Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] problem z ogrzewaniem i płynem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od pewnego czasu miałem problemy z ogrzewaniem dlatego dzis postanowiłem przepłukac nagrzewnice. Silnik zagrzany do 90 stopni. odłaczyłem weze i okazało sie ze woda dochącaca do nagrzewnicy leci małym ciurkiem, prawie wcale, posatnowowiłem spuscic cały płyn i okazało sie ze zeszło z niego około 3,5 litra płynu. teraz wlałem wody z płynem czyszczącym układ chłodzenia, weszło około 4 litrów, a woda do nagrzewnicy dalej nie dochodzi, i dalej wieje zimnym powietrzem. co moze byc przyczyną ze ta woda nie dochodzi do nagrzewnicy i czemu weszło tylko 4 litry. po telefonie do ASO powiedzieli ze powinno wejsc koło 6 litrów a termostat raczej tez jest ok skoro temperature silnika trzyma. i jak odpowietrzyc cały układ ?Pomózcie bo juz nie wiem co robic!!! ;(

Opublikowano

Witam Bastol. Troszkę mało informacji na temat, jak zachowuje się twoje ogrzewanie. Sprawdź i napisz jak zachowuje się twój silnik od zimnego do nagrzania, czy otwiera się tertmostat?, czy cała chłodnica jest nagrzana?, czy silnik trzyma temperaturę 90C, czy też przed 90 C. Może ty masz po prostu zapchany układ bądź nagrzewnicę. Jeżeli nie masz za dużego doświadczenia to udaj się do warsztatu to powinni Ci pomóc.W Audi A4 jak tak skonstruowanu układ, że sam się odpowietrza pod warunkiem:

- że nie jest zapchany,

- działa prawidłowo termostat,

- działa prawidłowo pompa wodna

- nie jest wydmuchuchana uszczelka pod głowica ( dwa objawy: ubywa płyn chłodniczy do wydechu oraz zrobi poduszkę powietrzną i zakłóci obieg płynu)

Opublikowano

Wiec tak!! Zauwazyłem ze po odpaleniu silnik sie grzeje do około 80 stopni tak chwile ta temperatura stoi (około 5 minut) i wzrasta do 90stopni. Z nawiewem miałem problem problem od momentu wymiany rozrządu, i wszystkich płynów, czyli tak około od miesiaca. Mianowicie mimo ustawienia temperatury na HI to i tak leci letnie powietrze. przed wymianą było ok!! Oba weze idące do nagrzewnicy są pusteale jak podniosłem zbiorniczek wyrównawczy do gory to napełniły sie wodą i leciało gorące powietrze. ale jak tylko przykreciłem zbornik na miejsce to weze znowu zrobiły sie puste( tzn leciała woda ale ledwo co ledwo)małym ciurkiem. to wszystko z moich obserwacji :)

Opublikowano

Też mam ten sam problem i opisywałem go już parę razy na forum ale odpowiedzi konkretnych brak.

Dodam ze u mnie silnik nie ma równo 90 stopni tylko jakieś 88.Reszta objawów ta sama.

Po odpowietrzeniu nadal lipa;( Obieg płynu zachowuje sie tak samo jak u ciebie. :rant:[br]Dopisany: 20 Październik 2007, 20:23 _________________________________________________No i jak?

Zima się zbliża a u mnie nadal zimno;(

Są jakieś nowe pomysły jak to naprawić i co to jest nie tak z tym ogrzewaniem.Może te 3 świece co są od ogrzewania może z nimi jest coś nie tal?Jest taka możliwość?

Opublikowano

świece grzewcze w ABC ? nagrzewnica jest problemem zapewne [br]Dopisany: 04 Listopad 2007, 17:39 _________________________________________________albo klapa centralna zacieta trzeba opsprawdzac wszystko

Opublikowano

Nagrzewnice dzisiaj czyściłem płynem do czyszczenia układów chłodzenia ,jest czysta.

Teraz juz wiem ze raczej te świece to nie problem.

Co masz na myśli ABC

świece grzewcze w ABC ?

Dodam że klimatronik nie pokazuje żadnego błedu.

Jak sprawdzić klape centralną?

[br]Dopisany: 04 Listopad 2007, 17:42 _________________________________________________Nie ma żadnego błędu na klimatroniku.

Ogrzewanie jest ale bardzo słabe leci letnie powietrze.

Układ odpowietrzony, nagrzewnica płukana 2 razy tym super płynem co miał rozwiązać problem słabego ogrzewania;)

Oba węże przy nagrzewnicy gorące.

Silnik łapie temperature 90'C.

Opublikowano

CZESC. Moja A4 2.6 benz 95 rok w czasie jazdy pieknie grzeje ale jak tylko stanę zaczyna wiać zimnem.termostat nowy 90 stopni na zegarze, płyn nie buzuje i nie ubywa.CO ROBIć???POMóżCIE PROSZę.RADEK

Scaliłem, ten sam silnik i ten sam problem

[spedyt]

Opublikowano

u mnie jest ten sam problem z ogrzewaniem,plukalem pare dni temu uklad i z wezy do nagrzewnicy ledwo leci.Jak jade i mam ok. 2000 obrotów to troche grzeje natomiast na postoju wychladza sie jakby nie dochodziła ciecz do nagrzewnicy. Zastanawiam sie nad uszczelką ale gdyby była ona walnięta to byłuby chyba poważniejsze skutki , woda w oleju,robilaby się biała maź lub ubywałoby dużo płynu,

Prosze o jakieś konkretne wskazówki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...