Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] 1.8T 411KM by MR Motors


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tloki zostaja seryjne ?

Czyli podobnie idziemy na przyszly sezon ;)

Opublikowano

Jasne dla żonki... :gwizdanie: :cool1:

Widzę, że nie próżnujesz. Ja po świętach też składam wszystko do kupy. Polecasz kogoś od wydechów? Widzę, że tobie robił AW69.

Opublikowano

Serio, tym autem lata żonka ja mam e46 330xd :)

Był plan kupna drugiego słupka i kpl zakucia. Niestety kucizna, to nie same plusy i jako, ze auto użytkowane na co dzień zostają seryjne.

Opublikowano

grubo widze :good:

a zona wie czym jezdzi?? :decayed:

Opublikowano

400PS dla żonki :naughty:

Myślę że będzie uśmiechnięta.. Naprawdę świetny projekt

Opublikowano

Ostatnia dostawa partsów w 2010r :)

f9c04eb567aa6778med.jpg

Opublikowano

Sciągałeś za stanów? Wałki też będziesz zmieniał na np. pipercams?

Opublikowano

Tak. Korby uszczelki i zawory z USA. Zakładam, że wałki zostają z ADRa aczkolwiek u mnie nic nie wiadomo :)

Opublikowano

Az zal, ze to nie jest AWD. Powodzenia z nowymi modami :wink4:

Opublikowano

Wykres przepiękny, ale jak dmuchniesz więcej to już nie będzie taki płaski :naughty: . Fajne autko. Teraz to na kuciznie to z 370PS będzie. Ten N75 z RS2 jak będzie z 1,3-1,5Bar to się jednak przyda. Do ilu to będziesz odprężał tą kanapką?

Pytanie czy auto służy do jazdy na co dzień, bo 400Nm+ na co dzień to już dość hardcor jak na FWD.

Opublikowano

N75 z RS2 to jakis "wyczynowy" jest? :mysli:

Opublikowano

Najbardziej hardcorowy N75, co znaczy najbardziej wytrzymały.

Opublikowano

pasuje p&p do kazdego audi czy trzeba przerabiac

ciekawe jakie koszta :mysli:

Opublikowano

Pasować pasuje, bo ma takie same krućce jak ten nasz ori. Cena zapewne wyższa. Ale na tym zaworku turbo może ładować 0,1-0,2bar więcej niż na naszym seryjnym. Utrzymuje też lepiej/równiej doładowanie u góry, szczególnie przy wyższym booscie.

Opublikowano

chodzi mi o wtyczkę

Opublikowano

Wtyczka standard.

Opublikowano

cena taka jak normalnego zaworu, 260zl :mysli:

Opublikowano

cena taka jak normalnego zaworu, 260zl :mysli:

Może być. Nic tylko brać jak chcesz podnieść doładowanie o 0,2bar :wink4:

Opublikowano

Cena jak innych N75, pasi p&p.

Uszczelka ma odpręzyć o 0,8pkt, czyli powinno być 9,7:1 + to co bedzie wybrane z komory spalania w głowicy. Prawdopodobnie zejde do jakichs 9,5 czyli standart w 225PS.

Autem na co dzien jeździ zonka, kreseczki zrobimy najrówniej jak się da, najwyżej beda niższe cyferki :)

Opublikowano

Twardy wzdłużny brat AEB miał OEM sprężanie 9,5:1 . Ciekawe czemu poszli w górę ze sprężaniem. Odprężenie przy większym dmuchaniu to dobry krok. Tylko trza pamiętać, aby w komorze spalania po obróbce nie zostawić żadnych ostrzejszych krawędzi. Jak zejdziesz ze sprężaniem o ten 1 pkt to spalanie nieco wzrośnie podczas normalnej spokojnej jazdy. W serii ten AUQ pewnie jest dość oszczędny przy normalnej jeździe w porównaniu z innymi 1.8T .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...