Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Ponowne problemy przy odpalaniu


TomaszM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Mam wielki problem, przy odpalaniu silnika przez pierwsze 10 sekund dzieją się cuda silnik wskakuje na poprawne obroty tj. ok1200 na jakąś sekunde potem spada na jakieś 500 popyrka i po 5 sekundach wraca na 900 i już po kłopocie. Mam tak przez cały czas.Zauważyłem że jak na zewnątrz jest temp. do 14C to problem nie występuje, a przy upałach codziennie rano i po postoju ok 8h zawsze występuje.Aha, jak przy odpalaniu przytrzymam nogę na gazie przez 5 sek przy odpalaniu to tego wahania nie ma i problem z głowy-niestety martwią mnie te objawy więc proszę o pomoc.Dodam jeszcze że przez 50tyś km nie wymieniałem świec -może to jest przyczyną??Proszę o szybką pomoc Takie cuda działy się 6 m-cy temu po oczyszcz. i adapt. przepustnicy ustało, ale teraz znowu powróciło za zdwojoną siłą.

Po prostu co tu wymyślić na to aby auto przy odpalaniu miało normalne obroty ssania bo tylko na tym problem polega jak przytrzymam nogą pedał gazu przez 5 sek. problemu niema ale nie na tym to polega by kombinować dodam że swiece są nówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

dzięki za szybką chęć pomocy wszystko o czym mówisz sprawdzone i vag nic nie pokazuje a przep. czyszczona i adoptowana. Rzuć okiem na post: [b5 ABC] odpalanie na zimnym 2,6 v6 1995 post czakiego 22 zobaczcie jakie znalazł rozwiązanie swojego problemu - dodam że również u mnie na wolnych wyczuwam lekkie szarpania na wolnych i podzas jazdy gdy zdejme noge z gazu ale mnie to wkurza.

Czy może wiecie gdzie i ile taki regulator ciśnienia paliwa?

dzięki zachęcam do tematu bo na serio bujam się z tym problemem od 6 miesięcy a co 100 głów to nie jedna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko w pierwszym poście piszesz że czyściłeś i adaptowałeś 6miesięcy temu i było okej i teraz powróciło więc czyściłeś teraz czy nie ?? bo jak teraz tego nie zrobiłeś to zrób :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie jak silnik jest rozgrzany to np. gdy stoję na światłach to czuć wibracje.

Wymieniłem swiece na NGK i to samo :kwasny:

Moze jak kupie nowe przewody to problem zniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe maiłem cos podobnego ale u mnie w koncu .... wyszło... wtryskiwacze po zgaszeniu auta nie zamykały sie ...i po odpaleniu było nie fajnie.... mieszał i gasł i za drugim razem odpalał . podepnij VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze to absurd tak późno opisywać jakie bylo rozwiązanie problemu sprzed prawie 2 lat ale jeszcze może komuś to się przyda.

A mianowicie za te problemy byl odpowiedzialny czujnik temperatury cieczy taki niebieski bodajże 4 pinowy jak by ktoś potzebował jego symbol w przyszłości to zostawiłem ten stary z którego spokojnie odczytam nr ori. jest zlokalizowany na rurce prowadzącej ciecz pomiędzy silnikiem a kabiną jest obok nieg jeszcze jeden czujnik ale tamtego już nie ruszalem i problem ustał. dzieki rza jeszcze za chęć pomocy i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć tak jak już pisalem znajduje się z tylu silnika na czarnej rurce którą plynie ciecz chlodząca. Od góry wpięta jest do niego wtyczka 4 pinowa, tylko są tam dwa czujniki obok siebie ty potrzebujesz wymienic ten czujnik ssania, jutro na garażu spisze nr oryginału i ci go wrzuce wtedy na pewno rozpykasz problem w razie problemów napisz.wtyczki możesz wypinać na wylączonym zapłonie by zobaczyć który to czujnik jeśli chodzi o wymianą jest bajecznie prosta pamietaj jednak o tym aby ostudzić silnik bo możesz się poparzyć no ikoniecznie musisz spuścić ciecz korkiem spustowym który znajduje się przy pompie wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc U mnie jest jeden czujnik z niebieska wtyczka po lewej stronie. Z prawej strony jest miejsce na drugi czyjnik ktorego u mnie brak. Do czego sluzy ten drugi czujnik? Czy moglbys podac swoj nr tel. lepiej bedzie sie dogadac. Dzieki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejsce na "drugi czujnik" jest zaślepione i tak ma być. Wymieniasz ten jeden który jest - niebieski, czteropinowy, zintegrowany G62/G2,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejsce na drugi czujnik jest potrzebne.

Niektóre wersje np. 1.8T te wcześniejsze miały tam dodatkowy czujnik temp. dla climatronica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o wymianą jest bajecznie prosta pamietaj jednak o tym aby ostudzić silnik bo możesz się poparzyć no ikoniecznie musisz spuścić ciecz korkiem spustowym który znajduje się przy pompie wody.

Wymiana jest łatwiejsza niż myślisz - nie trzeba spuszczać cieczy. Cała operacja zajmuje max 5 minut. Zwalony czyjnik powinien wypluć VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie opłaca się w necie bo z przesyłką wyjdzie drożej niż np. w IC lub każdym innym przyzwoitym sklepie.

Zanim kupisz odepnij kostkę i zobacz ile pinów ma gniazdo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejdzie. Obawiam się tylko, że to z linku to nic porządnego. :mysli:

P.S.Nie spojrzałem na profil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj kupowalem i w AEB 97-98 jest zielony czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...