bugizmc Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam dzisiaj podczas gwałtowniejszego ruszania coś strzeliło w mojej b6 1.9 tdi i zaczęła dymić po kilku metrach zatrzymałem się i okazało się ze turbina uległa rozleceniu , wiec teraz jestem w dylemacie co robić kupić po regeneracji turbo czy używaną . W samochodzie mojego ojca tez kiedyś padła turbina i kopiliśmy po regeneracji ale nie wytrzymała długo ... wiec teraz stawiam sobie takie pytanie czy jest warto kupić po regeneracji ? Czy sa jakieś rożne rodzaje turbinek do silnika 131 ps
grzes1150 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Oddaj swoją do regeneracji albo kupuj newke
Sqizzy Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Tylko gdzie znaleźć sprawdzoną używkę. Wiecie Panowie mniej więcej ile może kosztować nowa turbina do 1.9TDi AHU 90km ?
stanley Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Tylko gdzie znaleźć sprawdzoną używkę. Wiecie Panowie mniej więcej ile może kosztować nowa turbina do 1.9TDi AHU 90km ? a nie lepiej kupić coś z AFNa ? kolega dejf ma chyba na sprzedaż :gwizdanie:
Proof Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Oddać swoją do profesjonalnej regeneracji (800-1000zł) lub poszukać nowej 1600-1800zł można już dostać do AVFa.
Kowi87 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Albo znaleść uzywke ale z silnika nie z pułki, bo mozesz kupić worek w używce podziała z pół roku i klęknie, albo kupić regenerowana ale z renomowanych zakładów nie z allegro, np ream-poland, bedziesz miał gwarancje na taką przynajmniej Z tymi "nowymi" za 1600zł to bym podchodził z dystansem :gwizdanie: większosć ich to regeneracja prawidłowa, co nie zmienia faktu ze mozna ją kupić 1,5 roku temu szukałem takich nówek to w zakładach które były polecane, za takie pieniadze dostawało sie po regeneracji, taniej mozna ja było zabrać tylko w przypadku wymiany na swoją uszkodzoną, sen o tanich nowych turbinach dla zwykłego klienta był nierealny [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 00:11_________________________________________________bugizmc jestes z Zamoscia wiec podjedź sobie do Lublina do Ream-Poland i bedziesz miał profi turbinke zrobiona http://www.reampoland.pl/
Armi Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Kiedyś można było regenerować turbiny VTG. Od kilku lat już nie :gwizdanie: Garret oficjalnie ogłosił, że jego szuszarki ze zmienną geometrią łopatek nie mogą być naprawiane. Mało tego,wycofał się z dystrybucji zestawów naprawczych, części zamiennych i schematów budowy turbin. A to oznacza, że regeneracje są robione na nieorginalnych częściach (na chinolach). Więc taka gwarancja jest warta tyle co jakość made in China. Przy zakupie nowej turbiny, gwarancja jest tylko i wyłącznie gdy mechanik podpisze i podbije instrukcję, że dokonał montażu wedle zalecenia producenta. _________________________________________________ Dla niedowiarków http://www.motoarena.pl/index.php?go=program_wymiany
Kowi87 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Kiedyś można było regenerować turbiny VTG. Od kilku lat już nie :gwizdanie: Garret oficjalnie ogłosił, że jego szuszarki ze zmienną geometrią łopatek nie mogą być naprawiane. Mało tego,wycofał się z dystrybucji zestawów naprawczych, części zamiennych i schematów budowy turbin. A to oznacza, że regeneracje są robione na nieorginalnych częściach (na chinolach). Więc taka gwarancja jest warta tyle co jakość made in China. Przy zakupie nowej turbiny, gwarancja jest tylko i wyłącznie gdy mechanik podpisze i podbije instrukcję, że dokonał montażu wedle zalecenia producenta. nie od kilku lat Dlaczego nie można regenerować VNT?Każda próba regeneracji przy użyciu nieoryginalnych części i niewłaściwe ustawienie zaworu może potencjalnie spowodować poważne problemy po zamontowaniu w pojazdach takie jak: • Konflikt z elektronicznym układem zarządzającym pracą silnika, • Zbyt niskie ciśnienie doładowania przy małych prędkościach obrotowych silnika, powodujące znaczne pogorszenie jego osiągów oraz wzrost emisji spalin, • Powstanie zbyt bogatej mieszanki, co spowoduje znaczny wzrost temperatury spalania, która może doprowadzić do uszkodzenia turbosprężarki i silnika, • Zbyt wysokie ciśnienie doładowania, spowodowane przekroczeniem dopuszczalnych obrotów turbiny, co może spowodować pęknięcie koła kompresji i uszkodzenie silnika, • Gwałtowny wzrost ciśnienia doładowania, powodujący uszkodzenie silnika, • Głośna praca turbosprężarki, • Znacznie zwiększona toksyczność spalin w kontekście wymogów środowiskowych wyeliminuje pojazd z eksploatacji. Z danych statystycznych zebranych z wielu zakładów naprawiających w/w turbosprężarki wynika, że ilość niedomagań silników związanych z turbosprężarkami VNT wzrosła znacznie w stosunku do turbosprężarek o tradycyjnej konstrukcji. Wynika to ze zmiany parametrów regulacyjnych zmienionych w trakcie naprawy i braku możliwości ponownej prawidłowej regulacji i synchronizacji z silnikiem. Biorąc