stifii Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam, posiadam A6 C6 Avant 3.0tdi ASB 233ps i A6 Allroada też w tym silniku.. Z A6 mam pewien problem, mianowicie słabo wkręca się jakby na obroty np po redukcji jak sie walnie kickdown, i ma bardzo słaby dół..Czuć dopiero "wbijanie w fotel" przy około 3500tys rpm... I ogólnie mam wrażenie, że gdy sie wciśnie okolo 3/4 pedału gazu to lepiej przyspiesza niż z pedałem w podłodze... Zrobiłem nawet test bo myślałem, że to tylko mi sie wydaje.. Stanęlismy z bratem obok siebie A6 vs Allroad i od 0-100 Allroad był 2dlugości z przodu.. I w ogóle jak się w tym Allroadzie lekko muśnia pedał gazu to bez zasanowienia rusza jak torpeda a niestety w A6 tego nie ma.. musi chwile pomyśleć i jak już rusza to nie ma takiego przeciagu.. Mierzyłem też przyspieszenie, żeby nie było że Allroad jest np po chipie i dlatego tak jedzie.. W A6 wyszlo zamiast deklarowanych 7.4s 0-100 było 8.5s ; 8.6s a nawet 9.0s. Natomiast w allroadzie wychodzi tak jak powinno faktycznie być.. V max wydaje mi się być normalny bo po autobahnie jechałem 243km/h i jeszcze przyepieszał ale trzeba bylo już hamować.. VAG żadnych błędów nie wywala.. Filtry, olej powymieniane.. Aha samochód stał około 3-4 miesiące nieruszany zanim go kupiłem... Czy ktoś wie w czym może tkwić problem? Bo już mnie załamka bierze, że tak słabo auto jeździ. To takie 2.0tdi po chipie jedzie porównywalnie teraz z tą moją A6
Patrox Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Zobacz czy dolot do filtra powietrza nie jest zalepiony liściami a jesli nie to musisz zdiagnozowac przepływomierz. Juz miałem taki przypadek że w 2 szt wymieniałem przepływke.
Dev Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam, posiadam A6 C6 Avant 3.0tdi ASB 233ps i A6 Allroada też w tym silniku.. Z A6 mam pewien problem, mianowicie słabo wkręca się jakby na obroty np po redukcji jak sie walnie kickdown, i ma bardzo słaby dół..Czuć dopiero "wbijanie w fotel" przy około 3500tys rpm... I ogólnie mam wrażenie, że gdy sie wciśnie okolo 3/4 pedału gazu to lepiej przyspiesza niż z pedałem w podłodze... Zrobiłem nawet test bo myślałem, że to tylko mi sie wydaje.. Stanęlismy z bratem obok siebie A6 vs Allroad i od 0-100 Allroad był 2dlugości z przodu.. I w ogóle jak się w tym Allroadzie lekko muśnia pedał gazu to bez zasanowienia rusza jak torpeda a niestety w A6 tego nie ma.. musi chwile pomyśleć i jak już rusza to nie ma takiego przeciagu.. Mierzyłem też przyspieszenie, żeby nie było że Allroad jest np po chipie i dlatego tak jedzie.. W A6 wyszlo zamiast deklarowanych 7.4s 0-100 było 8.5s ; 8.6s a nawet 9.0s. Natomiast w allroadzie wychodzi tak jak powinno faktycznie być.. V max wydaje mi się być normalny bo po autobahnie jechałem 243km/h i jeszcze przyepieszał ale trzeba bylo już hamować.. VAG żadnych błędów nie wywala.. Filtry, olej powymieniane.. Aha samochód stał około 3-4 miesiące nieruszany zanim go kupiłem... Czy ktoś wie w czym może tkwić problem? Bo już mnie załamka bierze, że tak słabo auto jeździ. To takie 2.0tdi po chipie jedzie porównywalnie teraz z tą moją A6 VAG to nie tylko błedy, musisz zrobic logi i wrzucic na forum, na pweno ktos cos podpowie duże prawdopodobienstwo to przepływka i turbina
marewel Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Tyle czasu na forum i dalej nie wie co to logi,myśli ze ktoś mu z fusów wywróży.
stifii Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 Zobacz czy dolot do filtra powietrza nie jest zalepiony liściami a jesli nie to musisz zdiagnozowac przepływomierz. Juz miałem taki przypadek że w 2 szt wymieniałem przepływke. Przepływka była podmieniana i brak poprawy... No to w takim razie będzie trzeba się zmobilizowac i logi porobić P.S. Czy po zmianie przepływki w 3.0tdi trzeba robić jakąś adaptacje? Bo gdzieś wyczytałem że niby tak.. a wiem że w jak whymieniałem w Passacie 1.9td to wystarczyła tylko przekladka..
