Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi Q7 4.2 TDI S-line, 21", V12 look, LED, TV, DVD, Webasto -> SPRZEDANE :-)


Rosemeyer

Rekomendowane odpowiedzi

za***iście wyszedł kolorek. Kiedy zakładasz?

w czwartek w samo poludnie :decayed:

jak bedzie pogoda to zrobie foty, bo w sloncu kolor jest super.

proba koloru w pelnym sloncu wygladala zajeb.scie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile zużyłeś tego, C5 Gtechniq'a na swój komplet ?

chcę zamówić ten wynalazek ale nie wiem czy starczy na 3 komplety felg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile zużyłeś tego, C5 Gtechniq'a na swój komplet ?

chcę zamówić ten wynalazek ale nie wiem czy starczy na 3 komplety felg.

Zalezy od ich wielkosci. Ja na 21" zuzylem 3/4 dużej fiolki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile zużyłeś tego, C5 Gtechniq'a na swój komplet ?

chcę zamówić ten wynalazek ale nie wiem czy starczy na 3 komplety felg.

Zalezy od ich wielkosci. Ja na 21" zuzylem 3/4 dużej fiolki.

Czym to się nanosi na felgi (pędzelkiem,aplikatorem) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aplikatorem-platkiem bawelnianym. Dwa przechylenia na ok. 1/4 felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny mod on board - zegary poliftowe z FISem 3G i ACC :decayed:

Zegary w stosunku do przedliftowych maja dodatkowo zmieniona czcionke i chromowane wskazowki.

Oczywiscie blokada CP zrobila swoje ale na jutro jestem umowiony na jej zdjecie a po weekendzie wstawie wiecej fotek.

0fe352831cb4d2c4.jpg

b7dffc3963b48538.jpg

e7bbd9239995fc2d.jpg

4beaa19f1cecae26.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarąbiste, dużo ładniejsze niż przed FL. takie kompaktowe się wydają,malutkie cyferki, super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarąbiste, dużo ładniejsze niż przed FL. takie kompaktowe się wydają,malutkie cyferki, super!

Hmm... Chyba to przez ta pozna pore...

Akurat czcionka jest wieksza, a na ta chwile jedyna zmianę jaka jeszcze widac to delikatny chrom na wskazowkach ;-

Reszta poza FISem, ktorego póki co jeszcze nie widac jest taka sama :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pewnością są ciaśniej rozmieszczone :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarąbiste, dużo ładniejsze niż przed FL. takie kompaktowe się wydają,malutkie cyferki, super!

Hmm... Chyba to przez ta pozna pore...

Akurat czcionka jest wieksza, a na ta chwile jedyna zmianę jaka jeszcze widac to delikatny chrom na wskazowkach ;-

Reszta poza FISem, ktorego póki co jeszcze nie widac jest taka sama :-)

Masz jakiegoś speca od kodowania zegarów czy sam to robiłeś? Chciałem zmienić w TT zegary żeby mieć kolorowy FIS i nikt nie chciał się tego podjąć. Tutaj jest łatwiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Dziwne, bo po prosta robota. Calosc zajmuje jakies 1,5godz na spokojnie.

Duzo rozbierania jest, bo żeby je wyjac trzeba całą blende zdemontować :-/

W kazdym razie temat be stresu do ogarniecia samemu jednym torx'em :-)

Minus tylko taki ze jest CP i włącza się SAFE od razu, ale dzieki temu nie ma w nich immo, tak jak kiedys bylo w większościowy modeli przez co wymiana była skomplikowana bo konieczne wlasciwe kodowanie-glownie immo bo reszta to pikus.Tak pewnie było jeszcze w TT i dlatego nikt nie chcial się tego dotknąć. Ja kiedyś w leonie chcialem założyć zegary z golfa R32 i było tak samo-problem z kodowanie immo :-(

Jak bedziesz chciał ACC robić albo w ogóle for fun je zmieniać teraz to bez stresu temat do ogarniecia-dwa razu rozbieralem u siebie całą konsole więc dam radę i trzeci raz ;-)

---------- Post added at 07:26 ---------- Previous post was at 07:23 ----------

z pewnością są ciaśniej rozmieszczone :decayed:

No wlasnie dlatego ze czcionka wieksza :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rose :thumbup1: z zegarami .

W B8 polift tez są juz chromowane wskazówki :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dziadostwo to CP... choinka sie swieci caly czas i nie dziala nic poza predkosciomierzem i licznikiem przebiegu.

Obrotomierz, temp plynu, i poziom paliwa=0.

Na FISie dziala tylko dolny wiersz wyswietlajacy aktualne przelozenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dziadostwo to CP... choinka sie swieci caly czas i nie dziala nic poza predkosciomierzem i licznikiem przebiegu.

Obrotomierz, temp plynu, i poziom paliwa=0.

Na FISie dziala tylko dolny wiersz wyswietlajacy aktualne przelozenie.

Nic nie poradzi na tą Ochronę :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za jakies 5godz bedzie po niej, bo jestem umowiony w ASO :decayed:

mam tylko nadzieje, ze CP zejdzie i nie okaze sie ze bede sie musial smutnym panom tlumaczyc skad to ma :facepalm:

na szczescie mam FV z wyszczegolniona dokladnie pozycja zegary Q7 itp a nie "czesci samochodowe".

Wam tez polecam kupioanie zawsze z FV i dokladnym opisem czesci gratow z CP bo z legalnoscia tego bywa roznie, a przy sciaganiu od razu wychodzi historia czesci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na CP trzeba szczególnie uważać :wink: bo można sobie biedy zarobić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie moje niedoinformowanie, ale co to CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie moje niedoinformowanie, ale co to CP?

component protection to taki simlock na niektorych modulach, ktory po wlozeniu mlodulu do innego auta (inny VIN) go blokuje.

ratunkiem jest ASO, bo tylko tam sciagajac blokade bedizemy miec pewnosc ze nasza czesc jest legalna.

w przypadku czesci pochodzacej z kradziezy system od razu wyrzuci stosowny komunikat, bo aso posiada baze skradzionych VINow.

dlatego bezwzglednie trzeba miec FV na dowod legalnego zakupu inaczej zostaniemy uznani za pasera i zarty sie koncza.

mozna ew sie obronic dokumentujac zakup na allegro, bo policja doskonale zna wszystkich wiekszych sprzedajacych, ale zakupy poza serwisem po telefonicznym/mailowym dogadaniu transakcji (zeby bylo taniej itp) moga okazac sie strzalem w kolano.

podobnie jak przy przekrecaniui licznikow, sa specjalisci ktorzy potrafia zdjac CP w garazu, ale ja tam wole miec 100% pewnosc i byc legal bo predzej czy pozniej i tak trafie do ASO. Nie chcialbym zeby po jakims czasie jak przy niewinnej akcji serwisowej sie okazalo ze mam trefny modul i jest zonk - lepiej to od razu na szybko zalatwiac poki jeszcze sprzedawca jest na rynku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...