serfin 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Dokladnie trzyma jakby bylo przyspawane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 tylko nie zapomnij na klei do szyb a nie na silikon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Eee tam moze sprobowac skleic na SuperGlue, patexa lub ośmiorniczke ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielun22 4 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 ja dzisiaj tez montowałem spojler po raz 3... mam nadzieje ze teraz na wieki .. tylko tym razem poszło na taśme najmocniejszą 3M i mase blacharską ... wczesniej klej do szyb i zwykła taśma nie dała rady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajzera 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 u mnie klej do szyb jak narazie trzyma zobaczymy jak długo bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielun22 4 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 główny rezacz właśnie ostro zajęty nałogowiec pier**lony ten jak zwykle w robocie Bry nic tam nie widziałem za pierwszym razem jak patrzyłem zaraz oblukam lepiej Ma ktoś moze przyciski do multifunkcji chrom b8? chętnie zabiore dobrze sie przyjrzyj.napewno jest tam miejsce na lampke.kazda ta osłona ma tam to miejsce.moze lepiej bedzie ci znalezc jak ten plastik zdemontujesz Wszystko jasne ... już wiem dlaczego nie mogłem znaleźć miejsca gdzie powinna być ta nieszczesna lampka.... jakiś imbecyl uciął tą część pokrywy gdzie ona powinna być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Przykro nam to "slyszec" :/ ja jak docinalem pod tylne boczki w elektryce otwory pod lampki to od srodka byly slady gdzie powinien byc wyciety otwor pod lampke, wiec i tu byc powinno takie oznaczenie, a tak juz wszystko jasne w Twoim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 68 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 chłopaki, trafił mi do naprawy anglik, kontrolka poduszek jest, wywala g179, to anglik, przy wersji z kier po lewej strony to drzwi lewe(kierowcy) czy w przypadku anglika to będą drzwi kierowcy( prawe)? chyba warto sprawdzic kable w przelotce? i jeszcze pytanie do Was w sprawie mojego auta, w klimie 08, pokazuje cis 5b ? jakie Wy macie ? to cis czynnika ? Zależy jak było auto przekładane. W B5 miałem odwrotnie, jak mówisz, czyli lewa na prawą. Wiązka była odwracana, a nie wymieniana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajzera 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 yo a ty spac nie mozesz ??!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Czym się objawiają wypalone gniazda zaworów? Strasznie mi buczy w filtrze powietrza, gdy przymknę klapę gaszącą nastaje błoga cisza........Wałek i szklanki wymienione, pompki też. Synchro źle ustawione? Spaliny gryzą, ale odpala dobrze, nie dymi i jeździ ja nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Czym się objawiają wypalone gniazda zaworów? Strasznie mi buczy w filtrze powietrza, gdy przymknę klapę gaszącą nastaje błoga cisza........Wałek i szklanki wymienione, pompki też. Synchro źle ustawione? Spaliny gryzą, ale odpala dobrze, nie dymi i jeździ ja nalezy. Jestem swiezo po wymianie walka i popychaczy i z filtra przestalo buczec. Mialem tez objaw mocno gryzacych spalin i przy okazji wymiany walka zalozone zostaly zestawy naprawcze na pompkach (nowe oringi,grzybki i sruby regulacyjne) i pomoglo w 100 na smierdziucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 U mnie wcześniej tak, jakby dudniło, zrobiłem hydro, a teraz ewidentnie buczy. Tak, jak by przepływające spaliny, bądź powietrze to robiło. Niby jeśli nawet turbo ma zapieczone łopatki, to nie generuje takiego dzwieku. Znajomy miał podobny objaw i padło na gniazda. Tyle, że mu ciężko odpalał, dymił i czuł spadek mocy - u mnie tego nie zaobserwowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 U mnie wcześniej tak, jakby dudniło, zrobiłem hydro, a teraz ewidentnie buczy. Tak, jak by przepływające spaliny, bądź powietrze to robiło. Niby jeśli nawet turbo ma zapieczone łopatki, to nie generuje takiego dzwieku. Znajomy miał podobny objaw i padło na gniazda. Tyle, że mu ciężko odpalał, dymił i czuł spadek mocy - u mnie tego nie zaobserwowałem.Mozesz sprawdzic jeszcze rure wylotowa dochodzacej do puchy filtra, ktorej koniec jest pod lewym nadkolem. Musi byc sztywno osadzona a poza tym gumowy kolniez na styku z pucha nie moze byc rozerwany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Dzięki będę szukał. Ostatecznie pozostaje zmierzenie ciśnienia. Tylko dziwi mnie fakt, że auto poza tym jest sprawne i nic niepokojącego nie zaobserwowałem. Jeżdzi, spala i odpala jak należy....ehh tyle kasy wyebane i co chwila coś nowego Jeśli zawory, to opłaca się to robić? Kiedyś słyszałem, że gra nie warta świeczki, lepiej dołozyć do innego, oczywiście sprawdzonego bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christiano 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się