TomMaster Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Witam Panowie jestem po dwóch wizytach w warsztacie gdzie próbują mi ustawic zbieżnoś. Przed ustawianiem opony były zciete z przodu od zewnątrz z tyłu wpożądku ale nie ściągało auta, lekko przekrzywiona kierownica w lewo. Po pierwszej wizycie w warsztacie auto lekko ściąga w prawo i kierownica jest przekrzywiona lekko w prawo, (sprawdzane kilkakrotnie na prostym odcinku drogi). Dodam że ustawiano zbierznoś przy pomocy jakiegoś komputera, wydrukowano karkę z wszystkimi danymi ,nie pamiętam nazwy tego sprzętu. Umówiłem się na poprawke, sprawdzono tym że komputerem i pokazując mi wszystko na ekranie mechanik stwierdził że ustawione jest wszystko dobrze, auto na pewno nie bite,osie nie przesunięte dodam że nic z tego nie wiedziałem po za tym że widzialem kilka zielonych tabelek. Wymyślił że to przez opony (opony nowe tydzien na kolach Debica Frigo 2 wyważone) przełożył tylne na przód i że to pomoże. Ale nic to nie dało więc polecił pojeździc kilka dni żeby zetrzec tzw. "cycki" na nowych oponach, jak nic to nie da to założyc stare opony i przyjechac po raz trzeci. Teraz myślę co robic , jechac po raz trzeci do tego mechanika , jechac do innego tracąc kolejne 100zl czy co, czy może to bywina opon? Może ktoś mi poodpowie co robic. Pozdrawiam
TomMaster Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 masz scan z geometrii ???? Mam kartkę ale skan mogę zrobić w poniedziałek, jak zrobię to wrzucę.
A-rek Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 zmien warsztat bo ustawienie zbierznosci to nic trudnego skoro auto nie bylo bite
TomMaster Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 Oto skan z wydruku , trochę nie wyraźny dlatego poprawiłem niektóre miejsca. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0fd4196d3d0c2c5.html Tam w zbieżności i wszędzie indziej mają być kropki (nie ma 44 milimetry ) Proszę o ocene
Dev Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 a luzy dokladnie sprawdzone ?
Bulik Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 wydruk 1sza klasa ... z doswiadczenia wiem ze mimo ustawienia dobrej zbieznosci podczas dokrecania nakretek kontrujacych jest mozliwosc zmiany parametrów,dlatego ze regulacja nie jest sztywna
TomMaster Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 Luzy były na końcówkach drążka, zostały wymienione. Poza tym mechanik nie stwierdził nic do wymiany. A czy powodem ściągania może być nie równe skręcenie końcówek, czy złe skręcenie końcówek wyjdzie na komputerze.
Bulik Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Luzy były na końcówkach drążka, zostały wymienione. Poza tym mechanik nie stwierdził nic do wymiany. A czy powodem ściągania może być nie równe skręcenie końcówek, czy złe skręcenie końcówek wyjdzie na komputerze. jeżeli najpierw ustawi i zrobi wydruk (a potem wszystko poskręca )TO TAK
pepik Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Ogólnie to mechaniory mają trudności z ustawieniem zbieżności w A4 Po pierwszej próbie miałem kierownice przesuniętą w lewo i auta nie sciągało ( nie blokował kierownicy przy ustawianiu ), więc pojechałem na poprawkę bo wkurzało mnie to, że kierownica jest krzywo przy jezdzie na wprost, więc mechanior zaczął ustawiać na nowo ( zablokował kiere ) no i ustawił ale kiera jest dalej minimalnie przekrzywiona przy jezdzie na wprost ale skoro autka mi nie ściąga i opon nie ścina to dałem im spokój bo wiem że w mojej okolicy A4 to dla mechaników jeszcze zagadka
TomMaster Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Mnie krzywa kierownica wk.....wia niesamowicie, zresztą ściąganie też. Niby czego ma tak być jak wszystko jest w aucie w porządku .
and016 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 sprawdź czy masz w porządku wszystkie wąchacze
pawelwor Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Panowie, a co może powodować, że przy ustawieniu zbieżności kierownica nie była przesunięta, pojeździłem trochę i teraz przy jeździe na wprost jest lekko przekrzywiona? Wszystkie wahacze i końcówki wymienione...
A-rek Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Panowie, a co może powodować, że przy ustawieniu zbieżności kierownica nie była przesunięta, pojeździłem trochę i teraz przy jeździe na wprost jest lekko przekrzywiona? Wszystkie wahacze i końcówki wymienione... to odkrec poduche, popusc srube z kierownicy i obroc ja o kilka zabkow i po problemie
pawelwor Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 to odkrec poduche, popusc srube z kierownicy i obroc ja o kilka zabkow i po problemie I może co miesiąc mam to powtarzać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się