Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki w Kielcach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stolkien-A możesz zapytać chociaż Karol pewnie zabiegany jak zwykle.

Przekażesz proszę jakiś kontakt do niego?

  • Odpowiedzi 6.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Zapytaj jeszcze u Diag Tom, chłopaki powinni pomóc.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Boże miej w opiece taką pomoc. Ja po jednym epizodzie w ich warsztacie wiem jedno - omijać ich szerokim łukiem! Auto po "naprawie" u nich stało się padliną, po czym sam Grzanek stwierdził "co ty chcesz przecież wszystko jest igła". Długo by opowiadać... Nie polecam.

Kolego napisz coś więcej. Mam kilka rzeczy do zrobienia i zastanawiałem się by z nimi udać się do Grzanka więc jeśli mam potem żałować to może lepiej się dwa razy zastanowić.

Ok nie ma sprawy, a więc po kolei:

Pojechałem do nich bo miałem do wymiany wałek rozrządu (klekot straszny - wałek był wytarty) przy okazji, wymieniłem rozrząd, olej, filtry. Zaznaczę, że auto przed zabiegiem paliło na dotyk, po wyjeździe od nich z warsztatu auto rano do tej pory chu*** pali, za sobą zostawiając tuman dymu. Głupi by stwierdził, że coś skopali więc niewiele myśląc pojechałem do nich na reklamację, auto zostało na noc - chłopaki nie widzą problemu, wszystko w porządu - igła na vagu. Widocznie problem sam sobie zmyśliłem a ich zdawkowe rady to pewnie rozrusznik do bani i przez to tak pali... Zrezygnowałem z dalszej współpracy bo skoro nie chcieli po ludzku pomóc to po co się z koniem kopać. 1400zł skasowane więc pewnie zadowoleni. Szkoda, że tylko oni. W życiu bym nie przypuszczał, że gość z tego forum o nieposzlakowanej opinii może odwalić taki numer.

Zanim jednak wstawiłem auto Grzanek umawiał się w ten sposób, przyjedź za tydzień bo obecnie nie mam czasu żebym mógł ci zrobić auto od razu. Ok tak też zrobiłem bo bez auta jak bez ręki więc im szybciej ty lepiej. Panowie! Jak macie cierpliwość to będziecie czekać i czekać. Do tego nie odbiera telefonów a czas realizacji 2 tygodnie! Mało tego zapewniał, że wymieniał uszczelnienia na pompkach - nawet jeśli, to zostawił niewyregulowane pompki co wyszło na jaw gdy szukałem przyczyny słabego porannego odpalania (wymieniałem uszczelnienia już u innego mechanika), pomiar kompresji na cylindrach wskazał że na jednym jest 4 bary odchyłki od pozostałych. Teraz tylko znaleść przyczynę skąd to się wzięło i doprowadzić do pełnego ładu.

Zaznaczę, że to tylko moja opinia - może Wy będziecie mieć więcej szczęścia, ale lepiej żeby każdy był przygotowany na to co go może spotkać w DiagTom. Powodzenia!

Dawno mnie tu nie bylo , hymm nie uważasz ze w twoich słowach nie ma nawet 5% prawdy?? Auto po wymienie wałka rozrzadu zawsze dostaje komplet nowych uszczelniaczy firmy bosch bo innych nie zakładamy oraz wyregulowane pompowtryski ponieważ wymieniamy także trzpienie pompowtrysków. Oddaliśmy auto sprawne. Po czym zadzwoniłeś po ok tygodniu że auto nie pali, powiedziałem że skoro występuje taki problem przyprowadź auto aby przestało przez noc zobaczymy jak rano odpali. Auto po przestaniu 12H zapala po jednym obrocie wału jak każdy pompowtrysk, lekko przykapca przez 2 sekundy i było to sprawdzane 2 razy oddaliśmy auto bo problem o którym mówiłeś nie występował wiec co mielismy naprawić i powiedzianie miałeś że jesli problem powróci dzwoń nikt wróżką nie jest i nic nie wymyśli. A jesli chodzi o cześći to wszystkie stare miałeś zwrócone wiec to co było wymieniane dostałeś z powrotem. Na tak dużą ilośc aut jaka naprawiamy zawsze zdarzy sie jakieś "dziwne " ale twój przypadek dokładnie odzwierciedla to że klient w każdym warsztacie napierdala na poprzedneigo mechanika żeby się poczuć lepiej. Ja osobiście nei zajmuje sie mechaniką robi to mój pracownik ale staram sie wszystkiego dopilnować . Prosił by o nie pisanie głupot Pozdrawiam

