Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie tak zero dolewania oleju!!!

Czyli z tymi wężami od pralki będziesz jeździł aż do pojawienia się "oil min". Wówczas podjedziesz do ASO na ponowny pomiar stanu oleju. Czy tak kolego ?

Doczytałem początek, bo widzę że ostro dyskutujecie. Kolego " marcelinio301

" , chyba za bardzo dajesz się ponieść emocjom. Jak piszesz, że rzeczywiście dałbyś 1000zł, to ja z Katowic do Ciebie bym pojechał. Musisz wiedzieć, że olej nie ucieka tylko przez dolot ale również inną drogą. Mogą to być pierścienie i uszczelniacze zaworowe. Uważam, że skoro dolot mam czysty (czwórnik mam ori i żadnych zmian w konstrukcji), to olej może mi uciekać przez pierścienie lub uszczelniacze zaworowe lub to i to.

olej również może uciekać przez nieszczelności bez jaj koledzy,jestem pewien, nad tą odma skierowaliśmy z kółeczka z 3tyg. Jak tu przerobić by było dobrze.wszystkie mój ALT pomiary ma w normie zero wyciekow. Ta od me przerabialiśmy 4razy aż poskutkowało.

Wąż odpływów nie bez przyczyny się pojawił jest żebrowana cała długością bez dostawek.

Dajmon a jak będzie dobrze wyłożyłam 1000zl

Wylozysz. 1000Zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli to ja miałbym jako Twój klient wyłożyć 1000zł ? Pisałeś, że 200zł części z Twoją robocizną za mod odmy po Twojemu, który u mnie pewnie by nie poskutkował, bo jak pisałem, ja mam sucho w dolocie.

Dlaczego więc ja miałbym zapłacić ten 1000zł Tobie ?

Hm.

Rozumiem, że jeśli Twój mod poskutkuje u mnie w samochodzie to ja płacę Tobie 200zł za wykonanie Twojego moda + 1000zł za niedowiarstwo moje. Jeśli jednak Twój mod nie poskutkuje u mnie, to wtedy Ty wypłacasz 200zł za swój mod (zwracasz mi pieniążki) + dajesz 1000zł za przeprosiny.

Czy tak kolego mam rozumieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajmon. Zrób pomiar zadymienia spalin za pomocą dymomomierzy optycznych . Będziesz miał 1000% czy wali przez pierscienie

Dajmon Ja piszę że u mnie to działa chcesz to wierz lub nie cały koszt bez naciągania z moją robić izba wymieniłem na 200zł +1000zł jak będzie moj błąd ale jeżeli będzie ok to 1000zł ja kasuje dodatkowo z twojej kieszeni

Kto wchodzi w to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajmon. Zrób pomiar zadymienia spalin za pomocą dymomomierzy optycznych . Będziesz miał 1000% czy wali przez pierscienie

Rano jak odpalam samochód oraz podczas jazdy i stania na światłach, widzę w lusterku jak leci dym z rury. Nie jest to dym biały czy niebieski. Jest jakiś przezroczysty. Myślę, że to pierścienie. Piszesz, że można sprawdzić czy to pierścienie przez "dymomomierzy optyczny" ? Pierwsze słyszę o czymś takim. Nikt mi ze znajomych mechaników nie wspominał o czymś takim. Jedyne z czym się spotkałem, to wkładany kawałek druta/sondy w rurę wydechową podczas badania technicznego odbywającego się wraz w roku. Z badania wychodziło, że wszystko jest w normie i że ok. Nie wiem czy to to chodzi.

Ile jest prawdy w tym badaniu, a ile ściemy - pisząc o badaniu technicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie chodzi o to! Dymomierz optyczny to nie to samo co drut

Dajmon 85% aut leci para z rury

Moja żona ma Focusa z 2012 ani grama nie wciąga oleju i dymi z rury para to nie związku z braniem oleju

A tak na marginesie to dużo mechaników szuka frajerów których można dobić z kasy i mówić im to co by chcieli usłyszeć.