pod uwagę powyższe argumenty, dbając o interesy właścicieli pojazdów, w których zamontowano tego typu turbosprężarki oraz w celu ochrony przed ingerencją w opatentowaną technologię firmy Honeywell, będą dostarczane tylko nowe turbosprężarki Garrett VNT. Producent zapewnia dostępność popularnych referencji u wszystkich autoryzowanych dystrybutorów na świecie. Myśle że ta cała sprawa z zestawami naprawczymi to typowa walka o klienta, za duzo powstało tych zakładów, posżły w ruch masowe podróbki, i producent zawężył korytko tylko dla autoryzowanych przedstawicieli, którzy w ofercie zamiast zestawów naprawczych maja teraz nowe turbiny wnioskuje po tym wpisie Więcej informacji na temat turbosprężarek Garrett można znaleźć na stronach internetowych: www.motoarena.pl www.turbobygarrett.com Firma zaprasza do współpracy na atrakcyjnych warunkach serwisy i warsztaty samochodowe Oczywiscie ma to swoje plusy
Armi Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Dokładnie o to chodzi, że podróbek (kiepskiej jakości) jest bardzo dużo. A wiadomo, że na podróbkach traci producent. Dlatego, Honeywell wycofał się z dostarczania części do napraw. Tyle, że jakoś turbiny Garrett nie przestały być regenerowane. Części do naprawy są, pytanie skąd Melett, chinole lub używane części. Ale nawet taki Melett wytwarzając części łamie zakaz producenta (Honeywell/Garrett ma patent i zakazuje napraw) O zakazie dystrybucji części do turbin czytałem już dobre dwa lata temu i nie były to najświeższe newsy.
marewel Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 bugizmc[/b] jestes z Zamoscia wiec podjedź sobie do Lublina do Ream-Poland i bedziesz miał profi turbinke zrobiona http://www.reampoland.pl/ Jest z zamoscia i ma po drodze do LBN http://www.auto-szlif.pl/ solidny zakład. Nie wiem czego czepiłeś się tego reampa.
bugizmc Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 A orientujecie się może czy występują jakieś rożne rodzaje turbawek ? znalazłem gościa niedaleko mnie i ma za 100 zl pisze niby ze w stanie idealnym i jest chyba z angola . pojeżdżę dzisiaj za urywana mam kilku znajomych z częściami .Boje sie brać po regeneracji bo może być tak jak z wcześniejszą u mojego ojca w pasacie
stanley Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 A orientujecie się może czy występują jakieś rożne rodzaje turbawek ? znalazłem gościa niedaleko mnie i ma za 100 zl pisze niby ze w stanie idealnym i jest chyba z angola . pojeżdżę dzisiaj za urywana mam kilku znajomych z częściami .Boje sie brać po regeneracji bo może być tak jak z wcześniejszą u mojego ojca w pasacie 100zl ? ja bym nawet nie jechał :gwizdanie:
bugizmc Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 ojj sorry 1000zl a w lublinie znalazłem za 700 ale pojadę pierwsze zobaczę ta za 1000 [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 09:43_________________________________________________ Albo znaleść uzywke ale z silnika nie z pułki, bo mozesz kupić worek w używce podziała z pół roku i klęknie, albo kupić regenerowana ale z renomowanych zakładów nie z allegro, np ream-poland, bedziesz miał gwarancje na taką przynajmniej Z tymi "nowymi" za 1600zł to bym podchodził z dystansem :gwizdanie: większosć ich to regeneracja prawidłowa, co nie zmienia faktu ze mozna ją kupić 1,5 roku temu szukałem takich nówek to w zakładach które były polecane, za takie pieniadze dostawało sie po regeneracji, taniej mozna ja było zabrać tylko w przypadku wymiany na swoją uszkodzoną, sen o tanich nowych turbinach dla zwykłego klienta był nierealny [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 00:11_________________________________________________bugizmc jestes z Zamoscia wiec podjedź sobie do Lublina do Ream-Poland i bedziesz miał profi turbinke zrobiona http://www.reampoland.pl/ kolego własnie z tamtej firmy brałem turbinę do Passata oddałem swoja stara i nabrałem nowa po regeneracji za 1200 zl 50 tys km i padła wiec wole już nie brać z tamtej firmy przynajmniej
Kowi87 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 No chyba ze tak To szukaj jakiejs uzywki w sumie tyle samo pewnie pochodzi
marewel Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Tam gdzie napisalem regeneracja jakies 800zl.
Armi Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Tam gdzie napisalem regeneracja jakies 800zl. Na jakich częściach ?
bugizmc Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 bylem u gościa i kupiłem używaną za 780 zl turbina jest niby w bardzo dobrym stanie patrząc na ten wiatraczek w środku na wałku nie ma prawie wcale luzu gościu mówił ze to z rozbitka 108 tys przebiegu miał .Jutro zakładam i jeszcze jedno pytanie : czy muszę wyciągać kolektor aby zamontować nowe turbo ??
k0za Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Otwórz turbo i zobacz w jakim stanie jest wirnik oraz kierownice VTG, przy okazji wyczyść z sadzy. Kolektora nie trzeba wyciągać przy montażu turbawki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się