KarolDrg25 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam jeśli gdzięś jest to już zapisane prosze o naprowadzenie bo mogłem cos przeoczyć A więć tak chciałbym w swoim aucie wywalić kata i zrobić wydech przelotowy na 2.5 cala mam już rurę ale nie wiem co będę jeszcze potrzebował jaka redukcję i tak dalej napewno ktos przerabiał już ten temat i może mi cos podpowiedzieć. Z góry dzięki
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Podczepie sie pod temat Z racji że musze zmodernizować wydech, poniewaz jest obecnie tak Winny temu był wieszak przy środkowej puszce, ale nie wiem po co jest tam wspawana plecionka widoczna na zdjeciu, według Etki nic takiego być tam nie powinno, wiec zamierzam tam wspawac kawałek prostej fi55, przy okazji wyciał bym środkową puche, katalizator zastąpiony jest juz przelotem Co lepiej zamiast niej wspawać http://allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-uni-przelotowy-cz-wa-i1381024005.html http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-z-nierdzewki-awg-plaski-i1389847903.html Czy moze w ogóle cos innego Czekam na jakieś sugestie
puertoss Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 ta plecionka to jakaś kombinacja alpejska.... takie rzeczy są raczej na początku układu wydechowego a nie gdzieś po środku.... wycinaj to i puszczaj prostą rurkę i po problemie ja mam coś takiego: i z grzywki a plecionkę coby pochłaniała drgania mam na samym początku i w pionie a środkowy to czy rurką czy przelotowym to jak Ci wola
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 To ty masz cały przelotowy beż zadnej puchy
puertoss Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 nie no środkowy i ostatni sobie zostawiłem bo są jeszcze w dobrym stanie
bakuś Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Kowi, jak masz zamiar takie gówienko wsadzić to wspawaj lepiej samą rurę.
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Kowi, jak masz zamiar takie gówienko wsadzić to wspawaj lepiej samą rurę. Bakuś a nie będzie wtedy głosniej
bakuś Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto. Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy. A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie...
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto. Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy. A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie... no to ześ namieszał w takim razie jade po jakis stary wydech na szrot wspawa sie samą rurke zamiast środkowego, jak bedzie źle to będzie tłumik
bakuś Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 To samo Ci Pucek wcześniej napisał. Jak będziesz chciał zakładać tłumik to wrzuć coś dużego, bo taka popierdółka nic nie da.
puertoss Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto. Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy. A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie... no to ześ namieszał w takim razie jade po jakis stary wydech na szrot wspawa sie samą rurke zamiast środkowego, jak bedzie źle to będzie tłumik z tym wydechem ze szrota to sie zastanów (rdza itp.) bo rury nówki sztuki w sklepie za taką cene kupisz :gwizdanie: (przerabiane )
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto. Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy. A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie... no to ześ namieszał w takim razie jade po jakis stary wydech na szrot wspawa sie samą rurke zamiast środkowego, jak bedzie źle to będzie tłumik z tym wydechem ze szrota to sie zastanów (rdza itp.) bo rury nówki sztuki w sklepie za taką cene kupisz :gwizdanie: (przerabiane ) doliczajac za wache do LU jednak nie bedzie za taka cene mam ponad metr kwasówki nowej ale fi51 :gwizdanie: zobacze może co na alegro będzie
puertoss Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto. Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy. A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie... no to ześ namieszał w takim razie jade po jakis stary wydech na szrot wspawa sie samą rurke zamiast środkowego, jak bedzie źle to będzie tłumik z tym wydechem ze szrota to sie zastanów (rdza itp.) bo rury nówki sztuki w sklepie za taką cene kupisz :gwizdanie: (przerabiane ) doliczajac za wache do LU jednak nie bedzie za taka cene mam ponad metr kwasówki nowej ale fi51 :gwizdanie: zobacze może co na alegro będzie a tam gadasz mi trzeba było fi60 i nówka sztuka od sprintera za 60pln i kątów zgięć co niemiara to prosta fi55 długości 2m to jeszcze taniej a w Richmond na bank są motoryzacyjne :tongue4:
kuba_ladyga Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Panowie Ja mam inny problem:/ mam przelot 2,5" I mam taki Huk ze nie da się jechać..hmm.. tzn dźwięk jest pewnie dla większości was piękny ale nie dla mnie...chce mieć cichy wydech ale co z tym idzie nie chce mieć spadku mocy..silnik 1,8T 260KM.Macie jakiś pomysł??
bakuś Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Wsadzić porządne duże tłumiki, a nie jakieś rm-y po stówce i po kołopocie.
kuba_ladyga Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 A jakiś konkret??wystarczy sam końcowy tłumik??czy musi być tez srodkowy?? a strumienica?
Cordii Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Wsadz środkowy i koncowy jak najwieksze rm robi tłumiki na zamowienie
Worf Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Panowie Ja mam inny problem:/ mam przelot 2,5" I mam taki Huk ze nie da się jechać..hmm.. tzn dźwięk jest pewnie dla większości was piękny ale nie dla mnie...chce mieć cichy wydech ale co z tym idzie nie chce mieć spadku mocy..silnik 1,8T 260KM.Macie jakiś pomysł?? Znam kolesia, który przy robieniu 2.5" do swojego 1.8t użył przerobionego tłumika końcowego od a6 v8. Zaletą tego tłumika jest to, że jest cichy i mało restrykcyjny. Fajnie to brzmi a jednocześnie nie urywała łba na co dzień.
comar_pl Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 nie chcialbym mieszac ale u nas chyba nie ma 2.5". wiec jesli nie planujesz jakiegos wielkiego modzenia to chyba powinienes zalozyc przekroj jaki wyliczyl producent, zreszta zapytaj kolegi z wsperformance, raczej oni sie na tym znaja a bylo tez o tym na forum. dziwie sie tylko po co mamy srodkowy tlumik skoro w WV jest tylko koncowy, chyba trzeba go wywalic, wsadzic rure i od razu auto bedzie lzejsze. a strumienice to od razu na zlom wyrzuc...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się