tomasimo Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam wszystkich. Mam pewien problem , wiem ze juz wielu z was pisało na ten temat ale zaryzykuje i napisze jeszcze raz . Mianowicie przy przyspieszaniu autko delikatnie drga ale tylko przy 1800-2000 obrotów , nie mam pojecia dlaczego . NIedawno wymieniłem turbine bo sie rozsypała i autko faktycznie teraz lepiej chodzi ale drgania przy wymienionych wczesniej obrotach nadal występują ( miałem nadzieje ze przy okazji i drgania znikną ). Mechanik powiedział mi ze czujnik pokazuje walniętą poduszke pod silnikiem ale zebym sie tym nie przejmował bo to nic i silnik dobrze pracuje . Moze to własnie wina poduszki ?? Dodam ze przy gaszeniu silnika delikatnie nim zaczęsie . Prosze o pomoc moze ktos z was miał podobnie . Pozdrawiam
rosek89 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 ja mam identyczne w moim. niektórzy pisza że właśnie w tym momencie miedzy 1800 a 2000 słabo im przyspiesza. ja naprzykład mam niezłego kopa właśnie wtedy. też sie temu dziwię i też podejrzewam poduszkę ale narazie nie zaglądałem
ludwik166 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam mam ten sam problem w b5 afn drga przy tym zakresie obrotów wymieniłem poduszki pod silnikiem i skrzynia wywaliłem kata zmieniłem plecionke zregenerowałem wtryski i dlaej to samo mechanik mówi mi ze to dwumas Zakała 110-tek.
Destiny007 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja też miałem podobny problem 1800 - 2000 drgania i jedzilem na nich ponad rok a o niedawna drgania powiekszyly się do zakresu 1500-2100 i czuje juz przynich mrowienie na plecach od foteli nie chce wydawać wyroków co to bo jak czytam forum to moze byc to wszystko Powoli wybieram sie do mojego mechanika zobaczymy co powie
miszka Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Mam podobny problem , między zakresem obrotów 1800-2000 samochód jakby lekko zadrży i buczy ale nie traci mocy jak w niektórych przypadkach tu opisanych, a później przy prędkości ponad 150 km/h zaczyna wibrować , jest to coś podobnego jak by się nie miało wyważonych kół z przodu ale to odpada bo tydzień temu zmieniałem oponki na nowe i sam widziałem jak gość z servisu wyważał. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym co tu piszenie , ale czy to normalne że przy gaszeniu silnika autkiem lekko trzęsie , to moja pierwsza B6 więc nie wiem czy to jest normalne Proszę o jakąkolwiek diagnozę . Z góry dzięki
ludwik166 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Panowie wymieniłem dwumas i to samo wyczysciłem nastawnik pompy wtryskowej i jest troche lepiej teraz biore sie za turbine najpierw rozbiore i zobacze kierownice vtg i sztange jak sie sprawuje bo chodzi mi po glowie ze sie sztanga zaciera i słabo doładowuje silnik
MaRioSJ Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Ponoć, to stara plecionka przenosi drgania na budę i dlatego auto wpada w rezonans przy ~2000rpm.
uhu2 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam.Mialem podobnie z tym drzeniem.Podlaczylem Vag-a wyskoczyl blad poduszki silnika.Wymienilem ja i jest o niebo lepiej.Nie telepie buda na postoju i duzo mniej drzy. :good:Jesli chodzi o szarpanie przy gaszeniu sprawdz czy zamyka Ci sie klapa gaszaca zapal silnik i niech ktos przy gaszeniu obserwuje zawor kolo EGR czy sie zamyka przy gaszeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się