3agrab Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 witam, mam audi a4 b5 z 96 r. ostatnio straznie auto zaczelo sie grzac , temp. do 110 stopni ,wiec podejrzewałem termostat. mechanik powiedzial ze to nie tylko termostat, ale i wiskoza a przedewszystkim uszczelka głowicy poniewaz plyn chodniczy wyciekal z rury wydechowej...koszt razem z czescmi powiedzial 1300-1400zł poniewaz problem jest raczej z robocizna, prosze o rade czy to jest dobra cena , czy szukac u innego mechanika? wiskoza 300zl uszczelka 120-170zł tremostat 40zl czyli robocizna wychodzi jakies 700-800zł ????? pozdrawiam * uzupełnij proszę profil - Łukasz
krzysiek23 Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 za wymiane uszczelkipod glowica znajomy bieze 250zl takze twoja cena powala w zaleznosci od miasta ceny sie roznia 200-500 ale 800 to troche duzo zwlaszcza ze to 1 robota PS...uzup.profil
Piotrek98igo Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 robocizna ze spr szczelnosci glowicy,planowanie glowicy to kosz okolo 500zl-600zl wiec zalezy co mial na mysli i jak Ty zrozumials to co on powiedzial
3agrab Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 powiedzial ze wymiana uszczelki to musze mu auto zostawic na dwa dni, bo wymieni termostat , wiskoze i uszczelke . cala obrobka glowicy to 500zl + uszczelnianie zaworowe itd... to w sumie 800 zl bo czesci to 500zl w sumie czyli za drugo?
NYNA Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 Jeżeli głowica będzie planowana to inna bajka, wtedy to by się zgadzało to 800 zł
3agrab Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 nie wiem co to zanczy "planowana" ale powiedzial ze tylko uszczelka jest do wymiany, i nazwał to obróbką głowicy
ulti Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 mi sie planowanie tylko kojazy z pogubieniem zębow paska rozrządu albo jego przeskoczenie, moj brat ostatnio mial to robione. jesli mozna jeszcze nim jezdzic to nie wiem po co planowac glowice :/
krzysiek23 Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 ogolnie w dieslach glowice sie zabiela czyli zbiera minimum warstewki,jezeli glowica potrzebuje duzego zebrania bo jest strasznie wypaczona wtedy tylko nowa bo nawet najgrubsza uszczelka niepomaga,(tolerance fachowiec napewno zna)i ja sie spotkalem z wieloma zakladami ktore odrazu jak masz cos do zrobienia w srodku to robia to po planowaniu np.wymiana uszczelniaczy,czy zaworow bo i tak nieraz sie zdarza ze wyjmuja srodek takze koszt roboty mechanika odpada ps.zwykle planoowanie(samo) kosztuje od 80 do 150 zl z wieksza cena nigdy sie niespotkalem w poprzednim aucie dalem wraz ze zespawaniem bo byla peknieta 100zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się