Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi Q7 4.2 TDI S-line, 21", V12 look, LED, TV, DVD, Webasto -> SPRZEDANE :-)


Rosemeyer

Rekomendowane odpowiedzi

chwila wolnego, wiec trzeba go dobrze wykorzystac ;-)

dawca elektroniki do stacyjki z obsluga AdvancedKey gotowy na przeszczep

85a7da1668e4a3c1.jpg

no i najwazniejsze - wreszcie dotarla moja wspominana wczesniej "wisnia na torcie" :banan::dancing:

26e5bca5183bf957.jpg

oczywiscie juz zabezpieczone C5 - montaz po niedzieli :dancing:

899c81566d504815.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolorek tych zacisków daje po oczach :naughty:

nooo :naughty:

beda sie za***iście komponowac z grafitowymi felgami i ciemnym autem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałeś grubo:shock3:

Czekam kolejne zdjęcia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawca elektroniki do stacyjki z obsluga AdvancedKey gotowy na przeszczep

o co kaman z tą stacyjką :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Keyless go . Czyli odpalanie, otwieranie itp auta bez kluczyka, ktory może być w kieszenie bądź gdziekolwiek i zostaje on rozpoznawany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Keyless go . Czyli odpalanie, otwieranie itp auta bez kluczyka, ktory może być w kieszenie bądź gdziekolwiek i zostaje on rozpoznawany

To ja wiem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Keyless go . Czyli odpalanie, otwieranie itp auta bez kluczyka, ktory może być w kieszenie bądź gdziekolwiek i zostaje on rozpoznawany

Przesadziles :facepalm::polew:

---------- Post dopisany at 07:45 ---------- Poprzedni post napisany at 07:33 ----------

dawca elektroniki do stacyjki z obsluga AdvancedKey gotowy na przeszczep

o co kaman z tą stacyjką :eusathink:

W Q7 sa inne stacyjki do obslugi kluczykow AK, bo AK obsluguja kluczyki wyposazone w dwa transpondery i z racji tego ich identyfikacja odbywa sie dwuetapowo.

Najpierw modul w stacyjce rozpoznaje czy kluczyk jest a potem czy jest to klucz wlasciwy. Jesli jest wlasciwy to auto mozna uruchomic z palca.

Do tego potrzeby jest wlasnie wlasciwy modul w stacyjce.

Plus jest taki, ze nie trzeba wymieniac zamkow, bo jak widac na zdjeciu bebenek zamka da sie bezproblemu przelozyc.

Ja mam u siebie juz kompletna instalacje z antenami, klamkami i starterem ale system jest póki co martwy i ozyje dopiero po wymianie modulu stacyjki.

Po wymianie wyswietli mi info o nieprawidlowymkluczyku, bo moj jest kluczem standardowym z jednym transponderem i system wykona tylko etap 1 proceduy i auto bedzie mozna uruchomic z palca ale dopiero po wlozeniu kluczyka do stacyjki - identycznie jak mialem no w B7.

Dopiero po zakupie i zakodowaniu nowego klucza dwutransponderowego AK bedzie dzialal w pelni bezkluczykowo.

Rownolegle moga byc przypisaen klucze 1 i 2transponderowe, ale tylko te ostatnie dają 100% AK.

Kolega robil ostatnio u siebie to samo w Q5 - tam jest to duzo prosciej niz u mnie rozwiazane.

Nie trzeba wymieniac klamek, bo wystarczy w zwyklych zamontowac anteny - wsuwane sa w klamke - banał

Nie trzeba wymieniac zadnego modulu stacyjki, bo w Q5 (MY2011) jest tylko jeden modul stacyjki do obslugi standardowej i AK.

Trzeba natomiast wymienic kluczyk na 2transponderowy, ale z tego co pamietam to jakos od drugiej polowy 2011 w Q5 jest juz tylko 1 model kluczyka i obsluguje wersje podstawowe i AK - po prostu ma juz 2transpondery i w zaleznosci od auta jest kodowany w wersji na 1 lu 2.

Przy okazji wlasnie jego auta widac jak audi tnie kosztu i upraszcza produkcje, bo wiele modulow wychodzi tylko w jednej wersji ale mozliwe jest roznorakie ich kodowanie i obsluga wielu systemow. Dolozone ma SideAssist, ACC i AK i w zasadzie z niczym nie bylo problemow.

U mnie natomiast zrobienie czegokolwoek to 4x wieksza kasa i z 5x więcej cześci :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wlasnie jego auta widac jak audi tnie kosztu i upraszcza produkcje, bo wiele modulow wychodzi tylko w jednej wersji ale mozliwe jest roznorakie ich kodowanie i obsluga wielu systemow. Dolozone ma SideAssist, ACC i AK i w zasadzie z niczym nie bylo problemow.