Patrox Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Nie trzeba , wystarczy jesli chwyci błąd skasować go.
stifii Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 W końcu udało mi się zrobić logi...Może z nich coś wyniknie.. 001 003 004 008 010 011
Patrox Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Dramatu nie ma , może ciut słabsza z dołu jest przepływka ale nie ma tragedii. Reszta w normie
stifii Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 Dramatu nie ma , może ciut słabsza z dołu jest przepływka ale nie ma tragedii. Reszta w normie Dziekuje Patryk Planuje jakoś niedługo jeszcze zajrzeć do EGR'a i ewentualnie przeczyścić. Właśnie jestem po trasie i najgorzej jest przy kickdownie ma muła strasznego, dużo lepiej idzie gdy się wciśnie pedał na 3/4 oporu bądz do oporu ale bez kickdowna, wtedy idzie niemalże jak powinien...Tak samo jak zapiołem przy logach 4rke na tiptronicu i również szedł jak należy.. . Może soft skrzyni płata figle bo to jeszcze SW 30, czas sobie skołować nowszego softa SW 50 niby już jest poprawiona redukcja z 3 na 2 i praca na zimnej skrzyni. A jeśli nie pomoże to będzie trzeba programik zrobić :>
Patrox Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Egr powinno sie czyscic co około 100tys bo bedzie kulał na wolnych obrotach. I z tego co opisujesz to wygląda faktycznie na problem skrzyni i byc może zapchanego filtra oleju w niej. Pozdrawiam
mystic.pl Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Może soft skrzyni płata figle bo to jeszcze SW 30, czas sobie skołować nowszego softa SW 50 niby już jest poprawiona redukcja z 3 na 2 i praca na zimnej skrzyni. Masz jakiś bardzo stary soft w tipie. Mam u siebie ten sam silnik z tipem JAX czyli wg. ZF Getriebe model skrzyni to 6HP19A. Mój ostatni soft to SW 70, który jest dla nowych olejów LifeGuardFluid 6+ wg aso G055162A2 niebieski i LifeGuardFluid 8 wg. aso G060162A2 zielony. Podobno najnowszy SW to 110 wg. ZF ma code AU02A002, ale niestety w PL nie wgrywają tego softu. Po Twoim roczniku 2007 wynikało by, że powinieneś mieć już olej niebieski, który był lany od połowy 2007 roku, ale po numerze softu SW 30 wygląda jak byś miał stary zółty typ oleju czyli LGF6 . Mam obawy, że bez wymiany oleju na niebieski lub zielony nie zmienią Ci softu na nowy. Tu masz cały topick na ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=110310.0
stifii Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 Dzięki bardzo za odpowiedzi Auto mam z drugiej połowy 2006r(10.2006), modelowo to jest 2007. A co do softu to zalezy jaki jest sterownik skrzyni np dla sterownika o indeksie B wystepuje SW w release 0010, 0030, 0040, 0050. Zmiany w 0040 w stosunku do 0030 to drobne poprawki w algorytmie diagnostycznym Zmiany w 0050 w stosunku do 0040 to poprawka obslugi redukcji z 3 na 2 oraz poprawione zachowanie w stanie "na zimno". Może jednak byc to wina oleju w tej skrzynce, bo w allroadzie jest SW 0010 a ja mam 0030 i w tanmtej sztuce lepiej sie zachowuje. Olej się zmieni i się zobaczy..
mystic.pl Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Maja skrzynia: Model nr: 6HP19A / 09L927156B Audi symbol: JAX Stucklisten nr: 1071 040 064 Getribe serial nr: 4301186 Sterownik: 8E1 910 156 H SW: 0070
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się