slawek23 Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Co do wymiany paska to chciałbym zapytać jak można zablokować koła zębate wałka,pompy i wału?Bo jak wymieniałem pasek w moim poprzednim aucie astrze1.7 tds z silnikiem isuzu to była możliwość blokowania i w ramiona kół można było wkręcić śruby
Pikuś Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Musisz miec specjalny przyrzad do blokady walka rozrzadu i trzpien do blokady kola pompy wtryskowej to moze byc nawet pret o odpowiednim wymiarze. nie pamietam czy cos jeszcze.
Motor Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Wał korbowy utawiasz na znak -- dziura w skrzyni znak ''0'' na prawa linię otworu. Wałek rozrządu ma blokadę z tyłu po zdjęciu dekla wsuwasz płaskownik w wałek. Pompa wtryskowa- wkładasz nasadkę 13mm długą w otwór o mnijeszej średnicy w kole zębatym.
Infermus Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam kolegów chciałbym się dowiedzieć po ilu tys. km wymiana paska rozrządów w 1.9 tdi 2000r. właśnie zakupiłem i proszę o pomoc .
Alin Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam kolegów chciałbym się dowiedzieć po ilu tys. km wymiana paska rozrządów w 1.9 tdi 2000r. właśnie zakupiłem i proszę o pomoc . Witam. Jeżeli nie jesteś pewny co do historii serwisowej samochodu to radziłbym wymienić komplet. Ja wymieniałem kompletny rozrząd "dla świętego spokoju". Troszkę to kosztuje, ale o ile lepiej człowiek się czuje i uniknie w ten sposób nieprzyjemnych niespodzianek. z tego co ja się orientuję to pierwsza wymiana po 120.000 km następne co 60.000 km, ale nie jestem pewien.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się