looki89 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam serdecznie. Mam problem z samochodem a dokładnie z jego spalaniem (wzrosło o ok 3 litry więcej) oraz z obrotami silnika, gdy jest on zimny. Samochód był podłączany pod komputer i dostałem taki oto wydruk: Kod usterki: 515 CZYJNIK HALLA - NIEPRAWIDŁOWE DZIAŁANIE Kod usterki:561 ADAPTACJA MIESZANKI - MIESZANKA ZA BOGATA / UBOGA Kod usterki: 16500 CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO - ANORMALNY SYGNAŁ Kod usterki:17978 IMMOBILIZER - ZABLOKOWANY STEROWNIK SILNIKA Kod usterki:16514 SONDA LAMBDA 1 (PRZED KATALIZATOREM) RZĄD 1 - NIEPRAWIDŁOWY SYGNAŁ Kod usterki: 670 CZUJNIK NASTAWNIKA PRZEPUSTNICY - USTERKA CZUJNIKA NASTAWNICY PRZEPUSTNICY Kod usterki: 16885 SYGNAŁ PRĘDKOŚCI JAZDY - ANORMALNY SYGNAŁ Kod usterki:543 OBROTY SILNIKA - PRZEKROCZONA MAKSYMALNA PRĘDKOŚC OBROTOWA Kod usterki: 16486 MASOWY PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA - SYGNAŁ ZA NISKI Samochód był diagnozowany sprzętem Gutmann Diagnostics. Moje pytanie jest takie, co wymienić, ewentualnie przeczyścic, aby wyeliminować powyższe błędy, a przedewszystkim jego spalanie oraz obroty na zimnym silniku? Dziękuję i pozdrawiam
mstan Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam Jeżeli autko dawno nie było diagnozowane to powinno się wykasować błędy i po przejechaniu kilku kilometrów powtórnie sczytać błędy.Wtedy można być pewnym że diagnozuje się usterki na podstawie kodów i stanu faktycznego,a nie zaszłości.(niektóre błędy mogą być stare i nieaktualne) Pozdrawiam
looki89 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 Samochód był diagnozowany około miesiąca temu, zostały wykasowane wtedy wszystkie błędy, no i w zeszłym tygodniu powtórnie był sprawdzany i wyszły powyższe nieprawidłowości. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 nie ciekawie to wygląda, zmierz napięcie ładowania, ma by 13,9-14,4V, popatrz czy wszędzie wszystkie wtyczki przy silniku są powpinane i zrób komplet logów zwykłym kablem vag
Sztomel Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 zmień prefix dot. kodu silnika bo tylko w błąd wprowadzasz chcących udzielić odpowiedzi. Zaglądam bo widzę, że temat dotyczy diesla a tu błędy z benzyniaka.
mstan Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam Zacznij od wymiany czujnika temperatury cieczy.Sprawdź szczelność dolotu (w szczególności odmy)i innych węży,wężyków. To na początek Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się