Ja to z takich rzeczy tylko się cieszę. Podłączasz VAGa i włączasz sobie różne dodatkowe opcje. Np. standardowo moje auto było niby bez Webasto. Przynajmniej poprzedni właściciel tak twierdził. Wystarczyło 5 minut pracy z VAGiem, na ekranie MMI pojawiły się odpowiednie opcje i timery do włączania i Webasto ożyło :)

Oczywiście nadal nie mam centralki i pilota do zdalnego odpalania więc można kontrolować działanie Webasto tylko timerami ale chyba zamiast oryginalnego rozwiązania zdecyduję się na montaż modułu GSM do odpalania przez SMS. Kolega przetestował juz coś takiego u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle tylko ze u nas poza Webasto to juz wszystko inne musisz dokladac osobnymi modulami.

warto od razu zaopatrzyc sie w "bogaty" gateway zeby i on ogarnal dodatkowe opcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Keyless go . Czyli odpalanie, otwieranie itp auta bez kluczyka, ktory może być w kieszenie bądź gdziekolwiek i zostaje on rozpoznawany

Przesadziles :facepalm::polew:

---------- Post dopisany at 07:45 ---------- Poprzedni post napisany at 07:33 ----------

dawca elektroniki do stacyjki z obsluga AdvancedKey gotowy na przeszczep

o co kaman z tą stacyjką :eusathink:

W Q7 sa inne stacyjki do obslugi kluczykow AK, bo AK obsluguja kluczyki wyposazone w dwa transpondery i z racji tego ich identyfikacja odbywa sie dwuetapowo.

Najpierw modul w stacyjce rozpoznaje czy kluczyk jest a potem czy jest to klucz wlasciwy. Jesli jest wlasciwy to auto mozna uruchomic z palca.

Do tego potrzeby jest wlasnie wlasciwy modul w stacyjce.

Plus jest taki, ze nie trzeba wymieniac zamkow, bo jak widac na zdjeciu bebenek zamka da sie bezproblemu przelozyc.

Ja mam u siebie juz kompletna instalacje z antenami, klamkami i starterem ale system jest póki co martwy i ozyje dopiero po wymianie modulu stacyjki.

Po wymianie wyswietli mi info o nieprawidlowymkluczyku, bo moj jest kluczem standardowym z jednym transponderem i system wykona tylko etap 1 proceduy i auto bedzie mozna uruchomic z palca ale dopiero po wlozeniu kluczyka do stacyjki - identycznie jak mialem no w B7.

Dopiero po zakupie i zakodowaniu nowego klucza dwutransponderowego AK bedzie dzialal w pelni bezkluczykowo.

Rownolegle moga byc przypisaen klucze 1 i 2transponderowe, ale tylko te ostatnie dają 100% AK.

Kolega robil ostatnio u siebie to samo w Q5 - tam jest to duzo prosciej niz u mnie rozwiazane.

Nie trzeba wymieniac klamek, bo wystarczy w zwyklych zamontowac anteny - wsuwane sa w klamke - banał

Nie trzeba wymieniac zadnego modulu stacyjki, bo w Q5 (MY2011) jest tylko jeden modul stacyjki do obslugi standardowej i AK.

Trzeba natomiast wymienic kluczyk na 2transponderowy, ale z tego co pamietam to jakos od drugiej polowy 2011 w Q5 jest juz tylko 1 model kluczyka i obsluguje wersje podstawowe i AK - po prostu ma juz 2transpondery i w zaleznosci od auta jest kodowany w wersji na 1 lu 2.

Przy okazji wlasnie jego auta widac jak audi tnie kosztu i upraszcza produkcje, bo wiele modulow wychodzi tylko w jednej wersji ale mozliwe jest roznorakie ich kodowanie i obsluga wielu systemow. Dolozone ma SideAssist, ACC i AK i w zasadzie z niczym nie bylo problemow.

U mnie natomiast zrobienie czegokolwoek to 4x wieksza kasa i z 5x więcej cześci :kwasny:

Fakt rezanie w Q7 to rzeczywiście wydatki :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że ten Keyless to super sprawa ale jak obsługują go osoby wiedzące o co chodzi , ja mam parę problemów z tym bo:

1. małe dzieci mi łapią za klamki jak np mam otwarte jedne z drzwi i włącza się alarm ostrzegawczy 5 sek że mam otwarte inne drzwi a ktoś chce uzbroić alarm

2. w przypadku gdy chcę kogoś podwieźć muszę pilnować żeby czekając aż ja otworzę auto on nie trzymał ręki na klamce bo znowu się powtórzy syt z alarmem

więc tak jak piszę jak jest dobrze użytkowany to jest super ale trzeba się odpowiednio z nim obchodzić - delikatnie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Keyless go . Czyli odpalanie, otwieranie itp auta bez kluczyka, ktory może być w kieszenie bądź gdziekolwiek i zostaje on rozpoznawany

Przesadziles :facepalm::polew:

Ogrodnikiem nie jestem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w BMW i powiem szczerze że na pewno nie dopłacił bym do tego ani złotówki jako opcje, korzystałem sporadycznie ale najbardziej wkurzające jest to że podczas mycia myjką, co chwile zamyka się i otwiera na dodatek składały się lusterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkurzające jest to że podczas mycia myjką, co chwile zamyka się i otwiera ....

a właśnie zapomniałem o tym i jak ktoś siedzi wtedy w środku auta np żona to się alarm włącza bo wykrywa ruch w środku - jedynym sposobem jest wtedy to żeby kluczyk był w środku :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulek konkret , no i gogo fajne wiec trzeba go eksponowac :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...