Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wydech przelotowy proszę o poradę


KarolDrg25

Rekomendowane odpowiedzi

Kowi mam tak samo i w samochodzie Cisza jak makiem zasiał.Na zewnątrz niby coś słychać, bo znajomy coś wspominał. Tak to luzik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanko. Kupiłem dokładkę zderzaka od benzyny z wycięciami na jedną rurkę i mam dylemat jaki najlepiej kupić sportowy tłumik do 2.5 TDI. Jakąś puszkę z okrągłą końcówką czy tłumik przelotowy tzw ,, Mugen" ???

Zależy mi w miarę na przyjemnym dźwięku znajomy ma niby zrobiony przelotowy tłumik w VW 2.0TDI i ma dźwięk przypominający Blow off... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema! Podłączę się troszeczkę. Otóż w moim 1.8t wywaliłem ori środkowy i końcowy tłumik, a zamiast kata wstawiona rura. Zamiast środkowego wstawiłem przelotowy wzdłuż tunelu a końcowy od ulter-a. No i zong, jest głośno, dodam że na ori środkowy + ulter było cichutko. A po wymianie środkowego, jak już mówiłem jest głośno, może jakieś rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś ostatni zostawł seryjny a tylko środkowy wywalił było by OK, a tak zostawiłes całkowity przelot, chyba nic tylko wspawać środkowy :gwizdanie: albo zrezygnowac z ultera, dać ładne końcówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to nie da rady. A jakbym wstawił dwa środkowe, jeden za drugim, albo jeden o wiele dłuższy, pomogłoby? I czy tak można? A tak na marginesie to zrobiłem przelotowy układ bo mam już trochę autko przerobione, a szykują się dalsze modyfikacje, a wydech był wąskim gardłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w AVJcie przelot 2,75 DP do 2,5" RP potem rozejście na 2 x 2" z końcowymi ulterami i jest ok. do 150 spokojnie - później już głośnawo.

po nagrzaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema! Podłączę się troszeczkę. Otóż w moim 1.8t wywaliłem ori środkowy i końcowy tłumik, a zamiast kata wstawiona rura. Zamiast środkowego wstawiłem przelotowy wzdłuż tunelu a końcowy od ulter-a. No i zong, jest głośno, dodam że na ori środkowy + ulter było cichutko. A po wymianie środkowego, jak już mówiłem jest głośno, może jakieś rady?

Ja u siebie wywaliłem środkowy i końcowy mam OMP , uważam ze jest w porządku nie za głośno.

Ale jak na probe założyłem ostatni seryjny i bez środkowego było zdecydowanie za głośno.

Wydaje mi sie ze niepotrzebnie wywaliłeś kata, mogłeś kata zostawić wywalić środek i ostatni ulter i bylo by ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy dłuższy środkowy tłumik podratowałby sytuację?[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 21:40_________________________________________________

ja mam w AVJcie przelot 2,75 DP do 2,5" RP potem rozejście na 2 x 2" z końcowymi ulterami i jest ok. do 150 spokojnie - później już głośnawo.

po nagrzaniu

No nie u mnie jest trochę ciszej, ale nadal uważam że taki dźwięk to nie pasuje do charakteru audi. Zresztą z gustami się nie dyskutuje, a to jest tylko moje odczucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co masz na mysli mowiac chatakter audi ?? a konkretnie chodzi chyba o charakter audi a4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mugen nie pasuje do większości samochodów - ot 90 konne postrachy ulic :D

Ja uważam, że wydech powinien być możliwie najcichszy w stosunku do wymaganej przepustowości (odmulenie wydechu dla poprawienia osiągów). Ewentualnie może być minimalnie basowo z popierdywaniem po nagrzaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zmieni.... tak naprawde za głośnośc wydechu odpowiada ostatni tłumik. Tak jest w każdym aucie na całym świecie...

A jak przeszkadza Ci odgłos po twoich modach, proponuje zakup w aptece koreczków do uszu. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zmieni.... tak naprawde za głośnośc wydechu odpowiada ostatni tłumik. Tak jest w każdym aucie na całym świecie...

A jak przeszkadza Ci odgłos po twoich modach, proponuje zakup w aptece koreczków do uszu. :hi:

Idąc twoim tokiem rozumowania proucenci samochodów montują zbędne żelastwo do samochodów - przecież wystarczą tylko kocowe tłumiki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest odkryłeś ameryke... właśnie tak producenci montuja zbędne pierdoły, przez co zarabiają serwisy...

Chyba zauważyłeś że ERA dobrych aut już dawno się skończyła....

A jeżeli chodzi o silniki doładowane to naprawde wystarczy tylko jeden wydech na końcu przelotowy, większośc dzwięku wycisza turbina...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/user/michalqri?feature=mhee#p/a/u/2/-YBLGO0zI2E

poyżej - tylko 2 końcowe tłumiki - dzwięk jak seria :kox:

turbina wszystko wygłuszyła :facepalm:

Ty masz zły dzień czy jak??

pokazujesz filnik z modzonym wydechem... Nie dośc że jest dane 2.75` rura to jesczze 2 sportowe tłumiki...

Ja tu pisze o czyms takim:

Miałem Lancie 2.0T miała totalny przelot i tylko z tyłu przelotowy jeden tłumik i było przyjemnie, mruczał ładnie i głowa mi nie pękała jak leciałem w trase, kolejne sprawa, kiedys miałem audi coupe 2.3 zrobiony na wydechu Novak Motorsport, a obok postawiłem S2 Coupe tez na przelocie z jednym ostatnim przelotowym wydechem ( aha i rura 3` przez całe auto )

I moja wolnossąca Coupetka była głośniejsza niż S2 stojące obok...

Ja nie wróże z fusów tylko opisuje fakty których doświadczyłem

Dlatego napisałem koledze, że jeżeli dla niego zmodzony wydech jest za głośny to proponuje koreczki w uszy, bo nie powinno byc aż tak strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aju moze dlatego tylko żeby był efekt dzwiękowy, albo chce wykszesac troche koników...

Ja osobiście jak miałem silniki doładowane to wywalałem wydechy i dawało to zamierzony efekt ( lepiej się odpychało autko ), a jak miałem wolnossaka to nic nie kombinowałem, oprócz ostatniego wydechu tylko po to żeby akustycznie się wyróżniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest odkryłeś ameryke... właśnie tak producenci montuja zbędne pierdoły, przez co zarabiają serwisy...

Chyba zauważyłeś że ERA dobrych aut już dawno się skończyła....

A jeżeli chodzi o silniki doładowane to naprawde wystarczy tylko jeden wydech na końcu przelotowy, większośc dzwięku wycisza turbina...

O patrz.. a ja wy***ałem tylko kata i dźwięk się zmienił.. dwa końcowe i środkowy pozostał :naughty:

Bredzisz stary bredzisz :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...