Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] 1.8T 411KM by MR Motors


wowo

Rekomendowane odpowiedzi

W serii przy głaskaniu pedału miescił sie w 10l w miescie :) teraz nima tak rózowo :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W granicach 15l przy obecnej pogodzie.

To jak na tą moc i tak świetny wynik. S4 V8 pali dużo więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W granicach 15l przy obecnej pogodzie.

To jak na tą moc i tak świetny wynik. S4 V8 pali dużo więcej.

Nie porownujmy spalania 1.8 R4 do 4.2 V8 :wink4:

Moc moca, pojemnosc pojemnoscia. No i waga... S4 1800kg, a TT ile? 1400?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W granicach 15l przy obecnej pogodzie.

To jak na tą moc i tak świetny wynik. S4 V8 pali dużo więcej.

Nie porownujmy spalania 1.8 R4 do 4.2 V8 :wink4:

Moc moca, pojemnosc pojemnoscia. No i waga... S4 1800kg, a TT ile? 1400?

Mimo wszystko wowo ma te 330KM przy mniejszym spalaniu, a S4..... :gwizdanie: Nie chodzi tu nawet o masę, ale rozwijaną moc, którą S4 lubi zgubić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które 4.2 trzyma serię? Bo chyba mało które zacznijmy od tego. I z tych 344KM niekiedy jest coś w okolicach niecałe 300. Spalanie/osiągi oczywiście bezdyskusyjnie na korzyść TT 1.8T , bo takie 1.8T przy spokojnej jeździe zje połowę tego co V8 . Tylko dbać o silnik. Jak chciałbyś iść na 370KM to tłoki będą najsłabszym punktem, no i FWD :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te spalanie to przy spokojnej rozsadnej jeździe. Przy pałowaniu spalanie przyprawia o zawrót głowy i wole nawet nie liczyć. Wskazówka opada w ooczach :D

W PL wszyscy sie srają z tłokami juz przy mocach 350PS. W Grecji, Skandynawii i za oceanem 400-500PS nie jest niczym nadzwyczajnym. Mój ziom ma 420PS od 2 lat i śmiga bezawaryjnie. Zobaczymy, miejmy nadzieje że i mi się uda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego ma sie nie udac, jak bedzie dobry tuner ktory nie zjara dołu podczas strojenia to powinno wszystko smigac :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważniejsze są korby od tłoków, bo to one się najpierw pogną. Jednak w razie jakiegoś spalania stukowego bezpieczniej jest mieć kute, po to się je głównie zakłada. Bo zakładając sytuację, że któraś z cewek/cewki będzie psocić i pojawi się stukowe, to przy takim doładowaniu rzędu 1,5Bar zwykły tłok może spłynąć o wiele prędzej jak kuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, Jednak zakładam wystrojenie bez stuków :D[br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 22:41_________________________________________________Mały update :D

GT3071R

korby IE

głowica AEB by VRService + kpl. zaworowy +1mm Supertech

kolektor dolotowy home made na bazie AGU

przepustnica S4

uruchomiona softem zmienna faza wałków rozrządu

strojenie MR Motors

Boost 1,5bar

EGT 850st.C

02e41929e880b09fm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchomiona softem zmienna faza wałków rozrządu

wałka ssącego dokładnie mówiąc, nie wałków, tutaj sie pomyliłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pogratulowac wyniku :good:

a jakie to czasy robi teraz ? 0-100 0-200 i na 1/4 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny wykres, auto pewnie nieźle za-pierdala, bo moment trzyma do samej góry więc ciąg jest do końca jednostajny, nie słabnie, a to ma duże znaczenie co do odczuć. Teraz tylko szpera i drag slicki i auto może będzie robić niezłe czasy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny wykres, auto pewnie nieźle za-pierdala, bo moment trzyma do samej góry więc ciąg jest do końca jednostajny, nie słabnie, a to ma duże znaczenie co do odczuć. Teraz tylko szpera i drag slicki i auto może będzie robić niezłe czasy :)

jak półosiek nie ukręci :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny wykres, auto pewnie nieźle za-pierdala, bo moment trzyma do samej góry więc ciąg jest do końca jednostajny, nie słabnie, a to ma duże znaczenie co do odczuć. Teraz tylko szpera i drag slicki i auto może będzie robić niezłe czasy :)

jak półosiek nie ukręci :decayed:

To swoją drogą :decayed: Lepiej mieć zawsze 2 w zapasie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sliki sa, zeszperowana skrzynka również :D Czekamy na sprzegło i półosie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś czuję, że to auto skopie nie jeden tyłek mocniejszemu 4x4 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sliki sa, zeszperowana skrzynka również :D Czekamy na sprzegło i półosie :)

potrójnie zbrojone :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...