylko jak u ciebie wyglada sprawa z urzymaniem dekorów "piano black" w czystosci ? rozne wersje slyszalem .... domyslam sie ze ty masz je polakierowane ? duzo mocniej widac kurz niz na ciemnym drewnie ? jak wyglada sprawa rysek ? dekory mam oryginalne, nie lakierowane itp. Lakierowałem tylko blendę na zegary. Co do czystości, to cóż... paluchy widać, kurz jeszcze bardziej, a rysują sie od patrzenia ps. mmi 3g to juz chyba grubsza rzezba ? ( chyba jeszcze grubsza niz acc ? ) To tylko pozory, bo cała wymiana jest prosta. Graty praktycznie zamieniasz miejscami z niewielka przeróbka instalacji. Do wymiany jest ekran i razem z nim blenda, bo 3G ma odrobine większy ekran. No i wypadałoby panel klimatronika również wymienić, bo są niekompatybilne. No i pozostaje cena, ale z tego co kiedyś patrzyłem to w 4-5k da radę się zmieścić. ps2. ale lampy poliftowe to naprawde sie dziwie ze jeszcze ich nie zalozyles ( zwlaszcza tylu ) bo sa naprawde fajne No właśnie na to parcia nie mam. Ważniejsze było dla mnie to co będę sam "widział" niż to co będą widzieć inni
wrclaguna Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Jakbys szukał kiery do Lane Assist i podgrzewanej to jakas mi sie palęta w pokoju
Rosemeyer Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 Jakbys szukał kiery do Lane Assist i podgrzewanej to jakas mi sie palęta w pokoju a to były takie? bo jak kiedyś to sprawdzałem to 4ramienna była w 3 wersjach - zwykła, z grzaniem, z LA i te dwie ostatnie opcje nie występowały razem, bo wibrator od LA był zamontowany w lewym dolnym ramieniu, tam gdzie przycisk od podgrzewania. ----- F**K - zajrzałem do ETKI i faktycznie jest 4E0419091CR - taka masz? Nie wiem czemu tego nie zauważyłem wcześniej No to chyba trzeba kolejna rękawicę rzucić
wrclaguna Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 U mnie w B6 jezdziła taka grzana kiera tasme tez gdzies poszukam jak to jest z literka B
Rosemeyer Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 U mnie w B6 jezdziła taka grzana kiera tasme tez gdzies poszukam jak to jest z literka B ale kiera jest z B czy tasma? Podaj mi pls nr tej swojej kiery.
wrclaguna Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Tasma pod grzaną kiere czyli 4E0 953 541 B a numer kiery to nie mam tej naklejki z numerem tylko rok produkcji 2009 (TRW 61702170 E ) Tak czy siak przycisk od grzanej kiery jest po lewej stronie a motorek/wibratorek po prawej
Nowak_zg Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 [/color] gratuluje i zazdroszcze A ty nie masz? U Ciebie to sie bardzo prosto robi, bo nie ma całej zabawy z serwo itp. no wlasnie nie mam a chcialbym, tylko ze ja mam dwie lewe rece .... u mnie zegary sa do wymiany na 100% bo distronic w a8 d3 ma wiekszy FIS niz w wersji bez distronica. pozatym chyba jeszcze grill, manetka tempomatu i kamera tak ? czy cos jeszcze ?
Rekomendowane odpowiedzi