Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba kody usterek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Mam problem z samochodem a dokładnie z jego spalaniem (wzrosło o ok 3 litry więcej) oraz z obrotami silnika, gdy jest on zimny. Samochód był podłączany pod komputer i dostałem taki oto wydruk:

Kod usterki: 515

CZYJNIK HALLA

- NIEPRAWIDŁOWE DZIAŁANIE

Kod usterki:561

ADAPTACJA MIESZANKI

- MIESZANKA ZA BOGATA / UBOGA

Kod usterki: 16500

CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO

- ANORMALNY SYGNAŁ

Kod usterki:17978

IMMOBILIZER

- ZABLOKOWANY STEROWNIK SILNIKA

Kod usterki:16514

SONDA LAMBDA 1 (PRZED KATALIZATOREM) RZĄD 1

- NIEPRAWIDŁOWY SYGNAŁ

Kod usterki: 670

CZUJNIK NASTAWNIKA PRZEPUSTNICY

- USTERKA CZUJNIKA NASTAWNICY PRZEPUSTNICY

Kod usterki: 16885

SYGNAŁ PRĘDKOŚCI JAZDY

- ANORMALNY SYGNAŁ

Kod usterki:543

OBROTY SILNIKA

- PRZEKROCZONA MAKSYMALNA PRĘDKOŚC OBROTOWA

Kod usterki: 16486

MASOWY PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA

- SYGNAŁ ZA NISKI

Samochód był diagnozowany sprzętem Gutmann Diagnostics.

Moje pytanie jest takie, co wymienić, ewentualnie przeczyścic, aby wyeliminować powyższe błędy, a przedewszystkim jego spalanie oraz obroty na zimnym silniku?

Dziękuję i pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Jeżeli autko dawno nie było diagnozowane to powinno się wykasować błędy i po przejechaniu kilku kilometrów powtórnie sczytać błędy.Wtedy można być pewnym że diagnozuje się usterki na podstawie kodów i stanu faktycznego,a nie zaszłości.(niektóre błędy mogą być stare i nieaktualne)

Pozdrawiam

Opublikowano

Samochód był diagnozowany około miesiąca temu, zostały wykasowane wtedy wszystkie błędy, no i w zeszłym tygodniu powtórnie był sprawdzany i wyszły powyższe nieprawidłowości.

Pozdrawiam

Opublikowano

nie ciekawie to wygląda, zmierz napięcie ładowania, ma by 13,9-14,4V, popatrz czy wszędzie wszystkie wtyczki przy silniku są powpinane i zrób komplet logów zwykłym kablem vag

Opublikowano

zmień prefix dot. kodu silnika bo tylko w błąd wprowadzasz chcących udzielić odpowiedzi. Zaglądam bo widzę, że temat dotyczy diesla a tu błędy z benzyniaka.

Opublikowano

Witam

Zacznij od wymiany czujnika temperatury cieczy.Sprawdź szczelność dolotu (w szczególności odmy)i innych węży,wężyków.

To na początek

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...