Luka3s Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam wszystkich. Dzisiaj rano próbowałem odpalić samochód, samochód odpalił ale... po zakręceniu samochód odrazu wskakiwał na obroty 1500/1800 nie wiem czemu a po chwili odrazu gasł, na pewno nie jest to sprawa immobilisera, miałem z tym problem i wiem jak zachowuje się samochód. Teraz jeżeli dodaje gazu to samochód działa, ale muszę dodawać cały czas gazu puszcze gaz, to samochód gaśnie.. ogólnie te obroty szaleją raz tak się trzęsie jakby miał zgasnąć a raz podchodzi pod 2 tysiące, tak czy siak za chwile gaśnie i nici.Zaznaczam że nie mam instalacji LPG tylko na samej benzynce. Wczoraj wszystko działało normalnie, stało mi się tak po nocy... AKumulator w dobrym stanie wszystko gra... tylko po zakręceniu wysokie obr i gaśnie. Z góry dziękuje za jakiekolwiek zainteresowanie i pomoc. [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 08:03_________________________________________________właśnie byłem na dworze kilka raz pokręciłem i odpalił. Teraz obroty na jałowym falują tzn tak odpalam go wchodzą na 1200 czyli jak zawsze odrazu spadają na 800 wschodzą do 900 i stabilizują się na 850. Dodam troche gazu to znów spadają tak na 750-800 i po chwili wchodzą na 850 czyli normalnie, jak tak silnik pracuje kilka minut to też mu się co jakiś czas zdarzy na jałowym, że te wskazówka od obrotomierza faluje delikatnie nie są to takie spadki do 300obr tylko tak minimum to 700. Wcześniej zapomnialem wcisnąć sprzęgła jak dzisiaj pierwszy raz odpalałem a miałem na 1dynce i tak ciężko zakręcił i wiadomo zgasł i od tej pory właśnie już nie chciał odpalać albo jak odpaliłem to wchodziło na 1500/1800 obr i gasł. Teraz to co wyżej napisałem odpala, ale obr falują . [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 09:34_________________________________________________Jak mi się uda to postaram się w najbliższych dniach podpiąć pod VAG'a... tak się zastanawiam czy to nie przepustnica, co o tym sądzicie?... Adapotwać trzeba też przez Vaga czy są jakieś inne sposoby jak bym ją chciał w domu wyczyścić i zaadaptować?
Nosfer Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Przepustnica adaptuje się sama.. Przekręcasz kluczyk włączając zapłon.. czekasz 30 sekund.. Wyłączasz i odpalasz samochód. Spróbuj Ją wyczyścić.. Możesz podmienić z kimś przepływkę jeśli to nie pomoże.. Będziesz miał pewność czy to ona.
Luka3s Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 tylko jeszcze mi powiedzcie czym ją najlepiej wyczyścić, nigdy nie zabierałem się za tego rodzaju rzeczy, a w końcu trzeba samemu wziąć się za to auto bo pustka w kieszeni i warto coś wiedzieć. Zadaptuje ją tak jak kiedyś kolega Shogun0 opisał http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=3904.0 czy to to samo jakbym poprostu włączył zapłon odczekał pół minuty i zapalił auto ?? bez wyciągania wtyczek itp. ?
Dev Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 tylko jeszcze mi powiedzcie czym ją najlepiej wyczyścić, nigdy nie zabierałem się za tego rodzaju rzeczy, a w końcu trzeba samemu wziąć się za to auto bo pustka w kieszeni i warto coś wiedzieć. Zadaptuje ją tak jak kiedyś kolega Shogun0 opisał http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=3904.0 czy to to samo jakbym poprostu włączył zapłon odczekał pół minuty i zapalił auto ?? bez wyciągania wtyczek itp. ? najpierw ją wymontuj, 4 śruby imbus 5, dokładnie umyj benzyną ekstrakcyjną, zamontuj i zaadaptuj jak w opisie
bentle120 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 mam podobny problem z silnikiem 2.8 wysokie obroty i po 5 minutach na biegu jalowym auto gasnie jak odpale za drugim razem silnik juz nie gasnie ale obroty zostaja na 1300 dodam ze auto stalo przez miesiac w garazu i akumulator byl kompletnie rozladowany
Dev Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 mam podobny problem z silnikiem 2.8 wysokie obroty i po 5 minutach na biegu jalowym auto gasnie jak odpale za drugim razem silnik juz nie gasnie ale obroty zostaja na 1300 dodam ze auto stalo przez miesiac w garazu i akumulator byl kompletnie rozladowany VAG był ?
