trezor4 Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Witam to moje pierwsze logi mam nadzieje , że wszystko zrobiłem poprawnie. Jeżeli chodzi o błędy to mam cały czas : 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent Logi statyczne Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 013,007,004) Log (2 - 008,010,011,008,010,011,008,010,011) Log (3 - 023,018,014) Basic Settings Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Log (3 - 003) Logi dynamiczne Log (0 - 010) Log (1 - 000,000) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 011) Log (5 - 008) Log (6 - 003) martwi mi że w grupie 011 w logach dynamicznych mam specified map 1540 , a powinno być 1948. Wczesniej robiłem logi i wiem że było specified1948 . Czym to może być spowodowane? AKTUALIZACJA: Wymieniłem przewód w sterowniku bo był pęknięty i sterownik był trochę zalany olejem, i nie wyskakują już żadne błędy. Poniżej zamieszczam dzisiaj zrobione logi : Logi statyczne Log (18 - 000,001,003) Log (20 - 013,007,004) Log (21 - 010,008,011) Log (25 - 014,018,023) Basic Settings Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011) Logi dynamiczne Log (0 - 000) Log (24 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (17 - 008) Log (16 - 010) Log (0 - 011,011) Widzę że termostat chyba zepsuty bo pokazuje 76,5 stopnia a powinien 80 ? , turbo trochę przeładowuje, kąt wtrysku do regulacji bo jest w BS 025-027 wartości .... ale czekam na wasze wypowiedzi bo ja sie dopiero uczę Z góry wielkie dzięki
wiesiek3d Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Z tego co widzę to termostat do wymiany i do regulacji kąt wtrysku.
trezor4 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 miałem wymieniany rozrząd i wymienianą uszczelkę w pompie wtryskowej .... mogło to rozregulować to ? można samemu kąt wtrysku wyregulować ?
wiesiek3d Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 To jest to http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/odp_a4_b5_19_tdi_afn_ustawienie_kplusmnta_wtrysku-t10913.0.html
fusse Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 zloguj jeszcze grupe z wartoscia pozycji położenia pedału gazu,bo wyglada jakby potencjometr przy gazie niedomagał stad doladowanie 1500mbar.
trezor4 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 chodzi o grupę 010 ? jest przecież 100% a ciśnienie jest 1540 ...
Sztomel Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent jeśli ten błąd jest odczytany ze sterownika silnika to masz już powód dlaczego mimo wartości 100% w grupie 010 jest niskie zadane ciśnienie doładowania w 011. W tej sytuacji najlepiej otworzyć obudowę sterownika silnika i zobaczyć czy nie jest tam mokro.
trezor4 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 ok na poczatek otworze obudowe i zobacze co tam sie dzieje a z kątem wtrysku trzeba też ustawić ? bo z tego co widze to w basic settings 000 kolumna 2 jest 24-26 ?[br]Dopisany: 18 Październik 2010, 07:43_________________________________________________jeszcze mam prośbe może ktoś podać mi ile i jaki węzyk podciśnieniowy kupić ktory jest w puszcze przy sterowniku ? to bym go wymienił przy okazji
przemik Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 poczytaj tez na temat czujnika cisnienia atmosferycznego - na moje oko jest walniety... i stad ten bład... ale zamoczenie sterownika tez moze byc przyczyną...
trezor4 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 W logach statycznych w grupie 010 jest na poczatku barometric pressure 1152,6 w pozniej przechodzi na 693.6 - dziwi mnie że tak nagle spadło
ciahciah Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 W ECU pewnie pękł wężyk, zafajdał wszystko olejem, sprawdź też czy nie porobiły się przy sensorze zimne luty lub ścieżka nie urwała. Sensor to to czarne pudełeczko wymiarami podobne do pudełka zapałek
trezor4 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 otworzyłem ECU i rzeczywiście wąż był pęknięty i zalało mi trochę olejem ... kupiłem wąż podciśnieniowy 3,2 mm i właśnie wymieniam go , ale co z płytą sterownika wystarczy ja dokładnie wytrzeć czy coś wiecej ?
ROBERT Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 jak już ze wszystkim dojdziesz do ładu proponuję przyjrzeć się jeszcze przepływce
trezor4 Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 dodałem dzisiejsze logi proszę o ponowną analizę bo miałem pęknięty węzyk w sterowniku. Dzięki
ciahciah Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 termostat do wymiany, kup w aso statyczny kąt wtyku do korekty pomiar ciśnienia atmosferycznego szwankuje masz katalizator? było coś grzebane kiedyś przy sztandze gruszki?
trezor4 Opublikowano 22 Października 2010 Autor Opublikowano 22 Października 2010 niedawno kupiłem auto i chce je sprawdzić ... nie wiem czy ktoś coś grzebał przy gruszce i czy mam katalizator....
przemik Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Przycina sie zmienna geometria i to dosc znacznie. O kącie wtrysku i termostacie juz wiesz. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 no więc proponuje odkręcić rurę za turbo i zrobić logi dynamiczne 010 i 011, będzie wiadomo czy kat droży czy już do wycięcia odkręć dwie nakrętki trzymające gruszkę i poruszaj gruszką góra/duł, śrubki gruszki będą haczyć o wspornik ale tym sposobem sprawdzisz czy zmienna geometria się przycina/wadzi/trze, jaki kol wiek opór kwalifikuje turbo do czyszczenia
fusse Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 chcesz zeby mu sie fura zapalila? przeciez spaliny maja okolo 900stopni...
ciahciah Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 fakt, jest ryzyko.. jest zabawa no to niech nie próbuje bo będzie na mnie :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się