Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Turbina używana czy po regeneracji??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzisiaj podczas gwałtowniejszego ruszania coś strzeliło w mojej b6 1.9 tdi i zaczęła dymić po kilku metrach zatrzymałem się i okazało się ze turbina uległa rozleceniu , wiec teraz jestem w dylemacie co robić kupić po regeneracji turbo czy używaną . W samochodzie mojego ojca tez kiedyś padła turbina i kopiliśmy po regeneracji ale nie wytrzymała długo ... wiec teraz stawiam sobie takie pytanie czy jest warto kupić po regeneracji ? Czy sa jakieś rożne rodzaje turbinek do silnika 131 ps

Opublikowano

Szukaj używki (nieregenerowanej) :good:

Opublikowano

też byłbym za sprawdzoną używką :)

Opublikowano

Tylko gdzie znaleźć sprawdzoną używkę.

Wiecie Panowie mniej więcej ile może kosztować nowa turbina do 1.9TDi AHU 90km ?

Opublikowano

Tylko gdzie znaleźć sprawdzoną używkę.

Wiecie Panowie mniej więcej ile może kosztować nowa turbina do 1.9TDi AHU 90km ?

a nie lepiej kupić coś z AFNa ? kolega dejf ma chyba na sprzedaż :gwizdanie:

Opublikowano

Oddać swoją do profesjonalnej regeneracji (800-1000zł) lub poszukać nowej 1600-1800zł można już dostać do AVFa.

Opublikowano

Albo znaleść uzywke ale z silnika nie z pułki, bo mozesz kupić worek w używce podziała z pół roku i klęknie, albo kupić regenerowana ale z renomowanych zakładów nie z allegro, np ream-poland, bedziesz miał gwarancje na taką przynajmniej

Z tymi "nowymi" za 1600zł to bym podchodził z dystansem :gwizdanie: większosć ich to regeneracja prawidłowa, co nie zmienia faktu ze mozna ją kupić

1,5 roku temu szukałem takich nówek to w zakładach które były polecane, za takie pieniadze dostawało sie po regeneracji, taniej mozna ja było zabrać tylko w przypadku wymiany na swoją uszkodzoną, sen o tanich nowych turbinach dla zwykłego klienta był nierealny :wallbash:[br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 00:11_________________________________________________bugizmc jestes z Zamoscia wiec podjedź sobie do Lublina do Ream-Poland i bedziesz miał profi turbinke zrobiona :good:

http://www.reampoland.pl/

Opublikowano

Kiedyś można było regenerować turbiny VTG.

Od kilku lat już nie :gwizdanie:

Garret oficjalnie ogłosił, że jego szuszarki ze zmienną geometrią łopatek nie mogą być naprawiane. Mało tego,wycofał się z dystrybucji zestawów naprawczych, części zamiennych i schematów budowy turbin.

A to oznacza, że regeneracje są robione na nieorginalnych częściach (na chinolach).

Więc taka gwarancja jest warta tyle co jakość made in China.

Przy zakupie nowej turbiny, gwarancja jest tylko i wyłącznie gdy mechanik podpisze i podbije instrukcję, że dokonał montażu wedle zalecenia producenta.

_________________________________________________

Dla niedowiarków :wink4:

http://www.motoarena.pl/index.php?go=program_wymiany

Opublikowano

Kiedyś można było regenerować turbiny VTG.

Od kilku lat już nie :gwizdanie:

Garret oficjalnie ogłosił, że jego szuszarki ze zmienną geometrią łopatek nie mogą być naprawiane. Mało tego,wycofał się z dystrybucji zestawów naprawczych, części zamiennych i schematów budowy turbin.

A to oznacza, że regeneracje są robione na nieorginalnych częściach (na chinolach).

Więc taka gwarancja jest warta tyle co jakość made in China.

Przy zakupie nowej turbiny, gwarancja jest tylko i wyłącznie gdy mechanik podpisze i podbije instrukcję, że dokonał montażu wedle zalecenia producenta.

nie od kilku lat :wink4:

Dlaczego nie można regenerować VNT?

Każda próba regeneracji przy użyciu nieoryginalnych części i niewłaściwe ustawienie zaworu może potencjalnie spowodować poważne problemy po zamontowaniu w pojazdach takie jak:

• Konflikt z elektronicznym układem zarządzającym pracą silnika,

• Zbyt niskie ciśnienie doładowania przy małych prędkościach obrotowych silnika, powodujące znaczne pogorszenie jego osiągów oraz wzrost emisji spalin,

• Powstanie zbyt bogatej mieszanki, co spowoduje znaczny wzrost temperatury spalania, która może doprowadzić do uszkodzenia turbosprężarki i silnika,

• Zbyt wysokie ciśnienie doładowania, spowodowane przekroczeniem dopuszczalnych obrotów turbiny, co może spowodować pęknięcie koła kompresji i uszkodzenie silnika,

• Gwałtowny wzrost ciśnienia doładowania, powodujący uszkodzenie silnika,

• Głośna praca turbosprężarki,

• Znacznie zwiększona toksyczność spalin w kontekście wymogów środowiskowych wyeliminuje pojazd z eksploatacji.

Z danych statystycznych zebranych z wielu zakładów naprawiających w/w turbosprężarki wynika, że ilość niedomagań silników związanych z turbosprężarkami VNT wzrosła znacznie w stosunku do turbosprężarek o tradycyjnej konstrukcji. Wynika to ze zmiany parametrów regulacyjnych zmienionych w trakcie naprawy i braku możliwości ponownej prawidłowej regulacji i synchronizacji z silnikiem.

