Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wydech przelotowy proszę o poradę


KarolDrg25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jeśli gdzięś jest to już zapisane prosze o naprowadzenie bo mogłem cos przeoczyć :naughty:

A więć tak chciałbym w swoim aucie wywalić kata i zrobić wydech przelotowy na 2.5 cala mam już rurę ale nie wiem co będę jeszcze potrzebował jaka redukcję i tak dalej napewno ktos przerabiał już ten temat i może mi cos podpowiedzieć. Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczepie sie pod temat

Z racji że musze zmodernizować wydech, poniewaz jest obecnie tak

20101225963.jpg

Winny temu był wieszak przy środkowej puszce, ale nie wiem po co jest tam wspawana plecionka widoczna na zdjeciu, według Etki nic takiego być tam nie powinno, wiec zamierzam tam wspawac kawałek prostej fi55, przy okazji wyciał bym środkową puche, katalizator zastąpiony jest juz przelotem :wink4:

wydechw.jpg

Co lepiej zamiast niej wspawać :mysli:

http://allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-uni-przelotowy-cz-wa-i1381024005.html

http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-z-nierdzewki-awg-plaski-i1389847903.html

Czy moze w ogóle cos innego :mysli:

Czekam na jakieś sugestie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta plecionka to jakaś kombinacja alpejska.... takie rzeczy są raczej na początku układu wydechowego a nie gdzieś po środku.... wycinaj to i puszczaj prostą rurkę i po problemie :good: ja mam coś takiego:

67136693.jpg

i z grzywki a plecionkę coby pochłaniała drgania mam na samym początku i w pionie :naughty:

a środkowy to czy rurką czy przelotowym to jak Ci wola :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi, jak masz zamiar takie gówienko wsadzić to wspawaj lepiej samą rurę. :)

Bakuś a nie będzie wtedy głosniej :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto.

Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy.

A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie... :shocked::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto.

Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy.

A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie... :shocked::decayed:

no to ześ namieszał :decayed: w takim razie jade po jakis stary wydech na szrot :naughty: wspawa sie samą rurke :wink4: zamiast środkowego, jak bedzie źle to będzie tłumik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo Ci Pucek wcześniej napisał. :) Jak będziesz chciał zakładać tłumik to wrzuć coś dużego, bo taka popierdółka nic nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto.

Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy.

A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie... :shocked::decayed:

no to ześ namieszał :decayed: w takim razie jade po jakis stary wydech na szrot :naughty: wspawa sie samą rurke :wink4: zamiast środkowego, jak bedzie źle to będzie tłumik

z tym wydechem ze szrota to sie zastanów (rdza itp.) :przebiegly: bo rury nówki sztuki w sklepie za taką cene kupisz :gwizdanie: (przerabiane :decayed:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto.

Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy.

A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie... :shocked::decayed:

no to ześ namieszał :decayed: w takim razie jade po jakis stary wydech na szrot :naughty: wspawa sie samą rurke :wink4: zamiast środkowego, jak bedzie źle to będzie tłumik

z tym wydechem ze szrota to sie zastanów (rdza itp.) :przebiegly: bo rury nówki sztuki w sklepie za taką cene kupisz :gwizdanie: (przerabiane :decayed:)

doliczajac za wache do LU jednak nie bedzie za taka cene :wink4: mam ponad metr kwasówki nowej ale fi51 :gwizdanie: zobacze może co na alegro będzie :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odczujesz tego. Szkoda kasy na to. [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 18:30_________________________________________________Robiliśmy raz test z turboklekotem. Zamontowaliśmy sam downpipe 2,75" i wypuściliśmy pod auto.

Zdziwiłbyś się, ale wcale nie urywało głowy z hałasu w samochodzie podczas jazdy.

A wywal choćby jeden tłumik w wolnossącej benzynie... :shocked::decayed:

no to ześ namieszał :decayed: w takim razie jade po jakis stary wydech na szrot :naughty: wspawa sie samą rurke :wink4: zamiast środkowego, jak bedzie źle to będzie tłumik

z tym wydechem ze szrota to sie zastanów (rdza itp.) :przebiegly: bo rury nówki sztuki w sklepie za taką cene kupisz :gwizdanie: (przerabiane :decayed:)

doliczajac za wache do LU jednak nie bedzie za taka cene :wink4: mam ponad metr kwasówki nowej ale fi51 :gwizdanie: zobacze może co na alegro będzie :naughty:

a tam gadasz mi trzeba było fi60 i nówka sztuka od sprintera za 60pln i kątów zgięć co niemiara :tongue4: to prosta fi55 długości 2m to jeszcze taniej :wink4:

a w Richmond na bank są motoryzacyjne :tongue4: :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Ja mam inny problem:/ mam przelot 2,5" I mam taki Huk ze nie da się jechać..hmm.. tzn dźwięk jest pewnie dla większości was piękny ale nie dla mnie...chce mieć cichy wydech ale co z tym idzie nie chce mieć spadku mocy..silnik 1,8T 260KM.Macie jakiś pomysł??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadzić porządne duże tłumiki, a nie jakieś rm-y po stówce i po kołopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Ja mam inny problem:/ mam przelot 2,5" I mam taki Huk ze nie da się jechać..hmm.. tzn dźwięk jest pewnie dla większości was piękny ale nie dla mnie...chce mieć cichy wydech ale co z tym idzie nie chce mieć spadku mocy..silnik 1,8T 260KM.Macie jakiś pomysł??

Znam kolesia, który przy robieniu 2.5" do swojego 1.8t użył przerobionego tłumika końcowego od a6 v8. Zaletą tego tłumika jest to, że jest cichy i mało restrykcyjny. Fajnie to brzmi a jednocześnie nie urywała łba na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcialbym mieszac ale u nas chyba nie ma 2.5". wiec jesli nie planujesz jakiegos wielkiego modzenia to chyba powinienes zalozyc przekroj jaki wyliczyl producent, zreszta zapytaj kolegi z wsperformance, raczej oni sie na tym znaja a bylo tez o tym na forum. dziwie sie tylko po co mamy srodkowy tlumik skoro w WV jest tylko koncowy, chyba trzeba go wywalic, wsadzic rure i od razu auto bedzie lzejsze.

a strumienice to od razu na zlom wyrzuc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...