Jak ktoś się poczuł urażony moimi słowami to sorry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Niech sobie więc leci para z tej rury. Po przejechaniu 700-800 km załącza się mi "oil min". Zatrzymuję samochód. Podnoszę dźwignię maski. Wychodzę z samochodu. Podnoszę maskę. Sprawdzam poziom oleju na bagnecie stosują do pomocy chusteczkę. Na bagnecie mam minimum. Idę do bagażnika. Wyciągam litr oleju (Valvoline Max Life 5W/40). Dolewam równo 500ml. Zakręcam korek oleju. Zamykam maskę.

I tak do kolejnego przejechanego dystansu.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie chodzi o to! Dymomierz optyczny to nie to samo co drut

Dajmon 85% aut leci para z rury

Moja żona ma Focusa z 2012 ani grama nie wciąga oleju i dymi z rury para to nie związku z braniem oleju

A tak na marginesie to dużo mechaników szuka frajerów których można dobić z kasy i mówić im to co by chcieli usłyszeć.

Jak ktoś się poczuł urażony moimi słowami to sorry.

Focus nie bierze oleju, bo Ford, podobnie jak Volvo i Jaguar, ma silniki tzw ścisłe, które wymagają oleju o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej. Przy takich olejach nasze silniki VW/Audi brałyby chyba 1L/1000km. Moja żona ma Focusa z 2008r. z silnikiem 1.6 benz., robi rocznie ok. 25000km i od wymiany do wymiany (co 20000km) poziom jest niezmieniony. Nie dośc że silnik jest niezawodny to nawet całkiem fajnie jeździ jak na tą pojemnośc, a dodając do tego karoserię która przez te 6 lat nie ma sladu rdzy to robi się z tego całkiem niezawodne auto. Co prawda jakosc wykończenia jest taka sobie, ale to tylko Ford, a moze aż Ford.

Ok. Niech sobie więc leci para z tej rury. Po przejechaniu 700-800 km załącza się mi "oil min". Zatrzymuję samochód. Podnoszę dźwignię maski. Wychodzę z samochodu. Podnoszę maskę. Sprawdzam poziom oleju na bagnecie stosują do pomocy chusteczkę. Na bagnecie mam minimum. Idę do bagażnika. Wyciągam litr oleju (Valvoline Max Life 5W/40). Dolewam równo 500ml. Zakręcam korek oleju. Zamykam maskę.

I tak do kolejnego przejechanego dystansu.....

Dajmon a zalej może tego motula 6100S+, tak dla jaj, i zobacz jaka będzie reakcja silnika. Kilku kolegów robiło to chyba we wrześniu i sobie chwalili.

Dajmon. Zrób pomiar zadymienia spalin za pomocą dymomomierzy optycznych . Będziesz miał 1000% czy wali przez pierscienie

Rano jak odpalam samochód oraz podczas jazdy i stania na światłach, widzę w lusterku jak leci dym z rury. Nie jest to dym biały czy niebieski. Jest jakiś przezroczysty. Myślę, że to pierścienie. Piszesz, że można sprawdzić czy to pierścienie przez "dymomomierzy optyczny" ? Pierwsze słyszę o czymś takim. Nikt mi ze znajomych mechaników nie wspominał o czymś takim. Jedyne z czym się spotkałem, to wkładany kawałek druta/sondy w rurę wydechową podczas badania technicznego odbywającego się wraz w roku. Z badania wychodziło, że wszystko jest w normie i że ok. Nie wiem czy to to chodzi.

Ile jest prawdy w tym badaniu, a ile ściemy - pisząc o badaniu technicznym.

takie coś mam też co rano, ale wiele samochodów to ma. Na pewno jest bezwonne, bo nos już przytykałem do rury. Wiele samochodów na stojąc na światłach to ma, jak ruszają jest wiecej tej pary, a potem już nie ma sladu w czasie jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojego koleszki ojciec prezes ASO drwi z mojego projektu jak wieksześć ludzi na forum. Wiec sprawdziliśmy stan prawie max i plomby. Zakład o 1000 zł min mam przejechać 3000 tys km bez komunikatu Oil min

