Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Stuki w silniku ;filmik;


kyniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu mam stuki w silniku.Jest to dźwięk raczej głuchy dochodzący od dołu silnika,stuki słychać na wolnych obrotach.Na vagu zero błędów ,silnik trzyma moc żadnych problemów na wyższych obrotach,kontrolka ciśnienia oleju nie zaświeca się.Rano jak jest zimny do tych stuków dochodzi delikatny pisk

Byłem u mechanika twierdził że pompa oleju może tak stukać co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co takie zastanawianie się jest moim zdaniem bez sensu bo jak coś walnie to będzie większa bida. Trzeba auto na warsztat i zwalić miskę. Tanio to tak nie będzie, ale jak poszła pompa to i tak niedrogo ale przynajmniej będzie wiadomo czy wszystkie łożyska wału ok. Ja bym przynajmniej nie czekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa zamówiona w sobotę wymieniam

supi9,pytam czy pompa może stukać bo jeszcze z taką sytuacją się nie spotkałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z odkręceniem miski,mianowicie nie mogę odkręcić dwóch śrub najbliżej skrzyni

Śruby są zagłębione i jest problem z dojściem ,próbowałem imbusem 5mm na przedłużce ale nic z tego

Proszę o pomoc może ktoś z was to przerabiał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wody moze stukac, obecnie sam przerabiam ten temat i dzisiaj bede wiedzial czy to pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Mialem podobny problem, lecz moj AEB stukal jak byl zimny i potem na obrotach. Jezdzilem od mechanika do mechanika i kazdy mowil cos innego wkoncu rozmontowalem caly przod auta, wycignalem silnik, zlalilem miche o okazala sie 1 panewka. Koszt naprawy w cenie drugiego silnika, wiec kupilem APU i teraz go montuje =]

Problemow z tymi srubami nie mialem, ustawilem kolo zamachowe i idealnie sie odkrecily ;(

Pozdrawiam i napisz co bylo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolego zmieniasz juz pompe oleju to wymień panewki...taka rada...

Wał na pomiary i nowe panewki i nie bedzie niespodzianek a koszt nie jest kosmiczny bo komplet panewek ACL kosztuje koło 400-500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wczoraj sie okazalo ze walily elementy rozrzadu :wallbash: ehhh ci mechanicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem w innym silniku takie stuki metaliczne zawsze ukazywały sie po odpaleniu a po 10 min ucichły ale słyszałem ze jak wali cały czas to trzeba wymienić panewki

a i tez słyszałem ale niewiem czy to prawda mechanior gadał ze taka wymiana jest ryzykowna przy uruchomieniu nowych panewek w starym silniku , bo wiadomo co moze sie stać :kox:

ale nie jestem w 100% pewny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zwaliłem miche oj lekko nie było/jutro wymiana pompy na nową.mam nadzieje że to pomoże Te stuki to raczej nie panewki bo dzwięk był głuchy a nie metaliczny i zanikał powyżej 2000 tyś obrotów. Wymienił bym panewki ale nie wiem czy to dobrze nowe panewki na stary wał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa oleju rzegocze a nie stuka ;) stukają raczej panewki poproś kogoś żeby dodał gazu a ty nasłuc**j jak silnik będzie schodził z obrotów i stuki będą się nasilać to na 90% któraś panewka :)

któryś z kolegów pisał ze w aso komplet panewek kosztuje 400 - 500 zl to bzdura :)

same panewki korbowodowe kpl na 4 korby kosztuje 440zł w stalowej woli są tak drogie poniewaz nie sa takie zwyczajne tylko wzmacniane :) panewki główne nie wiem ile kosztuja ale pewnie tez cos w tych granicach :)

dolicz slif uszczelnienia pompe oleju 200zl uszczelka pod głowice erling 100zl śruby głowicy 100zl uszczelka miski pod klawiature stary masakra :D:D:D

borykam sie z tym problemem i chyba lepiej kupic druga uzywke....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak nie panewki chodź one to tez juz dostały po pupie , to popychacze (szklanki )klekocza ..... pewnie ten silnik dostał w tyry niestety :evil::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odkręceniu przodu okazało się,że sprężarka klimatyzacji była luźna śruby ledwo co trzymały,pasek trzymał się na końcówce pewnie ona tłukła

Wymieniłem pompę oleju na nową ,zmieniłem olej z mobila na motul jutro składam wszystko do kupy mam nadzieje że będzie ok

Rozkręciłem starą pompę okazało się że ma rysy na ściankach i z trudem się obracała [br]Dopisany: 10 Listopad 2010, 22:12_________________________________________________

Witam po wymianie pompy oleju na wolnych obrotach nic nie stuka jest ok..Teraz jest inny problem między 2500a3000 tyś obr słychać głośne grrrrrrrrrrrrr

powyżej 3000 tyś obr jest cisza .Jak mi się uda to wrzucę filmik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...