radio Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam Zamierzam troszke pomodzić w aucie i mam kilka pytań. auto B7 rocznik 2005. Aha zamiary mam skromne moc tak na 150-160 ps, moment 340-350, autko bedzie jeżdzić u mnie długo, więć nie chce go zajezdzić za szybko. 1. Turbo Do tej mocy mi styknie turbo od AWX, szybciej sie będzie kręcić mniejszy lag, looknijcie na te oferty z allegro, aha i chce kupić nówke ta jest w Warszawie wiec miałbym blisko żeby podjechać i ją zobaczyć, choć raczej pojęcie i tak mam blade... http://moto.allegro.pl/nowa-turbosprezarka-audi-a4-passat-b5-1-9tdi-131km-i1287844825.html lub http://www.amserwis.pl/6,1071,776,turbosprezarka_audi_a4_a6_1_9_tdi_avf_awx_nowa.html lub http://moto.allegro.pl/turbosprezarka-nowa-vw-passat-audi-a4-skoda-i1258518859.html ,aukcja zakonczona ale zobaczcie tę ostatnią ma chyba tabliczke znamionową przynitowaną? garety miały tabliczki nitowane czy tylko wybite oznaczenia na korpusie? i jeszcze jedna od silnika 2.0 140 km, czy bedzie pasować do BKE? http://moto.allegro.pl/nowa-turbina-audi-a4-b7-a6-c6-passat-b6-2-0-tdi-i1286809906.html a może polecicie mi coś innego? tylko nowego 2. intercooler DSMIC, pewnie do takiej mocy starczył by fabryczny cooler ale chce dołozyć drugi bo nie lubie jak mi duszno , pozatym moze kiedyś jak mnie dopadnie kryzys wieku średniego to sobie założe turbo BRD i wtedy taki zestaw sie przyda, nie chce FMIC, mają być graty zbliżone do oryginału. zobaczcie to http://moto.allegro.pl/audi-a4-2-0-fsi-intercooler-prawy-i1280495889.html z tego modelu chyba by się nadał, tylko zobaczcie ma takie jakby wgniecenie, czy to go dyskwalifikuje? ewentualnie czy możecie mi polecić jakieś szroty w okolicach Warszawy najlepiej od strony wschodniej żeby sobie poszperać i poszukać gratów? 3. Katalizator, czy u mnie jest już sonda lambda? czy wycinać kata przy tym modzie? auto ma przebieg 160 tys i nie czuje zeby go coś zamulało ale moze warto wydech oczyścic przed modem? http://allegro.pl/1-9-tdi-audi-a4-vw-passat-zamiennik-katalizator-i1264868792.html czy wstawić może takie coś zeby nie pruć kata i żeby sobie leżał w razie czego 4. i na koniec odma, czy warto wstawić separator zeby olej nie syfił nowego turbo no i dolotu bo bedzie czyszczony przed modem?
rafikk01 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 kolego turbo zapodaj od brd 2.0 tdi to ci dmuchnie lepiej i nie wydawaj tyle sian na turbo jak by chcial to ci zalatwie duzo taniej nowe [br]Dopisany: 04 Listopad 2010, 02:08_________________________________________________a i ten IC to strasznie drogo za 200zl jest w pip na allegro ,a z katalizatorem to można zostawić stary tylko wyciąc katalizator ze środka i zaspawać rurę i bedzie malina poco wydawac tyle kasy jak masz zrobić z tek 115 na 150 to tak naprawdę na orginalnych gratach by wydało
radio Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 w sumie dobrze gadasz z tym BRD tylko słyszałem ze te turba mogą mieć niezlego laga z dołu. Ale pewnie Rogalotti wyczarowałby aby kręciła żwawo od samego dołu. jeśli bym się zdecydował na BRD to celowałbym już w moc 160 - 170 km (apetyt rośnie), ale nie więcej, chyba moj BKE by to w miare przetrawił. rafikk01 Wspomniałeś o możliwości załatwienia turbinki BRD, podaj prosze jakieś szczegóły. Na alegro znalazłem dwie http://moto.allegro.pl/turbina-audi-a4-a6-2-0-tdi-170-km-03l-145-702e-i1286729996.html oraz http://moto.allegro.pl/nowa-turbina-audi-a4-2-0-tdi-170km-brd-bva-turbo-i1304187807.html to chyba o taką chodzi? skąd taka różnica w cenie między nimi? I widze ze troche inaczej wygląda góra mieszka w porównaniu do AWX, co tam za ustrojstwo jest zamontowane? nie bedzie to przeszkadzało w zamontowaniu? z tym katem masz racje, poprostu wywale środek i zaspawa sie puszke, a coolera będe szukał w przystępniejszej cenie Wiem że dało by rade samym programem zrobić na seryjnych gratach tak ze 140-150 kucy, ale było by to na granicy wydolności tych gratów i dlatego chce dołożyć to i owo aby silnik miał lżej taką moc generowć
Piotrek98igo Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 nie wczaruje nic jak slaby egzemplarz na 160-170 awx styka
radio Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 już zamówiony ot outlandera w czarnym kolorze, kwestia przerobienia wylotów, dołoże dwa kolanka z silikonu i rury z kwasówki gdzieś mi pospawają na odcinek dolotu do oryginalnych gumowych z tego co czytałem to się zmieści ten cooler w zderzaku bez podcinania belki? turbo będzie nowe na 90% AWX tak na 160 km, czasami mysle o BRD ale jak sie naczytałem o tych lagach i turbach z odrzutu to mi przechodzi ochota, w Siedlacach jest koleś co ma nówke BRD za 3600, ciekawe czy z odrzutu? cena , bo widziałem na alegro i za 1900, spora różnica w cenie
ziutek--wroclaw Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 koledzy już niejedna osoba pisała że ten mit o brd to ściema, jak turbo nie wstaje to coś nie tak z autem. u mnie brd słabo wstaje - miałem już 2 szt i nawet zakładałem od caha [170cr] i tez była lipa , a gdy turbo odsprzedawałem to u nowego własciciela nagle zaczynało dmuchac od dołu. dziwne nie
ArkadiuS Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 koledzy już niejedna osoba pisała że ten mit o brd to ściema, jak turbo nie wstaje to coś nie tak z autem. u mnie brd słabo wstaje - miałem już 2 szt i nawet zakładałem od caha [170cr] i tez była lipa , a gdy turbo odsprzedawałem to u nowego własciciela nagle zaczynało dmuchac od dołu. dziwne nie racja A jeśli już inwestujesz w auto to z doświadczenia Ci powiem, żeby montować T od BRD lub CAHA oraz prawy IC.
radio Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 bedzie już fmic, ale czy dać za BRD 3600 to jest rozsądne? bo są i za 1900, moge dać 3600 ale żeby było oryginał z fabryki sztuka zdrowa nie żaden odrzut, jak to sprawdzić? bym sie wkur...wnerwił jak bym dał taką kase na BRD i by wstawało póżniej niż ja po imprezie :> w Siedlcach jest kolo co ma nowe za 3600, oryginalne niby, jak myślicie , warto?
ArkadiuS Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Nie warto. Można kupić po regeneracji za 1500zl i masz gwarancje na 12mscy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się