Kaszka z mleczkiem bo jeżeli przejechałem prawie 5000tysiakow i 2 mm ubyło to i 3tys to pestka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. Założyłeś się o 1tys. zł z prezesem ASO (w tym jakimś mieście), że przejedziesz na tym modzie 3tys. bez "oil min". Rozumiem, że maskę masz zaplombowaną, bo przykładowo, gdyby pojawił się Ci na Fisie komunikat "oil mn", a Ty nie miałbyś tego dystansu, to wystarczyłoby na 30sek. podnieść i zamknąć maskę. Wówczas "oil min" skasowałby się (zniknął) do czasu przejechania kolejnego dystansu 100km. Wiadomo, to by była wówczas jazda na sucho, bez minimalnej ilości oleju. Ale to by była głupota, zacierać silnik za 1tys. zł, żeby później wydać na remont 6tys. lub kupować słupek.

Życzę powodzenia. Mam nadzieję, że zgarniesz tego tauzena. Podziel się z Nami tą wiadomością. Nie ważne czy będzie dobra czy zła. Jak by była zła, to się zrzucimy. Jak dobra, to stawiasz po browarze każdemu z nas. Hehhe.

Edytowane przez Dajmon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@xsebo1, kiedy zamierzasz spróbować tego moda? Bo ja chyba znajdę czas dopiero po świętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kupiłem wąż od pralki :) w castoramie i dopasowalem z regałów metalową tuleje z nakretką. Mam duże dłonie i chyba moimi rękami nic tam nie zrobię. Chodzi mi to po głowie, jak przygrzeje słoneczko to opaski metalowe dokupie i ogarne sprawę

Puki co chciałbym spróbować nafty, ale pod blokiem cudów nie zdziałam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W VAGU można sprawdzić a desperatem to Ja ne jestem by zatrzeć silnik za tysiaka.

Montujac odpowietrzenie musi być wszystko szczelne

Xebo1 nafta tobie nic nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie da, ale syf jest na bank i nie zaszkodzi. Ludzie pisali że zmniejszał się apetyt na olej z 1l na 0.5l na 1000. Wiem że nafta robi robote, zżera osady jak reksio szynkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojego koleszki ojciec prezes ASO drwi z mojego projektu jak wieksześć ludzi na forum. Wiec sprawdziliśmy stan prawie max i plomby. Zakład o 1000 zł min mam przejechać 3000 tys km bez komunikatu Oil min

Kaszka z mleczkiem bo jeżeli przejechałem prawie 5000tysiakow i 2 mm ubyło to i 3tys to pestka

Hehe. Założyłeś się o 1tys. zł z prezesem ASO (w tym jakimś mieście), że przejedziesz na tym modzie 3tys. bez "oil min". Rozumiem, że maskę masz zaplombowaną, bo przykładowo, gdyby pojawił się Ci na Fisie komunikat "oil mn", a Ty nie miałbyś tego dystansu, to wystarczyłoby na 30sek. podnieść i zamknąć maskę. Wówczas "oil min" skasowałby się (zniknął) do czasu przejechania kolejnego dystansu 100km. Wiadomo, to by była wówczas jazda na sucho, bez minimalnej ilości oleju. Ale to by była głupota, zacierać silnik za 1tys. zł, żeby później wydać na remont 6tys. lub kupować słupek.

Życzę powodzenia. Mam nadzieję, że zgarniesz tego tauzena. Podziel się z Nami tą wiadomością. Nie ważne czy będzie dobra czy zła. Jak by była zła, to się zrzucimy. Jak dobra, to stawiasz po browarze każdemu z nas. Hehhe.

ciekawe co zrobi jak mu się płyn do spryskiwaczy skończy...podniesie maskę żeby dolać i już warunki tego pseudozakładu można podważyć, bo komputer odnowotwuje to otwarcie przez czujnik w masce. Ciekawi mnie poza tym jak rozwiązałeś sprawę eżektora...przecież on też łączy się czwórnikiem przez jeden wężyk, a ty czwórnik wywaliłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xebo1 dasz radę z przerobka gruszki. Tak jak pisałem Oswalda alternator na wiatraki wyciągnij bagnet (dwie srubki) i masz dużo miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem dzisiaj motula synergy 6100 10w40, w sobotę wracam do szwajcarii i zobaczę czy to działa.

btw, filt manna będzie lepszy niż filtr filtrona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...