I najważniejsze naprawiłeś usterkę która ewidentnie powstała przez nas?? Dlaczego nas o tym nie poinformowałeś ?? A jesli chodzi o odbieranie telefonów to mach ich dziennie około 60 wiec po to biorę numer aby zadzwonić po naprawie i jeszcze jedno aut nie stało o nas 2 tygodnie tylko 5 dni....

Edytowane przez grzanek85
Opublikowano (edytowane)

Zapytaj jeszcze u Diag Tom, chłopaki powinni pomóc.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Boże miej w opiece taką pomoc. Ja po jednym epizodzie w ich warsztacie wiem jedno - omijać ich szerokim łukiem! Auto po "naprawie" u nich stało się padliną, po czym sam Grzanek stwierdził "co ty chcesz przecież wszystko jest igła". Długo by opowiadać... Nie polecam.

Kolego napisz coś więcej. Mam kilka rzeczy do zrobienia i zastanawiałem się by z nimi udać się do Grzanka więc jeśli mam potem żałować to może lepiej się dwa razy zastanowić.

Ok nie ma sprawy, a więc po kolei:

Pojechałem do nich bo miałem do wymiany wałek rozrządu (klekot straszny - wałek był wytarty) przy okazji, wymieniłem rozrząd, olej, filtry. Zaznaczę, że auto przed zabiegiem paliło na dotyk, po wyjeździe od nich z warsztatu auto rano do tej pory chu*** pali, za sobą zostawiając tuman dymu. Głupi by stwierdził, że coś skopali więc niewiele myśląc pojechałem do nich na reklamację, auto zostało na noc - chłopaki nie widzą problemu, wszystko w porządu - igła na vagu. Widocznie problem sam sobie zmyśliłem a ich zdawkowe rady to pewnie rozrusznik do bani i przez to tak pali... Zrezygnowałem z dalszej współpracy bo skoro nie chcieli po ludzku pomóc to po co się z koniem kopać. 1400zł skasowane więc pewnie zadowoleni. Szkoda, że tylko oni. W życiu bym nie przypuszczał, że gość z tego forum o nieposzlakowanej opinii może odwalić taki numer.

Zanim jednak wstawiłem auto Grzanek umawiał się w ten sposób, przyjedź za tydzień bo obecnie nie mam czasu żebym mógł ci zrobić auto od razu. Ok tak też zrobiłem bo bez auta jak bez ręki więc im szybciej ty lepiej. Panowie! Jak macie cierpliwość to będziecie czekać i czekać. Do tego nie odbiera telefonów a czas realizacji 2 tygodnie! Mało tego zapewniał, że wymieniał uszczelnienia na pompkach - nawet jeśli, to zostawił niewyregulowane pompki co wyszło na jaw gdy szukałem przyczyny słabego porannego odpalania (wymieniałem uszczelnienia już u innego mechanika), pomiar kompresji na cylindrach wskazał że na jednym jest 4 bary odchyłki od pozostałych. Teraz tylko znaleść przyczynę skąd to się wzięło i doprowadzić do pełnego ładu.

Zaznaczę, że to tylko moja opinia - może Wy będziecie mieć więcej szczęścia, ale lepiej żeby każdy był przygotowany na to co go może spotkać w DiagTom. Powodzenia!

