majuDJ Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Od jakiś 2 tygodni moja mama skarży się ze jej 1/2 FIS w A6 pokazuje wykrzyknij w kółeczku i nawiasach, na prędkościomierzu świeci się kontrolka ABS, a na obrotomierzu mruga żółty trójkącik. W instrukcji obsługi wyczytałem że to może być poważna wada układu hamulcowego/ABS lecz samochód pomimo sygnałów na komputerze hamuje normalnie. Nie zawsze się te komunikaty wcześniej opisywane ukazują, a czasem już po przekręceniu kluczyk wszystko zaczyna wariować. Tak więc dziś podpiąłem Vaga ( z czym był duży problem bo gdy pokazuje się wykrzyknij to laptop nie może uzyskać z żadnym sterownikiem połączenia), ale za którymś razem gdy po przecenieniu kluczyk nic się nie pokazało to uzyskałem połączenie. O to jakie błędy pokazał VAG 4.09 i Polski Vag 4.9 VAG-COM Version: Release 409.0-US Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Software Coding: 00012 Work Shop Code: WSC 02325 1 Fault Found: 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster 03-10 - No Signal – Intermittent Natomiast Polski VAG w sterowniku SILNIK pokazał 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym przekroczona wartość kontrolna 18259 Magistrala CAN ABS - sygnał nieprawidłowy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Może mi ktoś powiedzieć co się mogło zepsuć i jakie będą koszta naprawy? Z tego co tez wykryłem widzę że pompa wtryskowa szwankuje ( błąd 550) a co to za błąd 575?
puertoss Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Software Coding: 00012 Work Shop Code: WSC 02325 1 Fault Found: 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster 03-10 - No Signal – Intermittent Kolego odnośnie tego... po tym co opisujesz dzieje sie klasyczna sytuacja podnietego sterownika ABS... przerabiałem to u siebie... jak chcesz i masz zdolnosci lutownicze zrobisz to sam... jezeli obawiasz sie sam tego podjac oddaj sterownik do elektryka...... uszkodzenie w sterowniku to zlamany mostek z plytki do przylaczy..
Góral.tz Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 550- masz jakieś zabezpieczenie odcinające paliwo?? Taki błąd często sie pojawia gdy przed pompą jest jakieś urządzenie blokujące dopływ paliwa,bo jak nie to faktycznie pompa świruje. 575- najprawdopodobniej kierownice w turbo przypieczone chyba że się mylę
majuDJ Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 A gdzie ten sterownik się znajduje i jak to zlutować?
puertoss Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 STEROWNIK ABS AUDI A6 A4 PASSAT B5, NAPRAW SAM jak wyjac - a tu jak naprawićNIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI JAK COŚ CI NIE PÓJDZIE.....uważaj na te druciki są naprawdę malutkie (i to nie te które lutujesz tylko te obok w żelu widać je dopiero na końcu na zdjęciach ) Jednak proponuję Ci to zlecić jakiemuś specowi....
majuDJ Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 Dzięki , przynajmniej teraz elektromechanik nie naciągnie mnie na zbędne koszta [br]Dopisany: 06 Listopad 2010, 17:34_________________________________________________Moim zdaniem te filmiki wraz z tym problemem podpiąć żeby ludzie z tym samym mieli łatwą instrukcje jak to zrobić.
puertoss Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 jak ktoś dobrze poszuka to i znajdzie a nie wszyscy powinni sie sami za to zabierac... zapewniam Cie ze sam jakbym wiedzial jak to na żywo wyglada to bym gdzies to oddal..... no ale jak juz zaczalem... to z nozem na gardle.... i zrobilem.... a mialem sie czego obawiac bo mam Q i Ci co sa w temacie wiedza co znaczy dostac pompe ABS +sterownik :gwizdanie:
majuDJ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Nie no to ja to sam wykręcę i oddam do zlutowania sterownik ale przynajmniej zaoszczędzę na diagnozie Tylko co ja przyniosę sterownik ABSu i powiem zlutuj mi tu Pan , a on powie co..hehe muszę znaleźć jakiegoś kompetentnego elektronika. Będzie to widać po rozkręceniu co trzeba zlutować?
puertoss Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 jak rozetniesz pokrywe bedziesz widzial... to jest jedyne sztywne polaczenie płytki z pinami.... [br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 16:20_________________________________________________na filmiku jak naprawić wyraźnie widać które to połaczenie i żadne inne sie nie psuje tylko wlaśnie to.
magnat4 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 i jak kolego uporałeś się już z tą usterką?? Bo mam ten sam problem a audi ojca i nie wiem czy wymieniać sterownik lub pompę abs. Bo u brata w passacie w takim samym przypadku pomogła wymiana pompy abs.
puertoss Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 i jak kolego uporałeś się już z tą usterką?? Bo mam ten sam problem a audi ojca i nie wiem czy wymieniać sterownik lub pompę abs. Bo u brata w passacie w takim samym przypadku pomogła wymiana pompy abs. czytałeś wogóle ten wątek :gwizdanie: oodaj samochód taty do mechanika to ci naprawi (wymieni cała pompe ) bez komentarza
majuDJ Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 Jeszcze nie uporałem się bo to nie mój samochód tylko mamy ( a mamie to nie przeszkadza tak strasznie) , przyjadę na długi weekend do domku to podskoczę do jakiegoś dobrego elektromechanika i przypilnuje
magnat4 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 czytałeś wogóle ten wątek :gwizdanie: oodaj samochód taty do mechanika to ci naprawi (wymieni cała pompe ) bez komentarza no czytałem i co z tego . Skoro to wina sterownika abs który jest przy pompie to jak ktoś sie nie chce bawić to wymienia całość za 200 zł i ma problem z głowy. Nie widzę nic w tym śmiesznego. Gdyby wątek był na forum pół roku temu to może bym się pobawił w naprawę sam co teraz zrobię a że go nie było to problem został rozwiązany w sposób jaki napisałem.
puertoss Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 i jak kolego uporałeś się już z tą usterką?? Bo mam ten sam problem a audi ojca i nie wiem czy wymieniać sterownik lub pompę abs. Bo u brata w passacie w takim samym przypadku pomogła wymiana pompy abs. to teraz masz okazje sie wykazac.... pompa nie wykazuje takiego błędu tylko sterownik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się