Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów-aktualizacja


trezor4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam to moje pierwsze logi mam nadzieje , że wszystko zrobiłem poprawnie.

Jeżeli chodzi o błędy to mam cały czas :

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

Logi statyczne

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 013,007,004)

Log (2 - 008,010,011,008,010,011,008,010,011)

Log (3 - 023,018,014)

Basic Settings

Log (0 - 004)

Log (1 - 000)

Log (2 - 011)

Log (3 - 003)

Logi dynamiczne

Log (0 - 010)

Log (1 - 000,000)

Log (2 - 004)

Log (3 - 001)

Log (4 - 011)

Log (5 - 008)

Log (6 - 003)

martwi mi że w grupie 011 w logach dynamicznych mam specified map 1540 , a powinno być 1948. Wczesniej robiłem logi i wiem że było specified1948 . Czym to może być spowodowane?

AKTUALIZACJA:

Wymieniłem przewód w sterowniku bo był pęknięty i sterownik był trochę zalany olejem, i nie wyskakują już żadne błędy.

Poniżej zamieszczam dzisiaj zrobione logi :

Logi statyczne

Log (18 - 000,001,003)

Log (20 - 013,007,004)

Log (21 - 010,008,011)

Log (25 - 014,018,023)

Basic Settings

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 011)

Logi dynamiczne

Log (0 - 000)

Log (24 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (17 - 008)

Log (16 - 010)

Log (0 - 011,011)

Widzę że termostat chyba zepsuty bo pokazuje 76,5 stopnia a powinien 80 ? , turbo trochę przeładowuje, kąt wtrysku do regulacji bo jest w BS 025-027 wartości .... ale czekam na wasze wypowiedzi bo ja sie dopiero uczę :) Z góry wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem wymieniany rozrząd i wymienianą uszczelkę w pompie wtryskowej .... mogło to rozregulować to ? można samemu kąt wtrysku wyregulować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zloguj jeszcze grupe z wartoscia pozycji położenia pedału gazu,bo wyglada jakby potencjometr przy gazie niedomagał stad doladowanie 1500mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

jeśli ten błąd jest odczytany ze sterownika silnika to masz już powód dlaczego mimo wartości 100% w grupie 010 jest niskie zadane ciśnienie doładowania w 011. W tej sytuacji najlepiej otworzyć obudowę sterownika silnika i zobaczyć czy nie jest tam mokro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok na poczatek otworze obudowe i zobacze co tam sie dzieje :) a z kątem wtrysku trzeba też ustawić ? bo z tego co widze to w basic settings 000 kolumna 2 jest 24-26 ?[br]Dopisany: 18 Październik 2010, 07:43_________________________________________________jeszcze mam prośbe może ktoś podać mi ile i jaki węzyk podciśnieniowy kupić ktory jest w puszcze przy sterowniku ? to bym go wymienił przy okazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj tez na temat czujnika cisnienia atmosferycznego - na moje oko jest walniety... i stad ten bład... ale zamoczenie sterownika tez moze byc przyczyną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W logach statycznych w grupie 010 jest na poczatku barometric pressure 1152,6 w pozniej przechodzi na 693.6 - dziwi mnie że tak nagle spadło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ECU pewnie pękł wężyk, zafajdał wszystko olejem, sprawdź też czy nie porobiły się przy sensorze zimne luty lub ścieżka nie urwała. Sensor to to czarne pudełeczko wymiarami podobne do pudełka zapałek :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otworzyłem ECU i rzeczywiście wąż był pęknięty i zalało mi trochę olejem ... kupiłem wąż podciśnieniowy 3,2 mm i właśnie wymieniam go , ale co z płytą sterownika wystarczy ja dokładnie wytrzeć czy coś wiecej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat do wymiany, kup w aso

statyczny kąt wtyku do korekty

pomiar ciśnienia atmosferycznego szwankuje

masz katalizator?

było coś grzebane kiedyś przy sztandze gruszki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycina sie zmienna geometria i to dosc znacznie. O kącie wtrysku i termostacie juz wiesz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc proponuje odkręcić rurę za turbo i zrobić logi dynamiczne 010 i 011, będzie wiadomo czy kat droży czy już do wycięcia

odkręć dwie nakrętki trzymające gruszkę i poruszaj gruszką góra/duł, śrubki gruszki będą haczyć o wspornik ale tym sposobem sprawdzisz czy zmienna geometria się przycina/wadzi/trze, jaki kol wiek opór kwalifikuje turbo do czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...