Dawno mnie tu nie bylo , hymm nie uważasz ze w twoich słowach nie ma nawet 5% prawdy?? Auto po wymienie wałka rozrzadu zawsze dostaje komplet nowych uszczelniaczy firmy bosch bo innych nie zakładamy oraz wyregulowane pompowtryski ponieważ wymieniamy także trzpienie pompowtrysków. Oddaliśmy auto sprawne. Po czym zadzwoniłeś po ok tygodniu że auto nie pali, powiedziałem że skoro występuje taki problem przyprowadź auto aby przestało przez noc zobaczymy jak rano odpali. Auto po przestaniu 12H zapala po jednym obrocie wału jak każdy pompowtrysk, lekko przykapca przez 2 sekundy i było to sprawdzane 2 razy oddaliśmy auto bo problem o którym mówiłeś nie występował wiec co mielismy naprawić i powiedzianie miałeś że jesli problem powróci dzwoń nikt wróżką nie jest i nic nie wymyśli. A jesli chodzi o cześći to wszystkie stare miałeś zwrócone wiec to co było wymieniane dostałeś z powrotem. Na tak dużą ilośc aut jaka naprawiamy zawsze zdarzy sie jakieś "dziwne " ale twój przypadek dokładnie odzwierciedla to że klient w każdym warsztacie napierdala na poprzedneigo mechanika żeby się poczuć lepiej. Ja osobiście nei zajmuje sie mechaniką robi to mój pracownik ale staram sie wszystkiego dopilnować . Prosił by o nie pisanie głupot Pozdrawiam

I najważniejsze naprawiłeś usterkę która ewidentnie powstała przez nas?? Dlaczego nas o tym nie poinformowałeś ?? A jesli chodzi o odbieranie telefonów to mach ich dziennie około 60 wiec po to biorę numer aby zadzwonić po naprawie i jeszcze jedno aut nie stało o nas 2 tygodnie tylko 5 dni....

Uderz w stół a nożyce się odezwią... Jak to mówią - Boże widzisz i nie grzmisz.

Pewnieeee 95% to kłamstwa co napisałem, a całą historię wymyśliłem sobie na poczekaniu by na forum podreperować sobie swoje ego. Wolne żarty. To co Ty tutaj napisałeś jest tylko potwierdzeniem tego, że moja opinia nie jest subiektywna a w 100% obiektywna, już pomijam Twoją wersję wydarzeń bo nawet pewnie nie potrafiłbyś się przyznać do błędu bo:

- to nie ty się zajmowałeś autem (tylko Twój pracownik w Twoim warsztacie)

- kłamca, że auto stało 5 dni gdy ewidentnie odstało 2 tygodnie prawdy nie powie.

Porady jakich mi udzieliłeś do rozwiązania problemu - gdy auto padło bezpośrednio po wizycie u Ciebie w warsztacie:

- kupno nowego akumulatora

- wymiana rozrusznika

Idąc tą drogą musiałbym złożyć 2 silnik zanim znalazłbym rozwiązanie zagadki - znalazłbym bo Ty nie chciałeś pomóc tylko mnie zbyłeś.

Nie rozrusznik, nie akumulator. Tu wszystko bryka - auto straciło kompresję na 1 cylindrze. Z zasięgniętej opinii jednego z mechaników prawdopodobna wersja wydarzeń była taka iż Twój pracownik przy składaniu źle zblokował rozrząd. Co mogło się stać dalej i dlaczego na 1 cylindrze odpowiedz sobie sam.

Ja nie wiem co chciałeś uzyskać tłumacząc się tutaj na forum i to w ten żałosny sposób... Swojej renomie na pewno nie pomagasz a tylko się pogrążasz. A i jeszcze jedno. Nie wyobrażam sobie bym mógł oddać Ci auto kiedyś w przyszłości skoro to dla Ciebie "dziwne auto". Przed tym samym przestrzegłem innych czytelników forum, co chyba jest logiczne w związku z powyższym.

Edit:

Zerknij proszę na logi jak pracuje "auto-igła" w pełni sprawne wg Ciebie zaraz po odpaleniu, logi zrobione przeze mnie kiedy Ty i Twój mechanik nie widzieliście żadnego problemu: http://vaglog.pl/log_274934.html

A tak odpala po rzekomym 1 obrocie wałem: https://youtu.be/i39dg6UJih4

Czy ktoś kto spojrzy na to z boku uzna, że to sprawne auto tak jak twierdzisz? Nadal jesteś przekonany o tym, że celowo napierdalam na mechanika? Jeśli nie miałbym powodów to bym tego nie robił.

