Airawata Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Witam, Czy dużo jest grzebania żeby przejść z xenonów skrętnych na zwykłe xenony? Wiem że: wymiana sterownika na 8P0 907 357 B jakaś zmiana pinologii i chyba trzeba coś dołożyc z kabli
Muskel1 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Inne lampy, inne przetwornice, inny sterownik samopoziomu, inna pinologia...
Airawata Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia lampy i przetwornice wiem, sterownik wiem, czy pinologia różni się bardzo?
Muskel1 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Opisałem kiedyś na forum. Poszukaj dokładnie.
kaju Opublikowano 28 Kwietnia Opublikowano 28 Kwietnia 18 godzin temu, Airawata napisał(a): lampy i przetwornice wiem, sterownik wiem, czy pinologia różni się bardzo? W drugą stronę jakbyś chciał przejść - z nieskrętnych na skrętne, to jest spoko robota, bo można wykorzystać istniejące kable. Jednak z skrętu na nieskręt jak wspomniał kolega wyżej - nowa instalacja od poziomowania pomiędzy lampami, a sterownikiem, wymiana sterownika i przekładka kilku pinów wtyczce sterownika. Mam w ofercie nowe przewody od lamp do sterownika - odezwij się, dogramy szczegóły.
Muskel1 Opublikowano 28 Kwietnia Opublikowano 28 Kwietnia (edytowane) Nie koniecznie. Wiązka może pozostać ta sama. Trzeba tylko odpowiednio poprzepinać. W skrętnych do sterowania lampami konieczne są CANy, których nie ma w wiązce w zwykłych bixach. Są tam za to przewody sterujące, które można po przepięciu wykorzystać jako przewody CAN, gdyż te przewody sterujące nie mają zastosowania w skrętnych. Opisałem wszystko na forum jak i gdzie przepiąć ale kolega musi trochę własnej inicjatywy wykazać i poszukać Edytowane 28 Kwietnia przez Muskel1
kaju Opublikowano 28 Kwietnia Opublikowano 28 Kwietnia Tak, skrętne lampy mają wspólne wyjścia z sterownika AFS na obie lampy, dodatkowo zasilanie i masę, dlatego przechodząc z nieskrętnych na skrętne można to wykorzystać. Tutaj rozumiem, że chce przejść w drugą stronę, czyli ma skrętne, a chce założyć zwykły nieskręt - więc tych kabli będzie za mało, żeby odpalić silniczki nieskrętne. Obaj wiemy o co chodzi, jednak reasumując: bez modernizacji istniejącej instalacji to nie ruszy jak należy
Muskel1 Opublikowano 28 Kwietnia Opublikowano 28 Kwietnia 5 minut temu, kaju napisał(a): Tutaj rozumiem, że chce przejść w drugą stronę, No tak, teraz doczytałem, kolega chce wykonać downgrade a nie upgrade.
Airawata Opublikowano 28 Kwietnia Opublikowano 28 Kwietnia Dzięki koledzy. Tak chcę wykonać downgrade jak to zostało fajnie ujęte. W majówkę poszukam opisów. Mam nadzieję że ogarnę. Zapomniałem dodać że skrętne były dokładne a auto było ba H7 w oryginale a instalacja pochodzi od kolegi Kaju z tego co pamiętam.
kaju Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia 10 godzin temu, Airawata napisał(a): Dzięki koledzy. Tak chcę wykonać downgrade jak to zostało fajnie ujęte. W majówkę poszukam opisów. Mam nadzieję że ogarnę. Zapomniałem dodać że skrętne były dokładne a auto było ba H7 w oryginale a instalacja pochodzi od kolegi Kaju z tego co pamiętam. To się odezwij w wolnej chwili, pewnie ze sklepu było brane ode mnie - zobaczymy co masz i połapiemy to jakoś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się