Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

musiałem wziąć na wstrzymanie bo mechanik nie ma czasu. Chyba przyjadę do Ciebie moim altkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Którymi śrubami luzuje się alternator? Tyle tam tego... narazie zastosowalem sitko w wylot z klawiatury, zobaczymy jak się spisze. Opary oleju będą się skraplac i sciekac spowrotem. Czas pokaże jak będzie wyglądał dolot

270178a8c5f13ebc23a9c5cf22c54e53.jpg66666044e6777ca37a60d386ca667938.jpg3cde5b087e323f98ddec1da68b925d69.jpg5b758f37c88877c9b52cff59e00f9aac.jpg

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starszych silnikach grupy vag takie siatki montowali i problem olejowy nie występował. Jak u Cb marcelinio z olejem?

Nawet jak sitko by wyleciało, co się nie zdarzy to zatrzyma się na uszczelce gumowometalowej nad klawiaturą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starszych silnikach grupy vag takie siatki montowali i problem olejowy nie występował. Jak u Cb marcelinio z olejem?

Nawet jak sitko by wyleciało, co się nie zdarzy to zatrzyma się na uszczelce gumowometalowej nad klawiaturą

no tak, ale zostaję jeszcze pierścienie, one też są przy zużyciu silnika winne uciekania oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.

Szlam w odmie to skutek kiepskiej jakości oleju. U mnie byl szlam bo poprzedni właściciel zalał polsyntetykiem mobil1. Od 35 tyś liqui moly i żadnego szlamu, i nikt mi nie powie ze to woda :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.

Szlam w odmie to skutek kiepskiej jakości oleju. U mnie byl szlam bo poprzedni właściciel zalał polsyntetykiem mobil1. Od 35 tyś liqui moly i żadnego szlamu, i nikt mi nie powie ze to woda :D

u mnie szlamu też nie ma, silnik zalany motulem 10w40. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić zaczopowania rury która ma średnicę 1 cm. Ale te twoje sitko jest na tyle gęste że teoretycznie jest to jednak mozliwe. Który liqui moli lejesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.

Szlam w odmie to skutek kiepskiej jakości oleju. U mnie byl szlam bo poprzedni właściciel zalał polsyntetykiem mobil1. Od 35 tyś liqui moly i żadnego szlamu, i nikt mi nie powie ze to woda :D

u mnie szlamu też nie ma, silnik zalany motulem 10w40. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić zaczopowania rury która ma średnicę 1 cm. Ale te twoje sitko jest na tyle gęste że teoretycznie jest to jednak mozliwe. Który liqui moli lejesz?

lałem liqui moly 4100 5w40, ale po wymianie rozrządu zmienię na Motul x-cess 5w40. Efekt jest taki że nie wiem co to szlam i co to terkotanie po odpaleniu (wariator i zawór wysokiego ciśnienia). Zmieniam na Motul bo w końcu ma go w ofercie jeden ze sklepów motoryzacyjnych w moim mieście, z internetu nie wiadomo co się dostanie

xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.

Szlam w odmie to skutek kiepskiej jakości oleju. U mnie byl szlam bo poprzedni właściciel zalał polsyntetykiem mobil1. Od 35 tyś liqui moly i żadnego szlamu, i nikt mi nie powie ze to woda :D

u mnie szlamu też nie ma, silnik zalany motulem 10w40. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić zaczopowania rury która ma średnicę 1 cm. Ale te twoje sitko jest na tyle gęste że teoretycznie jest to jednak mozliwe. Który liqui moli lejesz?

lałem liqui moly 4100 5w40, ale po wymianie rozrządu zmienię na Motul x-cess 5w40. Efekt jest taki że nie wiem co to szlam i co to terkotanie po odpaleniu (wariator i zawór wysokiego ciśnienia). Zmieniam na Motul bo w końcu ma go w ofercie jeden ze sklepów motoryzacyjnych w moim mieście, z internetu nie wiadomo co się dostanie.

Kiko79 - motula 10w40 bierze mniej?? to ponoc syntetyczny półsyntetyk i również pozytywne komentarze ALT-eków

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No koledzy mam już najechanie 7850 km i niema kontrolki min .Korci mnie maskę do góry podnieść jeszcze 150 km i zakład wygrany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jej nie oszczędzaLem 700 ml

kiedy zaczelem testy poboru oleju to zaczelem normalnie jezdzic nie jak emeryt ale bez katowania. Przerobka odmy duzo daje!!!! wiecej sie wypowiem za 150km jak Alt dozyje:)

ale nawet jak bymi sie zapalila kontrolka przy 5000km i przegral bym zaklad to wydaje mi sie ze juz nie ma tragedi w zlopaniu oleju

Zapraszam do mnie na modyfikacje nie tylko odmy ALT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi niestety strasznie duzo je, juz od zakupu, niestety moglem poczytac predzej. 2l/1000km, teraz sie poprawiło i jest jakis 1l/1000km, przerobie według Twojego sposobu po świetach jak bede mial czas i dam znac. Choćby zeszło do 500ml/1000km to i tak dla mnie byłby super wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno w tym żłopaniu oleju. Dlaczego Wasze przedmuchy w silniku powodują, że olej wam zjada silnik przez dolot, a mi przez pierścienie. Ja nie mam takich przedmuchów jak Wy. Mam dolot czysty. Piszę to, jeżdżąc do czwartku - tego co był, na oleju Valvoline 5W/40. Od czwartku jeżdżę na oleju Liqui Moly MoS2 10W/40 po przeprowadzonej płukance Liqui Moly Engine Flush 300ML (kod 2640). Przejechałem 750km od czwartu i nic się nie dzieje: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/63743-wymiana-oleju-na-jaki-20-alt/page-18#entry4263120

Wam olej uciekał przedmuchami przez dolot. U mnie olej uciekał nie przez dolot. Wynik był taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...