Edytowane przez BoskiEnrike
Opublikowano

Hej, znacie kogoś kto jest w stanie założyć pakiet qq1 w a4 b8?

Opublikowano (edytowane)

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.


i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8


zró log kanału 04 jesli nadal masz problem z palaniem może sychronizacja trzeba przestawić w inny punkt

Edytowane przez grzanek85
Opublikowano (edytowane)

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.

i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8

Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną.

Edytowane przez BoskiEnrike
Opublikowano (edytowane)

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.

i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8

Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną.

tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html

daj log kanału 004 jesli możesz

i spróbuj na zimnym silniku przekręcić zapłon 2x włacz zagrzej swiece wyłącz i wtedy zapal czy to coś zmieni ale tylko wyłacznie na zimnym silniku ciśnienie i tak jest średnie, ciśnienie dla sprawnego silnika jet miedzy 25-31 ,minimalne 19 a różnica max na cylindrach 5 bar. Po twoich logach widać ze ciśnienie jest praktycznie równe. Zrób log kanału 004 .

Edytowane przez grzanek85
Opublikowano

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.

i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8

Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną.

tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html

daj log kanału 004 jesli możesz

http://vaglog.pl/log-004_10pXeEs.html

Manewrowałem synchronizacją w różne strony, ta jest na 0 ustawiona - korekcje wtrysków w 13 grupie są bliskie 0

http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.

i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8

Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną.

tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html

daj log kanału 004 jesli możesz

i spróbuj na zimnym silniku przekręcić zapłon 2x włacz zagrzej swiece wyłącz i wtedy zapal czy to coś zmieni ale tylko wyłacznie na zimnym silniku ciśnienie i tak jest średnie, ciśnienie dla sprawnego silnika jet miedzy 25-31 ,minimalne 19 a różnica max na cylindrach 5 bar. Po twoich logach widać ze ciśnienie jest praktycznie równe. Zrób log kanału 004 .

Podejrzewałem że to może świece uwalone ale wszystkie są sprawne i grzeją. Kilkukrotne podgrzewanie nie daje nic, jest tak samo. Ja stawiam na piźnięte gniazdo zaworowe, wydaje mi się że silnik zaczyna głośniej pracować szczególnie przy odpuszczaniu pedału gazu.

Opublikowano (edytowane)

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.

i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8

Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną.

tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html

daj log kanału 004 jesli możesz

http://vaglog.pl/log-004_10pXeEs.html

Manewrowałem synchronizacją w różne strony, ta jest na 0 ustawiona - korekcje wtrysków w 13 grupie są bliskie 0

http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html

ustaw na +4 i zobacz jak rano odpali spec duration jest wysokie tumoże być problem trafiłeś na gówniany wałek chociaż w ruvillu mi sie to jeszcze nie zdarzyło. ustaw jak możesz +4 i sprawdź i zrób mi log.

Edytowane przez grzanek85
Opublikowano

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.

i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8

Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną.

tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html

daj log kanału 004 jesli możesz

http://vaglog.pl/log-004_10pXeEs.html

Manewrowałem synchronizacją w różne strony, ta jest na 0 ustawiona - korekcje wtrysków w 13 grupie są bliskie 0

http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html

ustaw na +4 i zobacz jak rano odpali spec duration jest wysokie tumoże być problem trafiłeś na gówniany wałek chociaż w ruvillu mi sie to jeszcze nie zdarzyło. ustaw jak możesz +4 i sprawdź i zrób mi log.

Gówniany wałek to też była jedna z hipotez. Dobra spróbuję jeszcze przestawić bo nic mnie to nie kosztuje w przeciwieństwie do np. ściągania głowicy.