Luka3s Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 mam podobny problem z silnikiem 2.8 wysokie obroty i po 5 minutach na biegu jalowym auto gasnie jak odpale za drugim razem silnik juz nie gasnie ale obroty zostaja na 1300 dodam ze auto stalo przez miesiac w garazu i akumulator byl kompletnie rozladowany spróbuj zaadaptować przepustnice tak jak w w/w linku, może to coś pomoże, w tamtym temacie jest sporo takich problemów. [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 10:46_________________________________________________dobra zabieram się za wykręcenie tej przepustnicy itp. potem dam znać [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 11:03_________________________________________________Jednak jeszcze się nie zabrałem czekam na tą benzyne.. do czyszczenia. tam chyba będe musiał i zbiornik od płynu chłodniczego odkręcić ?
bentle120 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 vag byl i jest ok dodam ze duzo pali 18L
Dev Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 musisz szukac co jest uszkodzone czujnik wody, termostat, sonda(y) lub przepływka
Omenos Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 mam podobny problem z silnikiem 2.8 wysokie obroty i po 5 minutach na biegu jalowym auto gasnie jak odpale za drugim razem silnik juz nie gasnie ale obroty zostaja na 1300 dodam ze auto stalo przez miesiac w garazu i akumulator byl kompletnie rozladowany spróbuj zaadaptować przepustnice tak jak w w/w linku, może to coś pomoże, w tamtym temacie jest sporo takich problemów. [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 10:46_________________________________________________dobra zabieram się za wykręcenie tej przepustnicy itp. potem dam znać [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 11:03_________________________________________________Jednak jeszcze się nie zabrałem czekam na tą benzyne.. do czyszczenia. tam chyba będe musiał i zbiornik od płynu chłodniczego odkręcić ? Tak, będziesz musial odkręcić zbiorniczek, ale wystarczy go przechylić, ale dostęp do 2 śrub przy przepustnicy jest tragiczny i zdjęcie 2 przewodów Podjąłem się czyszczenia i teraz żałuję bo nie wiem dlaczego ale coś mi sie po tym stało z immo:/
Luka3s Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 ja to biore na własną rękę w końcu robie elektromechanika haha tzn ostatni rok już, a choja wiem po tej szkole ! Gdyby nie forum to bym nie wiedział gdzie ta przepustnica się w ogóle znajduje W sobote więcej czasu bedzie to zasiade od rana wymontuje to gówno i wyczyszcze na błysk. Miałem to zrobić na dniach ale nie mam czasu w ogóle. c**j jakoś to odkręce wyboru nie ma.. najgorsze jest to że nie mam garażu i wszystko pod blokiem musze robić
Luka3s Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 taaak sprawdzałem dzisiaj wszystko szczelniuśkie lewusa nie łapie
bentle120 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 witam, po wymianie akumulatora i swiec wszystko wrocilo do normy mialem na + niebieski nalot i akumulator byl slaby zostal mi jeszcze problem ze spalaniem
dedek60 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Mam pytanie?Na zimnym silniku obroty wskakuja na ok.1200.Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu jest normalnie-ok.800.Zawsze tylko na zimno
Luka3s Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 Załącza się tzw. ssanie. To normalne...[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 19:16_________________________________________________Masz silnik AFF Diesla a do tego masz zaznaczone LPG ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się