Biorąc pod uwagę powyższe argumenty, dbając o interesy właścicieli pojazdów, w których zamontowano tego typu turbosprężarki oraz w celu ochrony przed ingerencją w opatentowaną technologię firmy Honeywell, będą dostarczane tylko nowe turbosprężarki Garrett VNT. Producent zapewnia dostępność popularnych referencji u wszystkich autoryzowanych dystrybutorów na świecie.

Myśle że ta cała sprawa z zestawami naprawczymi to typowa walka o klienta, za duzo powstało tych zakładów, posżły w ruch masowe podróbki, i producent zawężył korytko tylko dla autoryzowanych przedstawicieli, którzy w ofercie zamiast zestawów naprawczych maja teraz nowe turbiny

wnioskuje po tym wpisie :naughty:

Więcej informacji na temat turbosprężarek Garrett można znaleźć na stronach internetowych:

www.motoarena.pl

www.turbobygarrett.com

Firma zaprasza do współpracy na atrakcyjnych warunkach serwisy i warsztaty samochodowe

Oczywiscie ma to swoje plusy :good:

Opublikowano

Dokładnie o to chodzi, że podróbek (kiepskiej jakości) jest bardzo dużo. A wiadomo, że na podróbkach traci producent.

Dlatego, Honeywell wycofał się z dostarczania części do napraw.

Tyle, że jakoś turbiny Garrett nie przestały być regenerowane. Części do naprawy są, pytanie skąd :cool1:

Melett, chinole lub używane części.

Ale nawet taki Melett wytwarzając części łamie zakaz producenta (Honeywell/Garrett ma patent i zakazuje napraw) :mysli:

O zakazie dystrybucji części do turbin czytałem już dobre dwa lata temu i nie były to najświeższe newsy.

Opublikowano

bugizmc[/b] jestes z Zamoscia wiec podjedź sobie do Lublina do Ream-Poland i bedziesz miał profi turbinke zrobiona :good:

http://www.reampoland.pl/

Jest z zamoscia i ma po drodze do LBN http://www.auto-szlif.pl/ solidny zakład.

Nie wiem czego czepiłeś się tego reampa.

Opublikowano

A orientujecie się może czy występują jakieś rożne rodzaje turbawek ? znalazłem gościa niedaleko mnie i ma za 100 zl pisze niby ze w stanie idealnym i jest chyba z angola . pojeżdżę dzisiaj za urywana mam kilku znajomych z częściami .Boje sie brać po regeneracji bo może być tak jak z wcześniejszą u mojego ojca w pasacie

Opublikowano

A orientujecie się może czy występują jakieś rożne rodzaje turbawek ? znalazłem gościa niedaleko mnie i ma za 100 zl pisze niby ze w stanie idealnym i jest chyba z angola . pojeżdżę dzisiaj za urywana mam kilku znajomych z częściami .Boje sie brać po regeneracji bo może być tak jak z wcześniejszą u mojego ojca w pasacie

100zl ? :blink:

:polew: ja bym nawet nie jechał :gwizdanie:

Opublikowano

ojj sorry 1000zl a w lublinie znalazłem za 700 ale pojadę pierwsze zobaczę ta za 1000 [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 09:43_________________________________________________

Albo znaleść uzywke ale z silnika nie z pułki, bo mozesz kupić worek w używce podziała z pół roku i klęknie, albo kupić regenerowana ale z renomowanych zakładów nie z allegro, np ream-poland, bedziesz miał gwarancje na taką przynajmniej

Z tymi "nowymi" za 1600zł to bym podchodził z dystansem :gwizdanie: większosć ich to regeneracja prawidłowa, co nie zmienia faktu ze mozna ją kupić

1,5 roku temu szukałem takich nówek to w zakładach które były polecane, za takie pieniadze dostawało sie po regeneracji, taniej mozna ja było zabrać tylko w przypadku wymiany na swoją uszkodzoną, sen o tanich nowych turbinach dla zwykłego klienta był nierealny :wallbash:[br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 00:11_________________________________________________bugizmc jestes z Zamoscia wiec podjedź sobie do Lublina do Ream-Poland i bedziesz miał profi turbinke zrobiona :good:

http://www.reampoland.pl/

kolego własnie z tamtej firmy brałem turbinę do Passata oddałem swoja stara i nabrałem nowa po regeneracji za 1200 zl 50 tys km i padła wiec wole już nie brać z tamtej firmy przynajmniej

Opublikowano

No chyba ze tak :kwasny:

To szukaj jakiejs uzywki w sumie tyle samo pewnie pochodzi :good:

Opublikowano

Tam gdzie napisalem regeneracja jakies 800zl.

Opublikowano

Tam gdzie napisalem regeneracja jakies 800zl.

Na jakich częściach :cool1: ?

Opublikowano

bylem u gościa i kupiłem używaną za 780 zl turbina jest niby w bardzo dobrym stanie patrząc na ten wiatraczek w środku na wałku nie ma prawie wcale luzu gościu mówił ze to z rozbitka 108 tys przebiegu miał .Jutro zakładam i jeszcze jedno pytanie : czy muszę wyciągać kolektor aby zamontować nowe turbo ??

Opublikowano

Otwórz turbo i zobacz w jakim stanie jest wirnik oraz kierownice VTG, przy okazji wyczyść z sadzy. Kolektora nie trzeba wyciągać przy montażu turbawki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...