CoLo Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Tloki zostaja seryjne ? Czyli podobnie idziemy na przyszly sezon
Thom4s Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Jasne dla żonki... :gwizdanie: Widzę, że nie próżnujesz. Ja po świętach też składam wszystko do kupy. Polecasz kogoś od wydechów? Widzę, że tobie robił AW69.
wowo Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2010 Serio, tym autem lata żonka ja mam e46 330xd Był plan kupna drugiego słupka i kpl zakucia. Niestety kucizna, to nie same plusy i jako, ze auto użytkowane na co dzień zostają seryjne.
Rdzewek_RdK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 400PS dla żonki Myślę że będzie uśmiechnięta.. Naprawdę świetny projekt
wowo Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Ostatnia dostawa partsów w 2010r
Thom4s Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Sciągałeś za stanów? Wałki też będziesz zmieniał na np. pipercams?
wowo Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Tak. Korby uszczelki i zawory z USA. Zakładam, że wałki zostają z ADRa aczkolwiek u mnie nic nie wiadomo
Flyer Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Az zal, ze to nie jest AWD. Powodzenia z nowymi modami
gregory Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Wykres przepiękny, ale jak dmuchniesz więcej to już nie będzie taki płaski . Fajne autko. Teraz to na kuciznie to z 370PS będzie. Ten N75 z RS2 jak będzie z 1,3-1,5Bar to się jednak przyda. Do ilu to będziesz odprężał tą kanapką? Pytanie czy auto służy do jazdy na co dzień, bo 400Nm+ na co dzień to już dość hardcor jak na FWD.
gregory Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Najbardziej hardcorowy N75, co znaczy najbardziej wytrzymały.
Buba Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 pasuje p&p do kazdego audi czy trzeba przerabiac ciekawe jakie koszta
gregory Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Pasować pasuje, bo ma takie same krućce jak ten nasz ori. Cena zapewne wyższa. Ale na tym zaworku turbo może ładować 0,1-0,2bar więcej niż na naszym seryjnym. Utrzymuje też lepiej/równiej doładowanie u góry, szczególnie przy wyższym booscie.
Buba Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 cena taka jak normalnego zaworu, 260zl
gregory Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 cena taka jak normalnego zaworu, 260zl Może być. Nic tylko brać jak chcesz podnieść doładowanie o 0,2bar
wowo Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 Cena jak innych N75, pasi p&p. Uszczelka ma odpręzyć o 0,8pkt, czyli powinno być 9,7:1 + to co bedzie wybrane z komory spalania w głowicy. Prawdopodobnie zejde do jakichs 9,5 czyli standart w 225PS. Autem na co dzien jeździ zonka, kreseczki zrobimy najrówniej jak się da, najwyżej beda niższe cyferki
gregory Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Twardy wzdłużny brat AEB miał OEM sprężanie 9,5:1 . Ciekawe czemu poszli w górę ze sprężaniem. Odprężenie przy większym dmuchaniu to dobry krok. Tylko trza pamiętać, aby w komorze spalania po obróbce nie zostawić żadnych ostrzejszych krawędzi. Jak zejdziesz ze sprężaniem o ten 1 pkt to spalanie nieco wzrośnie podczas normalnej spokojnej jazdy. W serii ten AUQ pewnie jest dość oszczędny przy normalnej jeździe w porównaniu z innymi 1.8T .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się