SkOs Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Witam prawdopodobnie dostane bana ale juz sie poddaje szukam szukam i nie moge znalezc tego durnego czujnika ;p to moj silnik : mniejwiecej zeby ktos zaznaczyl ....
yaboo Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Słabo szukałeś ... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=88336.0;highlight=g71
SkOs Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 To mam inne pytanie bo prawdopodobnie jest ten czujnik w ECU hehe mozna rozkrecic ecu i podmienic ten czujnik czy nie bardzo ? ?
spanky Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 To mam inne pytanie bo prawdopodobnie jest ten czujnik w ECU hehe mozna rozkrecic ecu i podmienic ten czujnik czy nie bardzo ? ? a po co ?
SkOs Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 BO mam 2 bledy 519 i 575 a doloty sprawdzone ... a logow nie mam jak zrobic bo kabel slaby mam albo program i tak o bede strzelac ... ;]
Wihajster Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 BO mam 2 bledy 519 i 575 a doloty sprawdzone ... a logow nie mam jak zrobic bo kabel slaby mam albo program i tak o bede strzelac ... ;] jeszcze nie było chyba przypadku na forum, żeby komus ten czujnik sie zepsuł Zajmij sie turbiną prędzej ale najpierw logi
wojtekce Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Zajmij sie turbiną prędzej ale najpierw logi dokładnie
SkOs Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 ale nie mam jak zrobic logow .... bo kabel chyba za slaby ;p
Musashi Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 a jakim vag-iem to robisz?
spanky Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 BO mam 2 bledy 519 i 575 a doloty sprawdzone ... a logow nie mam jak zrobic bo kabel slaby mam albo program i tak o bede strzelac ... ;] przyczyna nie lezy w czujniku G71 ....
goldi Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Nie ma takiej opcji jak słaby kabel dokładnie jak koledzy piszą ten czujnik się naprawdę rzadko ulega awarii możesz ewentualne sprawdzić wężyk który idzie od niego w samym ecu czy nie jest uszkodzony zaolejony lub załamany jednym słowem musisz zrobić bez tego możemy sobie gdybać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się