Opublikowano

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.

i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8

Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną.

tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html

daj log kanału 004 jesli możesz

http://vaglog.pl/log-004_10pXeEs.html

Manewrowałem synchronizacją w różne strony, ta jest na 0 ustawiona - korekcje wtrysków w 13 grupie są bliskie 0

http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html

ustaw na +4 i zobacz jak rano odpali spec duration jest wysokie tumoże być problem trafiłeś na gówniany wałek chociaż w ruvillu mi sie to jeszcze nie zdarzyło. ustaw jak możesz +4 i sprawdź i zrób mi log.

Gówniany wałek to też była jedna z hipotez. Dobra spróbuję jeszcze przestawić bo nic mnie to nie kosztuje w przeciwieństwie do np. ściągania głowicy.

wałek tez możemy wymienić za free jeśli to będzie jego vina ruvill za to płaci bo mamy aprobatę. Daj znać

Opublikowano (edytowane)

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.

i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8

Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną.

tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html

daj log kanału 004 jesli możesz

http://vaglog.pl/log-004_10pXeEs.html

Manewrowałem synchronizacją w różne strony, ta jest na 0 ustawiona - korekcje wtrysków w 13 grupie są bliskie 0

http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html

ustaw na +4 i zobacz jak rano odpali spec duration jest wysokie tumoże być problem trafiłeś na gówniany wałek chociaż w ruvillu mi sie to jeszcze nie zdarzyło. ustaw jak możesz +4 i sprawdź i zrób mi log.

Gówniany wałek to też była jedna z hipotez. Dobra spróbuję jeszcze przestawić bo nic mnie to nie kosztuje w przeciwieństwie do np. ściągania głowicy.

wałek tez możemy wymienić za free jeśli to będzie jego vina ruvill za to płaci bo mamy aprobatę. Daj znać

Rano robię loga. Jak zdążę to od razu wstawię. A tymczasem logi na nowym synchro, nadpisały się z poprzednim logowaniem:

4 kanał: http://vaglog.pl/log-004_QDN28U4.html

13 kanał: http://vaglog.pl/log-013_59NIax.html

23 kanał: http://vaglog.pl/log-023_t9Iw7uO.html

Edytowane przez BoskiEnrike
Opublikowano

ależ wątek ożył :)

Opublikowano

Nom, konkretnie ;) a tak w ogóle to dużo nas jest z Kielc? Może rzeczywiście jakiś spot?

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

cóż jak chętnych będzie wielu zapewne tylko obecnych znikomo..

Opublikowano

po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są.

i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8

Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną.

tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html

daj log kanału 004 jesli możesz

http://vaglog.pl/log-004_10pXeEs.html

Manewrowałem synchronizacją w różne strony, ta jest na 0 ustawiona - korekcje wtrysków w 13 grupie są bliskie 0

http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html

ustaw na +4 i zobacz jak rano odpali spec duration jest wysokie tumoże być problem trafiłeś na gówniany wałek chociaż w ruvillu mi sie to jeszcze nie zdarzyło. ustaw jak możesz +4 i sprawdź i zrób mi log.

Gówniany wałek to też była jedna z hipotez. Dobra spróbuję jeszcze przestawić bo nic mnie to nie kosztuje w przeciwieństwie do np. ściągania głowicy.

wałek tez możemy wymienić za free jeśli to będzie jego vina ruvill za to płaci bo mamy aprobatę. Daj znać
Po zmianie synchronizacji na 3.9 odpalanie bez zmian a nawet bym powiedział ze jeszcze dluzej krecil niz ostatnio. Logi na cieplym w poście z wczoraj.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

CHCESZ PRZYPROWADŹ AUTO NA 2 DNI W PRZYSZŁYM TYGODNIU WRZUCIMY WAŁEK KOLBE SMITH (ORG) ZOBACZYMY CO NA NIM BEDZIE.

Opublikowano

jestem dziś w kielcach, stykacie się gdzieś

Opublikowano

Polecicie kogoś ze Świętokrzyskiego co by się znał na pneumatyce w a6 c6? Ojcu spierdziela ciśnienie z układu, a w Końskich to nawet nie ma komu auta oddać...

Opublikowano

Kto robi w świętokrzyskie swap hamulców w A4 b8

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...