nyper1 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Witam, szukając wycieku jeżdziłem na wodzie aby nie marnować płynu i temperatura silnika na wskaźniku była zawsze 90 C a na kilmatroniku 90-95 C, nawiewy też wydaje mi się mocniej grzały, obecnie po znalezieniu i uszczelnieniu układu zalałem zwykłym płynem niebieskim do -35 i temperatura na kanale 51 dochodzi maksymalnie do 80 C a na wskaźniku przy zegarach trzyma 90, nawiewy słabiej grzeją ale to moje odczucie. Teraz pytanie czy tak powinno być , czy płyn gorzej oddaje ciepło niż wczesniejsza woda? Czy Wskaźnik 51 odpowida za temperaturę cieczy czy silnika? jesli cieczy to chyba normalne że ma niższą temperature o 10 stopni.
Labiel Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Może masz jeszcze nagrzewnicę zapowietrzoną.
nyper1 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 układ mam odpowietrzony, czyli na kanale 51 powinno być 90 C czy troche mniej?
pablo_9 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 bliska okolica 90 czyli 87-93
loloA4 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 termostat pewnie szlak trafil na wodzie i sie przycina albo zapiekl na dobre,innej opcji nie widze a tekst o zalaniu G12 to darowac sobie mozna,jedna wielka bajka audi only G12 ? bzdury! pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się